Ik ga toch niet wandelen in die hitte joh!!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Adames het volgende:
[..]
als je ook nog eens goede schoenen aantrekt, omgeving gronsveld en eijsden is mooi
zijn veel bomenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga toch niet wandelen in die hitte joh!!
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Nijmegen/4057641quote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Woon je in Bulgarije of zo:
[ afbeelding ]
Je snapt er niet zo veel van he?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Grenzen? Users die je even dm' en als er dingen spelen? Tis wat zeg
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Scriptie deadline, en met een brakke kop kan ik niet werken![]()
Nee, pics zou helpen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef LETMEIN het volgende:
Vinden jullie het een fijn idee dat ik nu met mijn hand in de broek zit?
heb je hongerquote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je snapt er niet zo veel van he?Geeft niks joh.
Ja.quote:
Hoort gewoon bij je basistaken als mod de zaken die jij opnoemt. Kortom je stelt je nogal aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je snapt er niet zo veel van he?Geeft niks joh.
aight mi niggu. Ik stel me aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoort gewoon bij je basistaken als mod de zaken die jij opnoemt. Kortom je stelt je nogal aan.
Enschede, 31 gradenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Nijmegen/4057641
vlakbij nijmegen
Oh god.quote:
We hadden het gewoon beter moeten plannen Tjacka. Je gaat zeker niet naar de beemsterfeestweek oid? Ik ben niet zo bekend met de kermissen verder in de Kop. En Hoorn is pas in augustus dacht ikquote:Op maandag 2 juni 2014 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weer een fokmeet die uitloopt op een ramp
Wat moet je daarquote:Op maandag 2 juni 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enschede, 31 graden![]()
Wat zal ik bruin zijn Zondag haha
ga wervershoofquote:Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god.![]()
Wat een fout
Inderdaad
[..]
We hadden het gewoon beter moeten plannen Tjacka. Je gaat zeker niet naar de beemsterfeestweek oid? Ik ben niet zo bekend met de kermissen verder in de Kop. En Hoorn is pas in augustus dacht ik.
Nee, morgenochtend weer hequote:Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet gaan ete
dat kan volgens happel na acht uur niet meer
Nee niet echt eigenlijkquote:
Dominator, daar wil ik ook nog graag heen. Staat voor volgend jaar op 't lijstjequote:
Weet je nog dat ik tijdens de vorige 'rel' ook een act opvoerde?quote:
Dit zeg je enkel om Tjacka te pleasenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef LETMEIN het volgende:
De grootste penis (13 centimeter) in de serie animaties werd namelijk als meest aantrekkelijk beoordeeld.
Ik ben gerustgesteld.
Enkel zelfbevrediging.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zeg je enkel om Tjacka te pleasen
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zeg je enkel om Tjacka te pleasen
Ik heb gegoogled. Nu weet ik het wel. Maar ik ken niemand die daar heen gaat, denk ik. Ga je wel naar Hoorn?quote:
misschien vuurwerkquote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled. Nu weet ik het wel. Maar ik ken niemand die daar heen gaat, denk ik. Ga je wel naar Hoorn?
ga lutjebroekquote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled. Nu weet ik het wel. Maar ik ken niemand die daar heen gaat, denk ik. Ga je wel naar Hoorn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |