Vraag me alleen af of die boekjes die je erbij krijgt ook zelfde zijn. Wij krijgen die shit altijd wel in alle talen, maar weet niet of dat in Duitsland ook zo is..quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:31 schreef Morri het volgende:
[..]
Geen idee of hij overal leverbaar is. Maar als ik de Duitse website van Mediamarkt open trek, dan zie ik flink wat paketten 'sofort lieferbar' staan. Bij de Duitse Saturn ook. Dan is het vast wel goed verkrijgbaar.
True, heb dan ook maar meteen psplus voor een jaar gepakt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel zondeMaandje psn plus kopen is goedkoper.
Ja precies... maar jij hebt ook gewoon in Nederland gekocht?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:34 schreef Morri het volgende:
Veel boekjes zaten er niet bij. Een uitvouwbaar leaflet met daarin instructies + foto's over hoe je hem aanzet en zo. En verder boekjes met waaraschuwingen en 'kleine letters'.
Ja true... maar eens een ritje overwegen dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:40 schreef Morri het volgende:
Ja, gewoon in Nederland. Daar zaten flink wat talen in. Maar wat ik ermee wilde zeggen: ik denk dat je aan die boekjes toch niet erg veel hebt, ook al kun je de tekst niet lezen. En ze zijn vast wel te downloaden op de Sony site, denk ik zo.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zonder handleiding krijg je die shit nooit aan de praat, natuurlijk... (!)
Nu bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:19 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Misschien morgen weer, sowieso overmorgen. Wanneer kun jij?
Waar zat die uiteindelijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef bakacakes het volgende:
Heb bij de PLaystation 4 wel voor het eerst een handleiding even nodig gehad. Kon de aan- knop niet vinden
Heb je er nou nog geenquote:
NEEEE Phenoooquote:
Zo graag wil je hem niet dus! Zat mogelijkhedenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NEEEE Phenooo
Maar ik wil het weten voor als ik er straks 1 heb!
precies. Knop zit gewoon vooraan, net als de eject.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Zo graag wil je hem niet dus! Zat mogelijkheden
Niet zeuren. Het is allemaal goedkoper en beter geworden, zoals beloofd destijds. Marktwerking enzo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:58 schreef Rijst het volgende:
Toevallig keek ik net naar bankieren en zie ik dat het geld weer terug is. thnx
Hoe krijgen ze het voorelkaar bij postnl om een poststuk kwijt te raken.Erg jammer dit.
Wat had je besteld?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:58 schreef Rijst het volgende:
Toevallig keek ik net naar bankieren en zie ik dat het geld weer terug is. thnx
Hoe krijgen ze het voorelkaar bij postnl om een poststuk kwijt te raken.Erg jammer dit.
(!)quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet zeuren. Het is allemaal goedkoper en beter geworden, zoals beloofd destijds. Marktwerking enzo.
(!)
Fraude.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
BF4 bij mij, maar die is dus nooit aangekomen bij hem
Dan nog weet je niet waar het gebleven is. Als je dat spul in het hoesje stopt kan je nog achteraf met een knuppel langs gaanquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:09 schreef Rijst het volgende:
Voor 6,75 heb je track and trace. Dat vind ik ook zo fcking duur, dan kan je hem net zo goed nieuw kopen.
Wie zet zijn ps nou weer met een knopje aan.... Gewoon je psn knop van je controller ingedrukt houden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef Morri het volgende:
[..]Zo wilde ik het niet brengen, maar ik dacht het wel. En bovendien, die boekjes met gebruiksvoorwaarden en wettelijke zaken zijn zelfs in het Nederlands nauwelijks te volgen
Vraag van de week: "Where is the power button?"
TV aanzetten, PS4 gaat gewoon mee aanquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie zet zijn ps nou weer met een knopje aan.... Gewoon je psn knop van je controller ingedrukt houden.
Niet andersom? Ik heb als ik de ps4 aanzet dat de tv mee aangaat. Dus pak de controller zet ps4 aan met me controller en dan gaat de tv automatisch mee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TV aanzetten, PS4 gaat gewoon mee aan.
Nee, ik vind het ook een beetje raarquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet andersom? Ik heb als ik de ps4 aanzet dat de tv mee aangaat. Dus pak de controller zet ps4 aan met me controller en dan gaat de tv automatisch mee.
Dat is best apart ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook een beetje raarMaar zodra ik mijn TV aanzet gaat de PS4 ook aan.
Nou is het een apart TV voor gaming, dus het is niet erg, 9 van de 10 keer wil ik ook de PS4 aan,maar soms de Wii Uquote:
Ik er ook pas 1 over een half jaar ofzo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Zo graag wil je hem niet dus! Zat mogelijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |