quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:47 schreef Shadeauw het volgende:
Big fucking NOPE met Outlast. Godverdomme
Is het nog niet eens donker en ik pis hier bijna in m'n broek
wanneer kan jij weer is cooppenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:34 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Rond 6 ga ik verder met studeren helaas.
Lone Survivor = ps3quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, alleen PS3 versie. Teleurstellend. 2 games voor PS4, dus Trine 2, en Lone Survivor. Beide schijnen wel leuke games te zijn.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:47 schreef Shadeauw het volgende:
Big fucking NOPE met Outlast. Godverdomme
Is het nog niet eens donker en ik pis hier bijna in m'n broek
Beetje donker buiten. lichten uit, boxen vol = ik huilend in foetus positie in een hoekje, schuddend van angst.quote:
Ze staan er nog niet ingelijst. Via de zoekfunctie kan je ze vinden: Trine en Pixel opzoeken, dan kan je ze downloaden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:26 schreef Shadeauw het volgende:
Waar staan de gratis games voor PS+ trouwens? Ik kan alleen die Stick it to the Man vinden...
Dankuquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ze staan er nog niet ingelijst. Via de zoekfunctie kan je ze vinden: Trine en Pixel opzoeken, dan kan je ze downloaden.
Yep, ik had het al door en wilde het nog aanpassen. Wel een leuke game, dat Pixeljunk Shooter. Eventjes 10-15 minuutjes gespeeld voor de voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lone Survivor = ps3
Pixeljunk Shooter Ultimate is de ps4 game.
yup, pas psplus. Dus ik was net te laat. Hij was in februari ergens gratis bij psplus geloof ik. Het is het wel waard though. Heerlijke horror game.quote:
Wel zondequote:Op donderdag 5 juni 2014 06:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
yup, pas psplus. Dus ik was net te laat. Hij was in februari ergens gratis bij psplus geloof ik. Het is het wel waard though. Heerlijke horror game.
Ik heb hem gewoon bij de Intertoys gehaaldquote:Op donderdag 5 juni 2014 07:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wanneer kan je die kak ps4 nu eens gewoon ergens kopen?
Waar en hoe lang terug was dat dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:19 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon bij de Intertoys gehaald
Je moet af en toe eens even bellen of ze toevallig een levering hebben gekregen met een bundel ofzo. Zo heb ik ook mazzel gehad
In Friesland (zo'n dorpje ergens achteraf) en zo'n twee weken geleden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waar en hoe lang terug was dat dan?
Ja, of betaal iets meer en bestel hem in Nederland, heb ik ook gedaan. Zonde van het geld, maar ja een ritje Amsterdam-Duitsland is ook niet gratis.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:30 schreef Jimbo het volgende:
Rij gewoon naar duitsland als je em zo nodig met spoed wilt. In overvloed daar
Geen idee of hij overal leverbaar is. Maar als ik de Duitse website van Mediamarkt open trek, dan zie ik flink wat paketten 'sofort lieferbar' staan. Bij de Duitse Saturn ook. Dan is het vast wel goed verkrijgbaar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hij is daar dus gewoon overal te verkrijgen? Kachel ik vanmiddag wel ergens heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |