Dat maakt het wel tof online inderdaad, degene met de beste tactiek en skills wint 9 van de 10 keer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb wat rond zitten kijken naar One Piece gear (want One Piece) maar moet mezelf wel goed inhouden hoor
[..]
Dat vond ik het mooie aan Fight Night, dat was behoorlijk goed op te pakken. Hier kom je met button bashing echt nergens.. Nu is dat natuurlijk ook wel fijn dat skills nodig zijn maar ik laat de game toch nog even voor wat het is.. Misschien over een jaartje ofzo als hij flink in prijs gedropped is..
Ik ben niet zo van het online gamenquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:25 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat maakt het wel tof online inderdaad, degene met de beste tactiek en skills wint 9 van de 10 keer.
Dat komt omdat er ontiegelijk veel transporten richting China gaan, ivm grondstoffen voor de industrie daar (vrijwel alles wordt daar gemaakt tegenwoordig), al die vrachtschepen, containers etc gaan vaak leeg terug naar het westen. Transporteren van "lucht" is financieel gezien natuurlijk het slechtste wat je kunt hebben, dus elk vrachtbedrijf wil graag hun containers vullen. Aangezien het aanbod daarvan zo groot is, kost het allemaal geen drol om hier op plaats van bestemming te krijgen. Zeker niet als dit inclusief de sponsoring van de overheid daar is, zoals Yi al aangaf.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo, dat met die verzendkosten klopt wel ja. Ik weet niet of je bekend bent met aliexpress.com maar daar hebben ze vaak items die voor westerse begrippen belachelijk goedkoop zijn en vaak ook nog zonder verzendkosten. Je weet werkelijkwaar niet waar ze het van doen..
Ik dacht in 1 bed, hoe hi ha slechte garpquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het online gamenMultiplayer doe ik liever op 1 bank.
Het aparte is dat alles tot op heden via luchtpost is gegaan. Als het van een container moet komen dan snap ik die lage verzendkosten wel maar met luchtpost? En China exporteert toch als een motherfucker?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat komt omdat er ontiegelijk veel transporten richting China gaan, ivm grondstoffen voor de industrie daar (vrijwel alles wordt daar gemaakt tegenwoordig), al die vrachtschepen, containers etc gaan vaak leeg terug naar het westen. Transporteren van "lucht" is financieel gezien natuurlijk het slechtste wat je kunt hebben, dus elk vrachtbedrijf wil graag hun containers vullen. Aangezien het aanbod daarvan zo groot is, kost het allemaal geen drol om hier op plaats van bestemming te krijgen. Zeker niet als dit inclusief de sponsoring van de overheid daar is, zoals Yi al aangaf.
Hihahoequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht in 1 bed, hoe hi ha slechte garp
Wat wordt er allemaal gefixed?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De 'netcode' update, ben benieuwd
quote:
quote:We've started rolling out a new Battlefield 4 update for PS4. A short period of downtime is expected with this update.
All update details below:
June 04 PS4 Game Update Notes
- Improved/reduced explosion induced camera shake
- Rental server bug fixes
- Character collision improvements
- Fix to reduce object damage mismatch between client/server.
- Fix explosion packs not being able to be shot sometimes
- Improvements for client side packet loss
- Added controller option to swap functionality of the bumper and trigger buttons
- Physics optimization for Naval Strike Wave Breaker rocks
- Carrier - Invisible walls stopping bullets fix
- High Frequency Network update
- Added High frequency “bubble” updating player movement, stance, rotation, damage and projectiles at a separate rate on foot and in vehicles
-Added option to control client side update rate setting
Outlast ga ik sowieso halenquote:Assassin’s Creed IV: Black Flag
Was ¤69.99/AU$92.95/£54.99, now ¤49.99/AU$69.95/£44.99
Additional 10% discount for PS Plus members
Battlefield 4
Was ¤69.99/AU$99.95/£54.99, now ¤49.99/AU$69.95/£44.99
LEGO Marvel Super Heroes
Was ¤59.99/AU$84.95/£54.99, now ¤34.99/AU$47.95/£29.99
Additional 10% discount for PS Plus members
Need for Speed: Rivals
Was ¤69.99/AU$99.95/£54.99, now ¤54.99/AU$54.95/£34.99
Octodad: Dadliest Catch
Was ¤13.99/AU$20.15/£11.99, now ¤8.99/AU$12.95/£7.69
Outlast (Not available in India, Kuwait, Qatar, Saudi Arabia, Turkey, UAE)
Was ¤18.99/AU$18.75/£15.99, now ¤7.99/AU$11.55/£6.79
Thief (PS4) (discount valid until 11th June)
Was ¤69.99/AU$99.95/£49.99, now ¤34.99/AU$47.95/£29.99
Ik ook, al durf ik het niet alleen te spelen,quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:57 schreef Shadeauw het volgende:
Weet niet of het al gepost was hier, maar de volgende games krijgen een korting vanaf vandaag en zijn geldig tot over twee weken.
[..]
Outlast ga ik sowieso halen
Thief zit ik nog even over te twijfelen...
amper kortingen te noemen ditquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:57 schreef Shadeauw het volgende:
Weet niet of het al gepost was hier, maar de volgende games krijgen een korting vanaf vandaag en zijn geldig tot over twee weken.
[..]
Outlast ga ik sowieso halen
Thief zit ik nog even over te twijfelen...
Outlast, shit pas gekocht voor 18,99quote:
Gekocht? really?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:38 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Outlast, shit pas gekocht voor 18,99![]()
Wel een creepy game.
Eenmaal gedownload kun je blijven spelen zolang je Plus-member bent.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:57 schreef Shadeauw het volgende:
Iemand een idee hoe laat die dingen meestal verschijnen/veranderen op de PS store? Zou Outlast graag vanavond nog even willen spelen namelijk.
kloptquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:07 schreef E-Dubble het volgende:
He ik dacht dat Ps+ nba en trine 2 zou bevatten voor ps4 maar het blijkt dat nba alleen voor de ps3 is ?
Yeah, alleen PS3 versie. Teleurstellend. 2 games voor PS4, dus Trine 2, en Lone Survivor. Beide schijnen wel leuke games te zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:07 schreef E-Dubble het volgende:
He ik dacht dat Ps+ nba en trine 2 zou bevatten voor ps4 maar het blijkt dat nba alleen voor de ps3 is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |