quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
No reason, maar er zit geen volgorde in de nummeringquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:20 schreef picodealion het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk weer gaan nummeren?
1138 komt bovendien vaker langs. 1999 is ook wel een mooie!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
No reason, maar er zit geen volgorde in de nummering
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij al een beknopte versie heeft geschreven van hoe hij wil dat het eindigt voor als hij dood is/gaat voor dat het klaar is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef Lemans24 het volgende:
Ok, hij heeft een hele nare schrijfstijl, niet doorheen te komen. En dan ook nog een TV-serie ervan maken, ipv een filmtrilogie.
Nou ja, hij gaat zelf waarschijnlijk ook dood voordat het kaatste boek af is, dat sluit mooi aan bij het afmaken van hoofdpersonen waar mensen aan gehecht waren.
1138 is dan ook een filmgerelateerd nummerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
1138 komt bovendien vaker langs. 1999 is ook wel een mooie!
9999 wilde ik eigenlijk ervan maken, 9 is zo'n mooi getal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
1138 komt bovendien vaker langs. 1999 is ook wel een mooie!
Deels, maar niet zo erg als bij bv The Da Vinci Code, Harry Potter of Twilight.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:27 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb alle GoT boeken met plezier gelezen. ook de prequels.
ik heb het idee dat het mensen tegen staat om dat het zo'n hype is geworden.
Daar was ik een tijd geleden weer mee begonnen om te zien of anderen klakkeloos door zouden nummeren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:20 schreef picodealion het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk weer gaan nummeren?
Nee, totaal willekeurig welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar was ik een tijd geleden weer mee begonnen om te zien of anderen klakkeloos door zouden nummeren.
We zijn nu al bij 1999!quote:
Anarchy!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Zullen we gewoon doen waar we zin in hebben en er geen verplichtingen aan geven?
Ja, dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Zullen we gewoon doen waar we zin in hebben en er geen verplichtingen aan geven?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, dat.
Al had ik me er sowieso niet aan gehouden.
Dat maken we godverdomme zelf wel uit!quote:
Al je reacties zijn op dezelfde toon, dat je daar zelf niet moe van begint te worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dude, dat je die niet snapt!
We hebben het over anarchisme...
En dat zeg jij! Het echte leven is ook niet zo serieus hoor, ik val niemand persoonlijk aan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Al je reacties zijn op dezelfde toon, dat je daar zelf niet moe van begint te worden.![]()
Dat zeg ik jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dat zeg jij! Het echte leven is ook niet zo serieus hoor, ik val niemand persoonlijk aan.
Nee als het al iets zou zijn dan is het mijn werkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Sands, ben je met je verkeerde been uit bed gestapt?
Zo'n Chromecast werkt trouwens erg goed!
Dan ga je terug naar je oude baan die onderbetaald was en die je zo geweldig vond... Sands, wees blij dat je een baan hebt. En het is volgens mij hoe dan ook een vooruitgang op wat je had...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee als het al iets zou zijn dan is het mijn werk
Ik zie jou anders ook vaak genoeg zeuren dat je weer moeten werkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan ga je terug naar je oude baan die onderbetaald was en die je zo geweldig vond... Sands, wees blij dat je een baan hebt. En het is volgens mij hoe dan ook een vooruitgang op wat je had...
Ik heb nooit zin om naar mijn werk te gaan. Als ik er eenmaal ben dan heb ik het er naar mijn zin. Ik wil gewoon het huis niet uitquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook vaak genoeg zeuren dat je weer moeten werken
Ik verdien anders nog steeds net zoveelquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan ga je terug naar je oude baan die onderbetaald was en die je zo geweldig vond... Sands, wees blij dat je een baan hebt. En het is volgens mij hoe dan ook een vooruitgang op wat je had...
Dat is nou eenmaal het geval op sommige werkvloeren, gaat ook niet veranderen waarschijnlijk. Ik zou maar wat anders gaan zoeken, als dit jouw werkplezier beïnvloedt. Of is dit een tijdelijke baan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 06:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik verdien anders nog steeds net zoveel![]()
. Het is meer dat ze op mijn werk ruzie maken elke dag maar weer...is al meer dan een half jaar zo bezig
Ik ben er nu een jaar, maar wil wel wat anders ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het geval op sommige werkvloeren, gaat ook niet veranderen waarschijnlijk. Ik zou maar wat anders gaan zoeken, als dit jouw werkplezier beïnvloedt. Of is dit een tijdelijke baan?
Moet je dan niet eerst zorgen dat je van die stempel afkomt die je hebt? Anders zal het elke keer het zelfde slechte werk blijvenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben er nu een jaar, maar wil wel wat anders ja.
Iedereen is gewoon bang voor Sandsquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:47 schreef Lemans24 het volgende:
Welke stempel heeft Sands? Je zal toch niet echt in een pikachu-pak lopen?
Heb je die docu over Kees gezien gisteren?quote:
ik stuur je ff een dm om te verklappen wie het niet overleeftquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:26 schreef dyonvbaal het volgende:
En we gaan maar weer een aflevering van GoT kijken. Loop nog maar 3 afleveringen achter
Ik weet al wat er gebeurd in aflevering 8 en hoe het gebeurd, dus je magquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik stuur je ff een dm om te verklappen wie het niet overleeft
Ik heb heel even een stukje gezien van 't begin, ga hem zo wel afkijken. Hopelijk ga ik mezelf niet teveel herkennen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je die docu over Kees gezien gisteren?
Ik kan wel meer spoilen dan tot aflevering 8quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet al wat er gebeurd in aflevering 8 en hoe het gebeurd, dus je mag
Ook daar heb ik geen moeite mee. De boeken bestaan al langer... dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik kan wel meer spoilen dan tot aflevering 8
Hm, denk dat dat wel zal meevallen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb heel even een stukje gezien van 't begin, ga hem zo wel afkijken. Hopelijk ga ik mezelf niet teveel herkennen.
Dus hij gaat zijn gang maarquote:
Het is gewoon een goede seriequote:
als je niet kijkt ben je een hipsterquote:
Stel es een nieuwe vraag,..quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik lees compleet scheef. Dacht dat je heel wat anders zei
Arme Keesquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Een man met autisme. Was wel een mooie docu, ook wel erg verdrietig.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1422471
Pareltje hèquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
The Grand Budapest is een film die alleen door Wes Anderson gemaakt kon worden
Neequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Pareltje hè, heb je hem ook in de bios gezien?
Dan is het goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
NeeMaar als ie uitkomt op blu-ray koop ik hem
Om de lekker wijven en kerels natuurlijkquote:
Nee hoor, ik ben van kamp Margearyquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Waaghals geilt altijd op die blonde volgens mij. Zoals iedereen waarschijnlijk die die serie kijkt?
Er zitten 1 miljoen personages in die serie. Daar zal vast een man met baard en rok in voorkomen.quote:
Ik vond Drogo wel erg fijn om naar te kijken. Maar ik kijk niet alleen maar de serie voor mooie mannen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Er zitten 1 miljoen personages in die serie. Daar zal vast een man met baard en rok in voorkomen.
Dude.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:58 schreef picodealion het volgende:
Ik wel. Vooral Mad Men. Don Draper![]()
.
Ja, daar noem je er ook eenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:58 schreef picodealion het volgende:
Ik wel. Vooral Mad Men. Don Draper![]()
.
Margeary "is mijn decollete wel diep genoeg?" Tyrellquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben van kamp Margeary
https://chrome.google.com(...)cooacjdpmbjlao?hl=enquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:12 schreef GradB het volgende:
[..]
Natuurlijk, de cache...
Welke plugin is dat? mijn eerdere plaatjes had ik wel op imgur gezet, en die doorgelinkt.
Elke foto op fok lijkt op mijn vriendin,quote:
Mooie hoor!quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:16 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Elke foto op fok lijkt op mijn vriendin,
want mijn vriendin is een plaatje.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:16 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Haha, ik dacht alquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)cooacjdpmbjlao?hl=en
Even naar het slowchattopic verplaatst, we gaan aardig offtopic.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, heb je een relatie? Vertel eens!
Iemand wilt vanavond seks.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:16 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Wie niet? Alleen niet iedereen krijgt het...quote:
Ah, gossie...quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie niet? Alleen niet iedereen krijgt het...
Val dood...quote:
Jij begonquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Val dood...
FF, welke versie van The grand Budapest heb jij eigenlijk gekeken?
Ik had het volgens mij niet tegen jou. Dus nee, ik begon niet. En jij bent ook niet FF...quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij begon
Ik heb in de bios gekeken, vond hem wel iets minder dan Moonrise Kingdom.
720p BLOWquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Val dood...
FF, welke versie van The grand Budapest heb jij eigenlijk gekeken?
Wat vond je vriendin ervan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij begon
Ik heb in de bios gekeken, vond hem wel iets minder dan Moonrise Kingdom.
Thanx, al heb ik de ondertitels niet nodig. Is toch gewoon engels die film?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thanx, al heb ik de ondertitels niet nodig. Is toch gewoon engels die film?
GoT aflevering 6 afkijken en dan is de download wel al een tijdje klaarquote:
Dat zal dan met iemand anders zijn, ik ben er nietquote:
Mooi gedichtjequote:Op donderdag 5 juni 2014 16:16 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hebben jullie een open relatie?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zal dan met iemand anders zijn, ik ben er niet
Nee, Margeay "kan mijn mond nog schever" Tyrellquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:09 schreef hornage het volgende:
[..]
Margeary "is mijn decollete wel diep genoeg?" Tyrell
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:02 schreef Waaghals het volgende:
overigens is de laatste scene best gruwelijk van ep 8
Jawis, dit wurdet een noflyk wiekein om us lekker te silen nou!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:13 schreef Lemans24 het volgende:
Goedemorgen, wat een dag!
Blauw, blauwer, blauwst
noflyk?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:22 schreef hornage het volgende:
Jawis, dit wurdet een noflyk wiekein om us lekker te silen nou!
Dat vervolg kwam er uiteindelijk wel, dus ben ik benieuwd of dat ook daadwerkelijk gebeurd is.quote:
reageren als een baas.quote:
Wat kijk jij dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:41 schreef wyccie het volgende:
Oh, Orange is the New Black. Zag er iets over in de Metro van vanochtend.
Te nieuw voor mij.
Ik heb bijna geen series. The 4400, Twin Peaks, Kingdom Hospital, Sherlock Holmes, Tales of the Unexpected, Hercules Poirot.quote:
Is dat wat? Ik heb altijd meer Columbo gekekenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen series. The 4400, Twin Peaks, Kingdom Hospital, Sherlock Holmes, Tales of the Unexpected, Hercules Poirot.
Te druk?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:34 schreef DragonFodder het volgende:
Mijn nichtje logeert hier. Pfff, ik ben niet gemaakt voor het vaderschap, hoe leuk het ook was vandaag
3quote:
Dat, en ze heeft een hele levendige fantasie. We hebben de hele tuin afgespeurd naar krokodillen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha. Leuke leeftijd is dat wel, dan zijn ze vaak zo spraakzaam en hebben ze een eigen willetje. Al vind ik alle leeftijden leuk
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat, en ze heeft een hele levendige fantasie. We hebben de hele tuin afgespeurd naar krokodillen.
Mijn anti krokodillenzout heeft gewerkt blijkbaar, want geen beest te bespeuren.quote:
Een medisch ietsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gentse neuzen?
[ afbeelding ]
Wat wil je weten?
Ik hou wel van pizzaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:17 schreef picodealion het volgende:
Njosben jij een soort van ninja turtle?
Welke turtle zou jij zijn Pico?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:17 schreef picodealion het volgende:
Njosben jij een soort van ninja turtle?
Ik vind ze het leukst als ze volwassen zijn en voor zichzelf kunnen zorgenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha. Leuke leeftijd is dat wel, dan zijn ze vaak zo spraakzaam en hebben ze een eigen willetje. Al vind ik alle leeftijden leuk
Zoals je vriendin?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik vind ze het leukst als ze volwassen zijn en voor zichzelf kunnen zorgen
Leonardo, de meest volwassen turtle, en de leider.quote:
Sorry, maar op het plaatste staat Venus de milo...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Leonardo, de meest volwassen turtle, en de leider.
Ah dat is het meisje. Een kindje in het ziekenhuis heeft me laatst nog alle namen verteld van de ninja turtles, maar weet het al niet meer.quote:
Die serie was zo slecht dat het grappig wasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, maar op het plaatste staat Venus de milo...
Allemaal kunstenaars Michelangelo, Donatello, Leonardo en Raphael en dan heet zij: Venus de milo...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah dat is het meisje. Een kindje in het ziekenhuis heeft me laatst nog alle namen verteld van de ninja turtles, maar weet het al niet meer.
Ik heb haar echt nog nooit gezienquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Die serie was zo slecht dat het grappig was
Oja, Leonardo en Michelangelo wist ik nog wel van vroeger.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Allemaal kunstenaars Michelangelo, Donatello, Leonardo en Raphael en dan heet zij: Venus de milo...
Oh dat was echt verschrikkelijkquote:
Niet belangrijk had even wat medische info nodigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:44 schreef Robby87 het volgende:
Wat was er nou met je neus aan de hand Dyon?
April toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah dat is het meisje. Een kindje in het ziekenhuis heeft me laatst nog alle namen verteld van de ninja turtles, maar weet het al niet meer.
April was in de oude series de reporter die ontdekte dat er turtles waren. Maar er is ook een serie geweest waarbij er een 5de turtle was en dat was een meisje, Venusquote:Op zondag 8 juni 2014 01:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
April toch?
Ik kende de turtles vooral van het Nintendo- spel...
Hee Njo, volgens mij heb ik het al eens gevraagd en antwoord gekregen, maar ik weet het niet meer. Hoe ben je op de naam Njosnavelin gekomen? Ik kan daar niks van makenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, Leonardo en Michelangelo wist ik nog wel van vroeger.
Het is de titel van een liedje van Sigur Ros.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hee Njo, volgens mij heb ik het al eens gevraagd en antwoord gekregen, maar ik weet het niet meer. Hoe ben je op de naam Njosnavelin gekomen? Ik kan daar niks van maken
ga ik zo even spotifyenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ik had laatst ook naaktheid gepost en toen ben ik niet geband, niet eens een note gekregen. Je bent gewoon niet zo geliefd bij de modsquote:Op zondag 8 juni 2014 20:42 schreef Waaghals het volgende:
Hier Venus de Milo, krijg ik nu een ban?
[ afbeelding ]
Ik denk dat Tombolafan jouw plaatje gewoon niet gezien heeft.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had laatst ook naaktheid gepost en toen ben ik niet geband, niet eens een note gekregen. Je bent gewoon niet zo geliefd bij de mods
Heerlijk ja, eerste 30 graden en dan zo'n regenbui...quote:
Dat is dan weer wel grappigquote:Op maandag 9 juni 2014 13:24 schreef DragonFodder het volgende:
ik zie net een tuinstoel voorbij vliegen!
Niet als er iemand in zit.quote:
True, of misschienquote:
Hier is het er net even heel hevig uit komen vallen. Intussen is het weer wat rustig aan het worden. Misschien komt het nou jouw kant opquote:Op maandag 9 juni 2014 13:31 schreef picodealion het volgende:
Hier regent het nog niet, maar aan de lucht te zien duurt dat niet lang.
Dat vind ik ook niet leuk, maar een plastic tuinstoel die zonder schade aan te richten door een tuin vliegt kan ik nog wel om lachenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb een auto vol deukjes van hagelbollen.
Toegegeven, heel erg zichtbaar zijn ze niet, maar leuk is anders.
quote:
Dat is kut idd.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
aluminium en plastic wycca achtig spul.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet leuk, maar een plastic tuinstoel die zonder schade aan te richten door een tuin vliegt kan ik nog wel om lachen
Zijn er tuinstoelen gemaakt van Wyccie?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
aluminium en plastic wycca achtig spul.
Troost je, het duurt maar 10 minutenquote:
Beetje anti-climax inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Troost je, het duurt maar 10 minuten
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En wat vinden we van gisters aflevering van GoT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:45 schreef Sands het volgende:
[..]Dat was inderdaad leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Ik kijk alleen naar de animatiesquote:Op maandag 9 juni 2014 17:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft er al iemand de nieuwe street fighter film gezien?
Zijn toch net pas begonnen met seizoen 2? Dan ben je nog niet zo laat. Maar ik kijk het in ieder geval nietquote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef Robby87 het volgende:
Kijkt iemand van jullie ook Hannibal? Wat een vette serie zeg... zal er wel heel laat mee zijn
Eind mei is de laatste ep van seizoen 2 geweest, en er komt een 3equote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn toch net pas begonnen met seizoen 2? Dan ben je nog niet zo laat. Maar ik kijk het in ieder geval niet
Nee das de voorspelde tornado... Je einde komt in zichtquote:
Het einde is nabijquote:Op maandag 9 juni 2014 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee das de voorspelde tornado... Je einde komt in zicht
Lemans is "speciaal"quote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
De relatie van Lemans is een uitzondering.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet maak je dan nog wel kansquote:
Waarom eigenlijk deze tegel? Vanwege LeMans? Of hebben jullie ruzie gehad?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, nee hoor. Gewoon zomaar. We hebben niet zo vaak ruzie eigenlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk deze tegel? Vanwege LeMans? Of hebben jullie ruzie gehad?
Www.stumbleupon.comquote:Op maandag 9 juni 2014 22:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik vraag me af op wat voor websites jij komt.
Dat moet je helemaal zelf weten, ik laat je alleen zien waar ik die pagina vandaan heb gehaaldquote:Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ga daar geen account voor maken of fb voor gebruiken.
Verzekering?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Staat nog op mijn lijst om te checken. Een aanbeveling van jou plaatst 'm direct wat hoger.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef Robby87 het volgende:
Kijkt iemand van jullie ook Hannibal? Wat een vette serie zeg... zal er wel heel laat mee zijn
Welkom in de jaren '90.quote:
Dank u wel meneer banaan...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Staat nog op mijn lijst om te checken. Een aanbeveling van jou plaatst 'm direct wat hoger.
[..]
Welkom in de jaren '90.
Ik heb nog steeds geen ruzie gehad met Sasquote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe lang zijn jullie nu al samen? Meer dan een half jaar toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen ruzie gehad met Sas
Jullie zijn ook net een paar weken samenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:33 schreef Lemans24 het volgende:
Nou zeg, er wordt gewoon over mij gepraat als ik er niet ben
Leuk weekend gehad, allemaal?
En nee, wij hebben nog nooit ruzie gehad. Ik ken overigens nog meer stellen die nooit ruzie hebben, is echt een fabeltje dat dat in iedere relatie voorkomt, of zelfs dat het nodig is voor een goede relatie.
Ja, ik heb in het verleden een paar jaar samengewoond, vrijwel vanaf het begin van die relatie. Ik wil het samenwonen nu voorlopig even uitstellen, zeker niet binnen een half jaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jullie zijn ook net een paar weken samendenk dat weinig stellen dan al ruzie hebben, vanaf hun roze wolk.
Heb je eigenlijk al eens een serieuze, langdurige relatie gehad? Samengewoond?
Ja, dat denk ik ook. Ik heb met iedereen waar ik van hou en veel mee omga wel eens ruziequote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat je jezelf niet laat zien als je nooit eens ruzie hebt.
Ruzie heb ik wel eens met familie. En nog iets vaker met winkelpersoneel, chauffeurs en verkopers in het buitenland, ook met vriendin erbij. Maar ruzie mét m'n vriendin is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat je jezelf niet laat zien als je nooit eens ruzie hebt.
Ah, herkenbaar. Wonen jullie ver van elkaar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, ik heb in het verleden een paar jaar samengewoond, vrijwel vanaf het begin van die relatie. Ik wil het samenwonen nu voorlopig even uitstellen, zeker niet binnen een half jaar.
Nee, heel dichtbij elkaar gelukkig. Tien minuten fietsen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar. Wonen jullie ver van elkaar?
Ruzie met vreemden vind ik dan weer het andere uiterste en onnodig. Ik blijf liever beleefd tegenover mensen die ik niet ken, en uit mijn mening meer en dram liever door bij mensen die mij wel kennen. Lijkt mij gezonder, toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ruzie heb ik wel eens met familie. En nog iets vaker met winkelpersoneel, chauffeurs en verkopers in het buitenland, ook met vriendin erbij. Maar ruzie mét m'n vriendin is nergens voor nodig.
Ach, soms wil je je gelijk halen hè, uit principe. Doe het tegenwoordig minder dan vroeger, maar had vorig jaar nog wel ruzie in Indonesië met de chauffeur van een minibusje die me een poot probeerde uit te draaien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ruzie met vreemden vind ik dan weer het andere uiterste en onnodig. Ik blijf liever beleefd tegenover mensen die ik niet ken, en uit mijn mening meer en dram liever door bij mensen die mij wel kennen. Lijkt mij gezonder, toch?
Je gelijk halen dmv ruzie? Nee, daar herken ik me niet in. Ruzie heb ik met mensen die ik graag mag, omdat we een meningsverschil hebben die me aan het hart gaat. Met vreemden heb ik ergernissen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach, soms wil je je gelijk halen hè, uit principe. Doe het tegenwoordig minder dan vroeger, maar had vorig jaar nog wel ruzie in Indonesië met de chauffeur van een minibusje die me een poot probeerde uit te draaien.
Als een minibuschauffeur glashard zegt dat ik meer moet betalen dan de persoon naast me, omdat ik toerist ben (in het Indonesisch, wat ik 'per ongeluk' verstond), heeft ie ruzie met me hoor. Dat is geen ergernis meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je gelijk halen dmv ruzie? Nee, daar herken ik me niet in. Ruzie heb ik met mensen die ik graag mag, omdat we een meningsverschil hebben die me aan het hart gaat. Met vreemden heb ik ergernissen.
Het zou bij mij ook een flinke discussie opleveren, maar voor mij hoort bij ruzie ook boosheid. En boosheid komt vaak voort uit onmacht imho. Plus, boosheid leidt tot de Dark Sidequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als een minibuschauffeur glashard zegt dat ik meer moet betalen dan de persoon naast me, omdat ik toerist ben (in het Indonesisch, wat ik 'per ongeluk' verstond), heeft ie ruzie met me hoor. Dat is geen ergernis meer.
Je hebt gelijk, het was een flinke discussie, die door het taalprobleem (onmacht) bijna een ruzie werd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het zou bij mij ook een flinke discussie opleveren, maar voor mij hoort bij ruzie ook boosheid. En boosheid komt vaak voort uit onmacht imho. Plus, boosheid leidt tot de Dark Side
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het zou bij mij ook een flinke discussie opleveren, maar voor mij hoort bij ruzie ook boosheid. En boosheid komt vaak voort uit onmacht imho. Plus, boosheid leidt tot de Dark Side
Ja dat half jaar hebben we vorige maand al gehad, en de vakantie relatietest ook doorstaan. Zelfs toen geen ruzie gehad, wel kleine irritaties. Maar als je die gewoon noemt naar elkaar toe is ook prima gewoon.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En hoe lang zijn jullie nu al samen? Meer dan een half jaar toch?
Wij hebben toch wel eens ruzie, maar ik heb dan ook een lastig karakter. Mijn ouders hadden nooit ruzie en zijn toch gescheiden. Ik denk wel dat ruzie normaal is in een relatie, anders kropt er een gewoon alles op ofzo?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat half jaar hebben we vorige maand al gehad, en de vakantie relatietest ook doorstaan. Zelfs toen geen ruzie gehad, wel kleine irritaties. Maar als je die gewoon noemt naar elkaar toe is ook prima gewoon.
Is dat de enige rede waarop ze gecast word?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:23 schreef DragonFodder het volgende:
Vind maar eens een film waarin je Eva Greens tetten níet ziet!
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat de enige rede waarop ze gecast word?
Waar ik het over heb is niet echt basic stuff...quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben geen dokterWeet wel wat basisdingen over eetstoornissen.
Wat voor eetstoornis gaat het over dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waar ik het over heb is niet echt basic stuff...
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor eetstoornis gaat het over dan?
quote:
Hij maakte gewoon een leuk opzetje naar een grappig plaatje.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:
Dat klinkt goed, maar zo bedoel je het vast niet.
Of eigenlijk toch niet.
Wat bedoel je?
Ik vond 'm leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
Doet die gif het bij jullie niet of is de grap in mijn hoofd weer grappiger dan in het echt? Jullie zien dat hij de pizza niet opgegeten krijgt omdat die zijn mond ontwijkt?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
Doet die gif het bij jullie niet of is de grap in mijn hoofd weer grappiger dan in het echt? Jullie zien dat hij de pizza niet opgegeten krijgt omdat die zijn mond ontwijkt?
dank je. Jij begrijpt me tenminste.quote:
nee, het was blijkbaar een fail van een heel andere ordequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:11 schreef wyccie het volgende:
Oh, het was een grap.![]()
Ik zie de gif wel, maar dacht gewoon dat het een slechte fotokeuze was.
9gag is toch niet voor nerds?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kende die hond wel maar ik snapte de grap alsnog niet
Wij hebben een fictieve hond die we Berry noemen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:30 schreef Sands het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat sommige mensen rare namen kiezen voor hun huisdieren.
Ik zag vandaag:quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wij hebben een fictieve hond die we Berry noemen.
En dan te bedenken dat er bij de meeste ook ouders zijn geweest die hun kinderen van die stomme namen hebben gegeven.. en dan nog, het zijn maar dierenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zag vandaag:
Don Vito Corleone
Armin van Buuren
Joe Cocker
Dinges
Pussy
voorbijkomen![]()
Ik had verwacht dat je em Fritz had genoemd...quote:
Ja ik ben al veel vreemde namen tegen gekomen. Zoals Dropke voor een babyquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er bij de meeste ook ouders zijn geweest die hun kinderen van die stomme namen hebben gegeven.. en dan nog, het zijn maar dieren
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja ik ben al veel vreemde namen tegen gekomen. Zoals Dropke voor een baby![]()
En wat zeiden ze toen hun kind hen door de kinderbescherming afgepakt werd?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja ik ben al veel vreemde namen tegen gekomen. Zoals Dropke voor een baby![]()
racist...quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn hond heeft een Arabische naam. Hij is ook zwart.
Toen riepen ze de hulp in van een andere baby die Xavier Charles heet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En wat zeiden ze toen hun kind hen door de kinderbescherming afgepakt werd?
dan denk ik aan dit soort luiquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Laatst een moeder met twee dochters gezien; Mercedes en Ferrari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |