Hij stond wel op het lijstje van FOK!-stok dieven hoor. Weet ik veel wat hij mij anders zou aandoen als Groningse homo...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je support was best overtuigend tot je hvj Etsu. Dat toont ook enig onzekerheid aan bij jou
bedankt lrquote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje
Hier een muzikale Orang-oetans als dank
waarom groningenquote:
ja ik twijfelquote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef Adames het volgende:
[..]
geef me een seintje als je naar maastricht gaat, dan geef ik een rondleiding
nee niemand kan, door toetsen enzoquote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand die mee wilt? Dat is wel stom zeg. Hartstikke lekker weer om idd naar het strand te gaan! Ik heb Zaterdag een hardcorefeest van 12:00 tot 00:00. Lekker in de zon stampen haha
32 graden? Wanneer?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
nee niemand kan, door toetsen enzo
veel te warm gek
32 graden
Whut.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij stond wel op het lijstje van FOK!-stok dieven hoor. Weet ik veel wat hij mij anders zou aandoen als Groningse homo...
groningen is mooiquote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt lr
[..]
waarom groningen
[..]
ja ik twijfel
[..]
veel te warm gek
32 graden
zaterdagquote:
24 graden vind ik wel een mooie temperatuur met zo'n feest, 30 graden is echt te warmquote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerder 27 of zo en 24 aan het strand, zaterdag
Soms en sommige altijd wel, maar die hebben meestal al wel een glitterplaatje ontvangen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
dat klopt
zou hij ook van iedereen terug houden?
als je ook nog eens goede schoenen aantrekt, omgeving gronsveld en eijsden is mooiquote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt lr
[..]
waarom groningen
[..]
ja ik twijfel
[..]
veel te warm gek
32 graden
ik heb nog geen glitterplaatje ontvangenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms en sommige altijd wel, maar die hebben meestal al wel een glitterplaatje ontvangen.
Oh god. Een verdachtenlijstje. Serieus?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij stond wel op het lijstje van FOK!-stok dieven hoor. Weet ik veel wat hij mij anders zou aandoen als Groningse homo...
Nee maar echt. Ik sta 100% achter je hoor!
Ik heb een gedicht voor je ingesproken toen je even een voetbaldal zatquote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb nog geen glitterplaatje ontvangen
Kennelijk. Al gaan er geruchten dat ik het heb gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god. Een verdachtenlijstje. Serieus?Ja dat weet ik ook niet.
Ontzettend fijn dit, een mod achter me hebben staan!
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht voor je ingesproken toen je even een voetbaldal zat
heb je mij nog gezienquote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god. Een verdachtenlijstje. Serieus?Ja dat weet ik ook niet.
Ontzettend fijn dit, een mod achter me hebben staan!
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh dat is toch het basisprincipe van mod?
Als je daar geen zin in hebt waarom doe je het dan, of ben jij zo van wel de lusten niet de lasten.
yes, ik heb een plaatje gekregen van je ooitquote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms en sommige altijd wel, maar die hebben meestal al wel een glitterplaatje ontvangen.
Woon je in Bulgarije of zo:quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
uh elan
in mijn woonplaats wordt het 31 graden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |