Niks positiefs? Het hele leven is toch een positieve fijne happeningquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:08 schreef JJH het volgende:
[..]
ik wist niets positiefs, en zit nog wakker te worden.
Hij was er zomaar opeens. ..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Niks positiefs? Het hele leven is toch een positieve fijne happening![]()
Nee ik zou ook niks weten hoor, was blij dat jij hem had
Slapen is altijd positiefquote:
quote:
quote:
Goeiemorgenquote:
Hai Lola morgenquote:
Nog even wachten.quote:
En morgenquote:
quote:
Leven bij de dagquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik begin helemaal wakker en hyper te worden
Wat gaan we doen vandaag?quote:
Het huishouden en borduren!quote:
"U heeft een SOA"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:25 schreef yats het volgende:
Zo, bloed prikken zit er weer op. Nu even de uitslag afwachten.
Ja hier ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het huishouden en borduren!
Vet spannend allemaal.
Ik vind het heerlijk om te doen en geweldig om van niets iets prachtigs te makenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hier ookAlleen borduren dan niet, daar heb ik echt geen geduld voor
Brr naalden en bloedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:25 schreef yats het volgende:
Zo, bloed prikken zit er weer op. Nu even de uitslag afwachten.
Je tere hartje kan dit allemaal niet aan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje doen jullie wel voorzichtig... te spannend dit.
Ja dat welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om te doen en geweldig om van niets iets prachtigs te maken
In het borduren topic in CRE staan foto's van mn huidige project.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat welIk ben niet zo crea en heb er ook helemaal geen geduld voor, dus begin vaak aan dingen maar maak het nooit af
quote:
Welk hart?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je tere hartje kan dit allemaal niet aan?
Doe maar stoer.quote:
Ow dan ga ik even glurenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In het borduren topic in CRE staan foto's van mn huidige project.
je kunt ook best jaren een soa hebben zonder dat je het weetquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:29 schreef yats het volgende:
[..]Dan heb ik die al een tijdje. Maar daar word niet op getest, het is puur een test om te kijken of er iets afwijkends te vinden is aangezien ik al tijden heel slecht slaap terwijl ik wel moe ben.
Ik ben 8 jaar terug getest, toen was ik 'schoon'. Sinds die tijd heb ik maar met 1 persoon seks gehad. Het kan natuurlijk altijd, maar de kans is niet heel groot.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kunt ook best jaren een soa hebben zonder dat je het weet
Ben ik toch ookquote:
quote:
Huishouden toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er nog mensen met wilde plannen voor vandaag?
Altijd...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, bedriijfskleding passen en kijken of we uit de facturatie kunnen komen, let wel, op mijn vrije dag.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Kun je mooi uren schrijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, bedriijfskleding passen en kijken of we uit de facturatie kunnen komen, let wel, op mijn vrije dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |