Vind het wel tof eigenlijk. Ik ben wel erg gewend aan de controls van de vorige UFC games en deze zijn een soort variant erop, iets meer geavanceerd, dus dat wordt weer opnieuw leren vechten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:51 schreef over_hedge het volgende:
Is de ufc demo een beetje leuk? Ben wel benieuwd! Grote kans dat ik hem wel ga kopen.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vind het wel tof eigenlijk. Ik ben wel erg gewend aan de controls van de vorige UFC games en deze zijn een soort variant erop, iets meer geavanceerd, dus dat wordt weer opnieuw leren vechten.
Striking voelt beter dan dat het er op het eerste gezicht uitziet, al is het soms wat clunky en statisch, vooral bij de ground and pound dat wel wat impact mist.
Groundgame is ook wel interessant, het is allemaal wat lastiger dan de oudere spellen. De demo is op easy difficulty en dat is wel makkelijk, maar kan me voorstellen dat het op de hogere difficulties tergend gaat zijn.
Ik was sceptisch over het submissionsysteem, maar het werkt best tof. Maar nogmaals tegen easy is dit goed te doen, maar als je straks online tegen iemand vecht die zijn stick alle kanten op beweegt lijkt het me vrij onmogelijk om de submission te krijgen.
Graphics zijn tof, al met al ben ik positief verrast.
Ben benieuwd wat de single player voor een modes gaat bieden. Denk dat als jij het vaker hebt gespeeld en je vrienden nog niet, dat ze dan echt geen schijn van kans hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klinkt goedOnline ga ik het niet spelen denk ik. Vind single player altijd wel vermakelijk en gewoon tegen elkaar op de bank.
Ik heb deel 1 en 2 gespeeld. Eigenlijk speel ik voornamelijk tegen 1 vriend die ook deel 1 en 2 heeft/had. Dus zijn ongeveer wel even goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de single player voor een modes gaat bieden. Denk dat als jij het vaker hebt gespeeld en je vrienden nog niet, dat ze dan echt geen schijn van kans hebbenmaar dat was bij de vorige delen eigenlijk ook wel zo. Online is wel tof hoor, dan zit je echt met klamme handen op het puntje van je stoel te spelen bij ranked matches.
Haha, oefening baart kunst. Het voelt wel echt goed om als iemand je 3 rondes alle hoeken van de kooi heeft laten zien, hem op het laatste moment KO te slaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 en 2 gespeeld. Eigenlijk speel ik voornamelijk tegen 1 vriend die ook deel 1 en 2 heeft/had. Dus zijn ongeveer wel even goed.Online probeerde ik 1x en toen lag ik binnen 10 sec op de grond in een armklem
![]()
Ik hoop op een goede my carreer mode
Ik had mijn eigen poppetje vooral goed in staande vechten gemaakt omdat ik dat nou 1 maal het leukste vind. Dat gedraai op de grond vond ik maar niks. (ondertussen weet ik er wat meer van wat het ook wel leuker maakt) Dus daarom kon ik online echt niks omdat ze me gewoon meteen op de grond gooide en dan was het over.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:37 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha, oefening baart kunst. Het voelt wel echt goed om als iemand je 3 rondes alle hoeken van de kooi heeft laten zien, hem op het laatste moment KO te slaan.
Een goede career mode hoop ik ook heel erg op.
Dat is waar, je moet alles goed kunnen verdedigen, anders kan het snel afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen poppetje vooral goed in staande vechten gemaakt omdat ik dat nou 1 maal het leukste vind. Dat gedraai op de grond vond ik maar niks. (ondertussen weet ik er wat meer van wat het ook wel leuker maakt) Dus daarom kon ik online echt niks omdat ze me gewoon meteen op de grond gooide en dan was het over.
Nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:51 schreef over_hedge het volgende:
Is de ufc demo een beetje leuk? Ben wel benieuwd! Grote kans dat ik hem wel ga kopen.
Wat vind je er niet leuk aan? Vond je de vorige delen wel leuk?quote:
Nu kan ook als je wiltquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:34 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Rond 6 ga ik verder met studeren helaas.
Waar bij de moffen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Duitse mediamarkt in herzogenrath had nog een hele stapel PS4's met Killzone voor 419 euro
Misschien interessant voor de mensen die nog opzoek zijn naar een PS4 en in de buurt wonen
vorige delen niet gespeeld, maar vond de gameplay veel te sloom aanvoelen, en de trappen / kicks zijn wmb niet realistisch genoeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat vind je er niet leuk aan? Vond je de vorige delen wel leuk?
stability dingenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:45 schreef Fokker101 het volgende:
Is die update bijzonder of niet? En wie wil c-oop
Bij de eerste UFC game UFC undisputed 2009 voelde je wel altijd de impact. Een dikke frontkick tegen het hoofd of een superman punch ging de tegenstander of jijzelf wel naar achteren. Nu blijven ze gewoon als een muur stilstaan als ik naar de videos kijk. Jammer. Morgen ff demo proberen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vorige delen niet gespeeld, maar vond de gameplay veel te sloom aanvoelen, en de trappen / kicks zijn wmb niet realistisch genoeg.
T lijkt gewoon allemaal niet goed aan te komen en amper impact te hebben.
Als fan van de UFC of vrijwel MMA in het algemeen, voelde het gewoon niet aan als 'the real thing' en dat had ik wel verwacht ervan
Dit had ik vorige week ook al gemeldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Duitse mediamarkt in herzogenrath had nog een hele stapel PS4's met Killzone voor 419 euro
Misschien interessant voor de mensen die nog opzoek zijn naar een PS4 en in de buurt wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |