Niks positiefs? Het hele leven is toch een positieve fijne happeningquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:08 schreef JJH het volgende:
[..]
ik wist niets positiefs, en zit nog wakker te worden.
Hij was er zomaar opeens. ..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Niks positiefs? Het hele leven is toch een positieve fijne happening![]()
Nee ik zou ook niks weten hoor, was blij dat jij hem had
Slapen is altijd positiefquote:
quote:
quote:
Goeiemorgenquote:
Hai Lola morgenquote:
Nog even wachten.quote:
En morgenquote:
quote:
Leven bij de dagquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik begin helemaal wakker en hyper te worden
Wat gaan we doen vandaag?quote:
Het huishouden en borduren!quote:
"U heeft een SOA"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:25 schreef yats het volgende:
Zo, bloed prikken zit er weer op. Nu even de uitslag afwachten.
Ja hier ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het huishouden en borduren!
Vet spannend allemaal.
Ik vind het heerlijk om te doen en geweldig om van niets iets prachtigs te makenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hier ookAlleen borduren dan niet, daar heb ik echt geen geduld voor
Brr naalden en bloedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:25 schreef yats het volgende:
Zo, bloed prikken zit er weer op. Nu even de uitslag afwachten.
Je tere hartje kan dit allemaal niet aan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje doen jullie wel voorzichtig... te spannend dit.
Ja dat welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om te doen en geweldig om van niets iets prachtigs te maken
In het borduren topic in CRE staan foto's van mn huidige project.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat welIk ben niet zo crea en heb er ook helemaal geen geduld voor, dus begin vaak aan dingen maar maak het nooit af
quote:
Welk hart?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je tere hartje kan dit allemaal niet aan?
Doe maar stoer.quote:
Ow dan ga ik even glurenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In het borduren topic in CRE staan foto's van mn huidige project.
je kunt ook best jaren een soa hebben zonder dat je het weetquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:29 schreef yats het volgende:
[..]Dan heb ik die al een tijdje. Maar daar word niet op getest, het is puur een test om te kijken of er iets afwijkends te vinden is aangezien ik al tijden heel slecht slaap terwijl ik wel moe ben.
Ik ben 8 jaar terug getest, toen was ik 'schoon'. Sinds die tijd heb ik maar met 1 persoon seks gehad. Het kan natuurlijk altijd, maar de kans is niet heel groot.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kunt ook best jaren een soa hebben zonder dat je het weet
Ben ik toch ookquote:
quote:
Huishouden toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er nog mensen met wilde plannen voor vandaag?
Altijd...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, bedriijfskleding passen en kijken of we uit de facturatie kunnen komen, let wel, op mijn vrije dag.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Kun je mooi uren schrijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, bedriijfskleding passen en kijken of we uit de facturatie kunnen komen, let wel, op mijn vrije dag.
Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik toch ook
[..]
[..]
Huishouden toch?
Ik denk niet dat dat helemaal de bedoeling is.quote:
Boh, dat is wel heel spannend ja!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, bedriijfskleding passen en kijken of we uit de facturatie kunnen komen, let wel, op mijn vrije dag.
Ja heb de mijne ook al aanstaan, zo spannendquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Donders hè?
Ow, en ook een beetje huishouden, ik hoor dat de wasmachine bijna klaar is.
Ga je voor het raampje zitten kijken naar de draaiende was?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja heb de mijne ook al aanstaan, zo spannend
De mijne gaat vervelend piepen als ie klaar is. Dat zal zo wel gebeuren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Donders hè?
Ow, en ook een beetje huishouden, ik hoor dat de wasmachine bijna klaar is.
Uiteraardquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je voor het raampje zitten kijken naar de draaiende was?
Oeh.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Uiteraard
Het liefste zit ik erop natuurlijk
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Uiteraard
Het liefste zit ik erop natuurlijk
Dat deed Max vroeger wel als ik haar ballen met mijn dekbed ofzo in de was gooide.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je voor het raampje zitten kijken naar de draaiende was?
Ik hoor hem centrifugeren, en hij is zo oud dat ie niet piept...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne gaat vervelend piepen als ie klaar is. Dat zal zo wel gebeuren.
Niet te nat dweilen dusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij het zegt.![]()
Huishouden doen kan best spannend zijn hoor.
Dat sowieso.quote:
Dat zou ik de eerste week leuk vinden maar daarna vooral irritant.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn wasmachien doet een vrolijk melodietje
Ik merk het niet eens meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou ik de eerste week leuk vinden maar daarna vooral irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn wasmachien doet een vrolijk melodietje
huhquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
Fax, ik heb je wel door, ben je weer bezig jongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Fax, ik heb je wel door, ben je weer bezig jongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Fax, ik heb je wel door, ben je weer bezig jongen?Hij is vergeten erbij de zetten dat het dan om een vrouwelijke klant moet gaan, gok ik zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fax, ik heb je wel door, ben je weer bezig jongen?Whaha, zo sneu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Of juist nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is vergeten erbij de zetten dat het dan om een vrouwelijke klant moet gaan, gok ik zo.
Des te leuker toch.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is vergeten erbij de zetten dat het dan om een vrouwelijke klant moet gaan, gok ik zo.
Fax, ik heb je wel door, ben je weer bezig jongen?tha fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik ook, gister nogquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
sommige mensen op marktplaatsik lach me elke keer weer kapot
IK KOM HEM NU OPHAALEN HOOR 1!!1!!!!11_quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Pierre wil wel heel graag een aquarium
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
IK KOM HEM NU OPHAALEN HOOR 1!!1!!!!11_
BEN JE WAKKER ANTWORT DANquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
IK KOM HEM NU OPHAALEN HOOR 1!!1!!!!11_
zo kreeg ik laatst dus een lading aan appjesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Zo irritant dat soort mensen, als je niet binnen 3 minuten reageert, gelijk erachter aan "leef je nog?!?!?!"
quote:
Ja ook dat inderdaad, en gelijk pissig en beledigd, alsof ik de hele dag bovenop mijn telefoon zitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo kreeg ik laatst dus een lading aan appjes
omdat ik niet binnen 4 minuten reageerde![]()
Of dan gaan ze andere manieren zoeken om je te bereiken!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Zo irritant dat soort mensen, als je niet binnen 3 minuten reageert, gelijk erachter aan "leef je nog?!?!?!"
Ook zo walgelijk irritantquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of dan gaan ze andere manieren zoeken om je te bereiken!
JAquote:
Ja dat iddquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ook dat inderdaad, en gelijk pissig en beledigd, alsof ik de hele dag bovenop mijn telefoon zit
Echt he.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
pls stop,![]()
Waarom mogen deze mensen op internet.
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:15 schreef Jochie1900 het volgende:
Zo eerste overlegt van de dag weer gehad
Ja toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
Er is een funda faal topic met foto's
zou er ook een marktplaats topic zijn met dit soort pareltjes?
Leuke plannen of gewoon nu alweer toe aan weekend?quote:
echt? Waarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
Er is een funda faal topic met foto's
zou er ook een marktplaats topic zijn met dit soort pareltjes?
waar waar?quote:
Whut.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
pls stop,![]()
Waarom mogen deze mensen op internet.
[ afbeelding ]
Nog twee te gaan. En ik moet mijn verzekering even bellen. Klein ongelukje gehad met mijn auto.quote:
Ow jee,wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:19 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Nog twee te gaan. En ik moet mijn verzekering even bellen. Klein ongelukje gehad met mijn auto.
Ga zelluf zoekuh daaaaanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
WAAAR GEEF DAN ANTWOORD SLAAP JE OF ZO JIJ ZEGT DAT HET ER IS.
Ik zit mobiel en heb dus geen linkje, zelf even zoeken. Je kan het!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
WAAAR GEEF DAN ANTWOORD SLAAP JE OF ZO JIJ ZEGT DAT HET ER IS.
Je zit te knikkebollen op je werk?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:20 schreef Tamashii het volgende:
Vier en half uur slaap is funest voor sociale begrippen
Ik vrij weinig. Auto van TNT post, of hoe dat tegenwoordig weer heet, reed voor me. Sprong ineens bovenop zijn rem en reed naar achter. Ik kon ternauwernood remmen maar kon niet meer voorkomen dat hij mijn motorkap in elkaar reed.quote:
Ow dat is balen zegquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:23 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik vrij weinig. Auto van TNT post, of hoe dat tegenwoordig weer heet, reed voor me. Sprong ineens bovenop zijn rem en reed naar achter. Ik kon ternauwernood remmen maar kon niet meer voorkomen dat hij mijn motorkap in elkaar reed.
quote:
Ik hoop dat hij verklaard heeft dat ie achteruit reed, anders zie ik het somber voor je in.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:23 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik vrij weinig. Auto van TNT post, of hoe dat tegenwoordig weer heet, reed voor me. Sprong ineens bovenop zijn rem en reed naar achter. Ik kon ternauwernood remmen maar kon niet meer voorkomen dat hij mijn motorkap in elkaar reed.
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij verklaard heeft dat ie achteruit reed, anders zie ik het somber voor je in.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Godver ik word helemaal melig van die domme mensen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Jij woont heul nie om de hoek meisjuhquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
maar ik woon bij je om de hoek
Godver ik word helemaal melig van die domme mensen.
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij woont heul nie om de hoek meisjuh
Uiteraard, uiteraardquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij verklaard heeft dat ie achteruit reed, anders zie ik het somber voor je in.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
Ja hoordie mensen van mijn wasmachine bellen me eerst om kwart voor 8 wakker. Dus ik denk, dikke pik, ik slaap mooi nog een uurtje, ondertussen belden ze nog 4 keer
... dus ik bel terug... " ja mevrouw ze willen even doorgeven hoe laat we vanmiddag komen, maar we bellen u wel terug" ohkay.
![]()
3x raden... nog geen telefoontje gehad he, had dus mooi door kunnen slapen
Karma.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
Ja hoordie mensen van mijn wasmachine bellen me eerst om kwart voor 8 wakker. Dus ik denk, dikke pik, ik slaap mooi nog een uurtje, ondertussen belden ze nog 4 keer
... dus ik bel terug... " ja mevrouw ze willen even doorgeven hoe laat we vanmiddag komen, maar we bellen u wel terug" ohkay.
![]()
3x raden... nog geen telefoontje gehad he, had dus mooi door kunnen slapen
Kun je de verzekeraar niet bellen terwijl je bij het schadebedrijf zit?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:36 schreef Jochie1900 het volgende:
Bah eerst langs het schadebedrijf, daarna naar mijn verzekeraar. Lekker dagje zo.
Jawel maar dan lever ik meteen het formulier in. Dat gaat sneller.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je de verzekeraar niet bellen terwijl je bij het schadebedrijf zit?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:39 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Jawel maar dan lever ik meteen het formulier in. Dat gaat sneller.
Kijk eens aan en nu hoeft Lola niet meer te zoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
GC / Marktplaats sukkels #34 - Waar het mis gaatgevonden
*klikt op volgen *quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
GC / Marktplaats sukkels #34 - Waar het mis gaatgevonden
Ik was met 16 dingen tegelijk bezig, dat werkt ook niet echtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk eens aan en nu hoeft Lola niet meer te zoeken.
Lief hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk eens aan en nu hoeft Lola niet meer te zoeken.
Wat is dit voor iets triests?quote:
Kidnapping van de FOK!stok.quote:
quote:
Not this Shit again.quote:
die fokstok is gejat. En ze blijven maar doorgaan met moddergooien etc. Ik begrijp dat niet, ze kunnen toch gewoon doorgaan met het spel. Als je die mensen aandacht geeft dan doe je alleen wat ze willen. Ze hebben nog 6 reserve stokken. Ik zie het probleem niet. Die stok krijgen ze toch niet terug.quote:
Ja, alweer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not this Shit again.![]()
Elke generatie newbs flikt wel zoiets toch?
Newb.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:06 schreef yats het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar wat the neuk is een fokstok?
Wrs denken ze dat ze de beste troll ooit hebben bedacht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not this Shit again.![]()
Elke generatie newbs flikt wel zoiets toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |