quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
No reason, maar er zit geen volgorde in de nummeringquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:20 schreef picodealion het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk weer gaan nummeren?
1138 komt bovendien vaker langs. 1999 is ook wel een mooie!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
No reason, maar er zit geen volgorde in de nummering
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij al een beknopte versie heeft geschreven van hoe hij wil dat het eindigt voor als hij dood is/gaat voor dat het klaar is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef Lemans24 het volgende:
Ok, hij heeft een hele nare schrijfstijl, niet doorheen te komen. En dan ook nog een TV-serie ervan maken, ipv een filmtrilogie.
Nou ja, hij gaat zelf waarschijnlijk ook dood voordat het kaatste boek af is, dat sluit mooi aan bij het afmaken van hoofdpersonen waar mensen aan gehecht waren.
1138 is dan ook een filmgerelateerd nummerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
1138 komt bovendien vaker langs. 1999 is ook wel een mooie!
9999 wilde ik eigenlijk ervan maken, 9 is zo'n mooi getal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
1138 komt bovendien vaker langs. 1999 is ook wel een mooie!
Deels, maar niet zo erg als bij bv The Da Vinci Code, Harry Potter of Twilight.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:27 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb alle GoT boeken met plezier gelezen. ook de prequels.
ik heb het idee dat het mensen tegen staat om dat het zo'n hype is geworden.
Daar was ik een tijd geleden weer mee begonnen om te zien of anderen klakkeloos door zouden nummeren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:20 schreef picodealion het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk weer gaan nummeren?
Nee, totaal willekeurig welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar was ik een tijd geleden weer mee begonnen om te zien of anderen klakkeloos door zouden nummeren.
We zijn nu al bij 1999!quote:
Anarchy!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Zullen we gewoon doen waar we zin in hebben en er geen verplichtingen aan geven?
Ja, dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Zullen we gewoon doen waar we zin in hebben en er geen verplichtingen aan geven?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, dat.
Al had ik me er sowieso niet aan gehouden.
Dat maken we godverdomme zelf wel uit!quote:
Al je reacties zijn op dezelfde toon, dat je daar zelf niet moe van begint te worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dude, dat je die niet snapt!
We hebben het over anarchisme...
En dat zeg jij! Het echte leven is ook niet zo serieus hoor, ik val niemand persoonlijk aan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Al je reacties zijn op dezelfde toon, dat je daar zelf niet moe van begint te worden.![]()
Dat zeg ik jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dat zeg jij! Het echte leven is ook niet zo serieus hoor, ik val niemand persoonlijk aan.
Nee als het al iets zou zijn dan is het mijn werkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Sands, ben je met je verkeerde been uit bed gestapt?
Zo'n Chromecast werkt trouwens erg goed!
Dan ga je terug naar je oude baan die onderbetaald was en die je zo geweldig vond... Sands, wees blij dat je een baan hebt. En het is volgens mij hoe dan ook een vooruitgang op wat je had...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee als het al iets zou zijn dan is het mijn werk
Ik zie jou anders ook vaak genoeg zeuren dat je weer moeten werkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan ga je terug naar je oude baan die onderbetaald was en die je zo geweldig vond... Sands, wees blij dat je een baan hebt. En het is volgens mij hoe dan ook een vooruitgang op wat je had...
Ik heb nooit zin om naar mijn werk te gaan. Als ik er eenmaal ben dan heb ik het er naar mijn zin. Ik wil gewoon het huis niet uitquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook vaak genoeg zeuren dat je weer moeten werken
Ik verdien anders nog steeds net zoveelquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan ga je terug naar je oude baan die onderbetaald was en die je zo geweldig vond... Sands, wees blij dat je een baan hebt. En het is volgens mij hoe dan ook een vooruitgang op wat je had...
Dat is nou eenmaal het geval op sommige werkvloeren, gaat ook niet veranderen waarschijnlijk. Ik zou maar wat anders gaan zoeken, als dit jouw werkplezier beïnvloedt. Of is dit een tijdelijke baan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 06:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik verdien anders nog steeds net zoveel![]()
. Het is meer dat ze op mijn werk ruzie maken elke dag maar weer...is al meer dan een half jaar zo bezig
Ik ben er nu een jaar, maar wil wel wat anders ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het geval op sommige werkvloeren, gaat ook niet veranderen waarschijnlijk. Ik zou maar wat anders gaan zoeken, als dit jouw werkplezier beïnvloedt. Of is dit een tijdelijke baan?
Moet je dan niet eerst zorgen dat je van die stempel afkomt die je hebt? Anders zal het elke keer het zelfde slechte werk blijvenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben er nu een jaar, maar wil wel wat anders ja.
Iedereen is gewoon bang voor Sandsquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:47 schreef Lemans24 het volgende:
Welke stempel heeft Sands? Je zal toch niet echt in een pikachu-pak lopen?
Heb je die docu over Kees gezien gisteren?quote:
ik stuur je ff een dm om te verklappen wie het niet overleeftquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:26 schreef dyonvbaal het volgende:
En we gaan maar weer een aflevering van GoT kijken. Loop nog maar 3 afleveringen achter
Ik weet al wat er gebeurd in aflevering 8 en hoe het gebeurd, dus je magquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik stuur je ff een dm om te verklappen wie het niet overleeft
Ik heb heel even een stukje gezien van 't begin, ga hem zo wel afkijken. Hopelijk ga ik mezelf niet teveel herkennen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je die docu over Kees gezien gisteren?
Ik kan wel meer spoilen dan tot aflevering 8quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet al wat er gebeurd in aflevering 8 en hoe het gebeurd, dus je mag
Ook daar heb ik geen moeite mee. De boeken bestaan al langer... dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik kan wel meer spoilen dan tot aflevering 8
Hm, denk dat dat wel zal meevallen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb heel even een stukje gezien van 't begin, ga hem zo wel afkijken. Hopelijk ga ik mezelf niet teveel herkennen.
Dus hij gaat zijn gang maarquote:
Het is gewoon een goede seriequote:
als je niet kijkt ben je een hipsterquote:
Stel es een nieuwe vraag,..quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik lees compleet scheef. Dacht dat je heel wat anders zei
Arme Keesquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Een man met autisme. Was wel een mooie docu, ook wel erg verdrietig.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1422471
Pareltje hèquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
The Grand Budapest is een film die alleen door Wes Anderson gemaakt kon worden
Neequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Pareltje hè, heb je hem ook in de bios gezien?
Dan is het goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
NeeMaar als ie uitkomt op blu-ray koop ik hem
Om de lekker wijven en kerels natuurlijkquote:
Nee hoor, ik ben van kamp Margearyquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Waaghals geilt altijd op die blonde volgens mij. Zoals iedereen waarschijnlijk die die serie kijkt?
Er zitten 1 miljoen personages in die serie. Daar zal vast een man met baard en rok in voorkomen.quote:
Ik vond Drogo wel erg fijn om naar te kijken. Maar ik kijk niet alleen maar de serie voor mooie mannen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Er zitten 1 miljoen personages in die serie. Daar zal vast een man met baard en rok in voorkomen.
Dude.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:58 schreef picodealion het volgende:
Ik wel. Vooral Mad Men. Don Draper![]()
.
Ja, daar noem je er ook eenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:58 schreef picodealion het volgende:
Ik wel. Vooral Mad Men. Don Draper![]()
.
Margeary "is mijn decollete wel diep genoeg?" Tyrellquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben van kamp Margeary
https://chrome.google.com(...)cooacjdpmbjlao?hl=enquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:12 schreef GradB het volgende:
[..]
Natuurlijk, de cache...
Welke plugin is dat? mijn eerdere plaatjes had ik wel op imgur gezet, en die doorgelinkt.
Elke foto op fok lijkt op mijn vriendin,quote:
Mooie hoor!quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:16 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Elke foto op fok lijkt op mijn vriendin,
want mijn vriendin is een plaatje.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:16 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Haha, ik dacht alquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)cooacjdpmbjlao?hl=en
Even naar het slowchattopic verplaatst, we gaan aardig offtopic.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, heb je een relatie? Vertel eens!
Iemand wilt vanavond seks.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:16 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Wie niet? Alleen niet iedereen krijgt het...quote:
Ah, gossie...quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie niet? Alleen niet iedereen krijgt het...
Val dood...quote:
Jij begonquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Val dood...
FF, welke versie van The grand Budapest heb jij eigenlijk gekeken?
Ik had het volgens mij niet tegen jou. Dus nee, ik begon niet. En jij bent ook niet FF...quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij begon
Ik heb in de bios gekeken, vond hem wel iets minder dan Moonrise Kingdom.
720p BLOWquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Val dood...
FF, welke versie van The grand Budapest heb jij eigenlijk gekeken?
Wat vond je vriendin ervan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij begon
Ik heb in de bios gekeken, vond hem wel iets minder dan Moonrise Kingdom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |