Goede UIquote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef Blester het volgende:
[..]
Hij vroeg eerst even om bevestiging voor de term.
Het boek is beter.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef tralalala het volgende:
Ik ga het einde van GoT nog maar eens kijken.
Zij is uiteindelijk ook gewoon een hoer alleen krijgt ze meer van d'r pooier.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil ook wel seks voor vijf euro met Yolanthe.
Vooruit 10 euro mag ook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ ze is alleen voor eigen gebruik.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Zij is uiteindelijk ook gewoon een hoer alleen krijgt ze meer van d'r pooier.
Niet uit blik?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft Sherry uit het pak ontdekt.
Het is meer de vraag hoeveel Yolanthe zou neertikken voor mij.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel zouden jullie neertikken voor Yolanthe?
Ik wil 40 van mijn notes inleveren voor haar.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel zouden jullie neertikken voor Yolanthe?
zet je het ook even op Twitterquote:Op maandag 2 juni 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zal ook even mijn GoT review in het betreffende topic posten.
Ga jij maar gewoon weer weg. Je bent niet zo belangrijk en boeiend voor anderen...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zal ook even mijn GoT review in het betreffende topic posten.
Wie?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ik stel voor dat we Syntix voortaan negeren.
WIEquote:Op maandag 2 juni 2014 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ik stel voor dat we Syntix voortaan negeren.
Maalderinkquote:Op maandag 2 juni 2014 23:59 schreef alors het volgende:
Even tussendoor
http://nos.nl/wk2014/vide(...)l-en-maalderink.html
![]()
Bertje Maalderinkquote:Op maandag 2 juni 2014 23:59 schreef alors het volgende:
Even tussendoor
![]()
Nee, 11 juni laatste aflevering en daarna 28 juli weer.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:58 schreef Evertjan het volgende:
is er tijdens het WK ook Knevel en van den Brink?
Maalderink mag van mij wel een paar klappen tegen zijn kop krijgen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:59 schreef alors het volgende:
Even tussendoor
![]()
Nope, johannes is niet meer. Ik heb hem vorig jaar al een keer omgezet naar Kenneth en sindsdien kent iedereen hem alleen nog maar als:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Helaas, ik ben captain van #teamjohannes
viesdikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:02 schreef marcodej het volgende:
Even tussendoor, dit is Branco, van de 3-2 in 1994.
[ afbeelding ]
hij ziet er beter als Ed de Goeijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:02 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom slijpt hij de messen niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:02 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Die man is echt helemaal van het padje af.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:59 schreef alors het volgende:
Even tussendoor
![]()
Die Bert Maalderink is inderdaad een rare vogel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man is echt helemaal van het padje af.
Ik was al onderweg naar bed. Omdat het een jubileumtopic is, is Juichen wel op zijn plaats denk ikquote:
Aardige lijnkeeper hoor, maar er komt geen vent uit het doel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope, johannes is niet meer. Ik heb hem vorig jaar al een keer omgezet naar Kenneth en sindsdien kent iedereen hem alleen nog maar als:
[ afbeelding ]
Slapzak. Zak aardappelen. Draaias van een vrachtwagen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Aardige lijnkeeper hoor, maar er komt geen vent uit het doel.
De helden van Van Ass waren toch goed?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit moet de tv-avond redden, tot nu toe is het niets.
Heb de laatste 5 minuten gekeken. Gelukkig heeft dat een positief effect op onze jongens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
De helden van Van Ass waren toch goed?
Het ergste is die reclame waarin een reclameblok tijdens de rust wordt aangekondigd. Ja, dat is inderdaad waar heel Nederland reikhalzend naar uitziet.quote:
Excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
srry verkeerde smiley mijn oprechte excuses
Meer reclames die oproepen oranjefan te zijn. Eng, eng, engquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ergste is die reclame waarin een reclameblok tijdens de rust wordt aangekondigd. Ja, dat is inderdaad waar heel Nederland reikhalzend naar uitziet.
Schandalig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer reclames die oproepen oranjefan te zijn. Eng, eng, eng
Zo zei ze het zelf.quote:
VUURBAL JONGUH!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
BREKEND NIEUWS
http://nos.nl/artikel/656469-ontploffing-bij-shell-moerdijk.html
Was echt gallery play hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké haxball is over, nu luisteren naar Frits.
Hopelijk is Antoine ter plekke net zoals toen tijdens Moerdijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
BREKEND NIEUWS
http://nos.nl/artikel/656469-ontploffing-bij-shell-moerdijk.html
Nee, eerste tegendoelpunt was vanwege afk, daarna is het achter de feiten aan lopen.quote:
Die tegenstander wist niet meer waar ze het zoeken moesten. Als ik in dat team zat had ik mezelf spontaan de polsen doorgesneden.quote:
Divorce Hotel is genieten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké haxball is over, nu luisteren naar Frits.
Was gewoon een schitterend afstandsschot.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, eerste tegendoelpunt was vanwege afk, daarna is het achter de feiten aan lopen.
Ik zou er niet zo trots op zijn.
Dat had je na de halve finale moeten doen dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die tegenstander wist niet meer waar ze het zoeken moesten. Als ik in dat team zat had ik mezelf spontaan de polsen doorgesneden.
Dat kwam door de lag. Als ik toen de winnaar was zou ik niet trots zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat had je na de halve finale moeten doen dan.
Ik denk dat ze Gerry Eijkhoff sturen. Zo gauw die ter plekke is, is de brand acuut voorbij...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hopelijk is Antoine ter plekke net zoals toen tijdens Moerdijk.
Te beginnen met Mohamed Azahaf zelf.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
We zouden Marokkanen eens langs dezelfde maatstaven moeten leggen.
Wanneer spelen we de finale?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat had je na de halve finale moeten doen dan.
Hij kent er de weg der geval.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hopelijk is Antoine ter plekke net zoals toen tijdens Moerdijk.
Gewoon hosselen op de EO jongerendag.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef tralalala het volgende:
Die chickies in het publiek.![]()
Zit dat nou elke zondag in de kerk? Ik zou haast overwegen om zondag eens te gaan kijken.
Niks mis mee. Het is elke zondag genieten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef tralalala het volgende:
Die chickies in het publiek.![]()
Zit dat nou elke zondag in de kerk? Ik zou haast overwegen om zondag eens te gaan kijken.
Dat ligt uiteraard helemaal aan Team 1.quote:
Het gaat toch om de schriftlezing en preek?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is elke zondag genieten.
niemand?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef Evertjan het volgende:
Frits is niet helemaal neutraal in deze kwestie aangezien hij een goed betaalde column heeft bij de Kampioen het huisblad van de ANWB
Rustig aan. Die zijn van mijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon hosselen op de EO jongerendag.
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stelling van de Dag
Het Groot Dictee der Nederlandse Taal is veel te moeilijk!
Tijdens het bidden een oogje open.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat toch om de schriftlezing en preek?
En de pepermuntjes tijdens de preekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat toch om de schriftlezing en preek?
King? Polo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En de pepermuntjes tijdens de preek
Kingetje. Of Julianapepermunt.quote:
Ja dat is zijn nieuwe immutsjquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ziet Tijs er netjes uit. Met z'n stropdas.
als ik van Woerkom was dan hield ik de eer lekker aan mij zelf een lekker gaan van mijn pensioen genietenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Die man wordt het toch niet meer. Vanwege een clubje rancuneuze mensen die met een excuses geen genoegen kunnen nemen en een 4 jaar oude opmerking opnieuw oprakelen.
Ik had eigenlijk gehoopt op een dikke middelvinger richting die klaagclubs, maar het kwartje zal precies de andere kant op vallen.
Hoi Pieter.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Gerry Eijkhoff sturen. Zo gauw die ter plekke is, is de brand acuut voorbij...
dat doen ze alleen bij sportnieuwsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog geen Caps Lock titel op TT101; het zal dus wel wat mee vallen.
Slegersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ziet Tijs er netjes uit. Met z'n stropdas.
Ik twijfelde zelf of het een grapje van Pieter Derks of Cojones was. Pieter dus.quote:
Zo werkt dat nou eenmaal. Ombudsman ben je van alle Nederlanders en dan helpt zo'n opmerking niet, dat weet hij zelf toch ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Die man wordt het toch niet meer. Vanwege een clubje rancuneuze mensen die met een excuses geen genoegen kunnen nemen en een 4 jaar oude opmerking opnieuw oprakelen.
Ik had eigenlijk gehoopt op een dikke middelvinger richting die klaagclubs, maar het kwartje zal precies de andere kant op vallen.
Daar zal het ook op uitdraaien. Ze gaan met hem "praten". De uitkomst is dat hij de eer aan zichzelf houdt. Die man is onnodig beschadigd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als ik van Woerkom was dan hield ik de eer lekker aan mij zelf een lekker gaan van mijn pensioen genieten
Maar feitelijk onjuist. Ik ken Gerry van rondvliegende kogels op de achtergrond.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik twijfelde zelf of het een grapje van Pieter Derks of Cojones was. Pieter dus.
Ik vond het wel een grappig stukje uit de show.
En het baantje zal worden doorgeschoven naar Pieterrrrrrrrrrrrrrr Hilhorst.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar zal het ook op uitdraaien. Ze gaan met hem "praten". De uitkomst is dat hij de eer aan zichzelf houdt. Die man is onnodig beschadigd.
Voortaan graag iedereen op deze manier langs de meetlat.
De eerste de beste faal-wethouderquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En het baantje zal worden doorgeschoven naar Pieterrrrrrrrrrrrrrr Hilhorst.
quote:
Dat zeker.quote:
Knevel heeft over ruim een week weer vakantie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is dit programma eigenlijk live?
Of kan Knevel een avondprogramma ook niet meer aan?
Gewoon Knevel vervangen door Derksenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is dit programma eigenlijk live?
Of kan Knevel een avondprogramma ook niet meer aan?
Kan hij weer lekker gaan grasmaaien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Knevel heeft over ruim een week weer vakantie.
twitter:renzeklamer twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 15:41:03Nooit geweten dat de @NOS een eigen clubhuis heeft op Aruba! http://t.co/ju4gxGrnXj reageer retweet
twitter:JMSlagter twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:25:16Explosie Shell Moerdijk toont weer eens beperking Hilversum. KvdB praat over Grace Kelly, Marco Borsato bij Humberto. Hallo, jongen: werken! reageer retweet
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:14:56“@PD5CL: nu tweede ontploffing bij Moerdijk.Lijkt wel een atoomwolk boven Dordrecht ! reageer retweet
Wie is deze nobodyquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:26 schreef Evertjan het volgende:
twitter:JMSlagter twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:25:16Explosie Shell Moerdijk toont weer eens beperking Hilversum. KvdB praat over Grace Kelly, Marco Borsato bij Humberto. Hallo, jongen: werken! reageer retweet
Zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:26 schreef marcodej het volgende:
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:14:56“@PD5CL: nu tweede ontploffing bij Moerdijk.Lijkt wel een atoomwolk boven Dordrecht ! reageer retweet
lijkt op die bruingebrande EO-griezel Jan vd Boschquote:
Nog niks te zien hier in Groningen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:26 schreef marcodej het volgende:
Dat is lief, ga jij dan op de bank?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij onderduiken.
Jij, dacht ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is saai. Wie maakt er een Haxball room?
God-ver-domme wat is Marc van der Linde schandalig DIK.quote:
Vele FOK!kers zullen zo'n aanbod van jou niet afslaanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen best samen in bed of ben jij Pa Tokkie?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
Shell in *wacht voor het... wacht* Moerdijk ontploft.
Die mensen hebben daar wat met vuurwerk.
Laat anders johannes een roem openen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang niemand klaagt over een ping van 900 vind ik het prima.
Gozert waar heb je het over?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Zijn alle vrouwen zoals de vrouw in Divorce Hotel?
RTL programma van Rijdende Rechter/Ik Vertrek-allure.quote:
Mani is nou eenmaal speciaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vele FOK!kers zullen zo'n aanbod van jou niet afslaan
Lijkt me ook ja. Wat een faal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef tralalala het volgende:
Niet live dus? Anders was het wel ter sprake gekomen
De blonde neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:36 schreef marcodej het volgende:
God was in vorm toen hij het meisje achter Frits schiep.
Alba zegt: "wat?"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gebruiken het tweede scherm, ze zijn dus toch live.
Geen dooien.twitter:VRMWB twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:36:55#shellmoerdijk geen sprake van vermisten of gewonden door explosie en brand. Vuurzee wordt minder intens. reageer retweet
Alleen omdat ze niet alleen moord en brand schreeuwen vanwege een brand op een Rotterdams industrieterrein?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom is dit niet live. Een talkshow die niet live is
Er zijn al 5 doden geteld hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen omdat ze niet alleen moord en brand schreeuwen vanwege een brand op een Rotterdams industrieterrein?
Als het echt heel urgent en ernstig was, werd de uitzending wel onderbroken voor een extra NOS Journaal. Op nos.nl zijn de rode "breaking news"-balken allang weer weg.
RTL is nu wel live.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen omdat ze niet alleen moord en brand schreeuwen vanwege een brand op een Rotterdams industrieterrein?
Als het echt heel urgent en ernstig was, werd de uitzending wel onderbroken voor een extra NOS Journaal. Op nos.nl zijn de rode "breaking news"-balken allang weer weg.
Publieke Omroep praat liever over Yolanthe Kabonke Kabonkequote:
Karbonkel?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
Publieke Omroep praat liever over Yolanthe Kabonke Kabonke
NOS is verplicht aan het volk om belangrijk nieuws te melden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Definieer 'belangrijk nieuws'.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NOS is verplicht aan het volk om belangrijk nieuws te melden.
Breaking news.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Definieer 'belangrijk nieuws'.
Tis rotterdam maar hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NOS is verplicht aan het volk om belangrijk nieuws te melden.
Vraag blijft staan.quote:
Mwah, geen doden en zolang er geen risico op verspreiding is. We hebben het hier over kinderprostitutie, ook belangrijk. Bovendien komt Yolanthe af en toe in beeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als een benzinestation ontploft met giftige stoffen is dat best belangrijk nieuws.
4 euro 10 jaar geleden he, dus gaat wel nog inflatie over heenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zouden jullie 4 euro betalen voor Yolanthe?
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja man, altijd die terror van die Karbonkel, beetje in een vis veranderen, wat een naarling.
Is wel F 8,80. Twijfelgeval.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zouden jullie 4 euro betalen voor Yolanthe?
RTL zendt nu toevallig nieuws uit. Doen ze standaard op dit tijdstip. Een brand - voor zover nu bekend zonder doden en gewonden - is niet ernstig genoeg om live tv-uitzendingen voor te onderbreken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
Publieke Omroep praat liever over Yolanthe Kabonke Kabonke
8.81 zelfs.quote:
Ja idd, maar dan hadden ze eerder ook wel gemeld dat het gebeurd was en dat ze het zouden melden als er ontwikkelingen waren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Idd niet live, anders hadden ze wel even gezegd dat er een onderbreking zou komen.
rtl is kut manquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
RTL is de NOS weer eens de baas.
Toch zielig aan het worden inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |