ga wervershoofquote:Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god.![]()
Wat een fout
Inderdaad
[..]
We hadden het gewoon beter moeten plannen Tjacka. Je gaat zeker niet naar de beemsterfeestweek oid? Ik ben niet zo bekend met de kermissen verder in de Kop. En Hoorn is pas in augustus dacht ik.
Nee, morgenochtend weer hequote:Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet gaan ete
dat kan volgens happel na acht uur niet meer
Nee niet echt eigenlijkquote:
Dominator, daar wil ik ook nog graag heen. Staat voor volgend jaar op 't lijstjequote:
Weet je nog dat ik tijdens de vorige 'rel' ook een act opvoerde?quote:
Dit zeg je enkel om Tjacka te pleasenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef LETMEIN het volgende:
De grootste penis (13 centimeter) in de serie animaties werd namelijk als meest aantrekkelijk beoordeeld.
Ik ben gerustgesteld.
Enkel zelfbevrediging.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zeg je enkel om Tjacka te pleasen
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zeg je enkel om Tjacka te pleasen
Ik heb gegoogled. Nu weet ik het wel. Maar ik ken niemand die daar heen gaat, denk ik. Ga je wel naar Hoorn?quote:
misschien vuurwerkquote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled. Nu weet ik het wel. Maar ik ken niemand die daar heen gaat, denk ik. Ga je wel naar Hoorn?
ga lutjebroekquote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled. Nu weet ik het wel. Maar ik ken niemand die daar heen gaat, denk ik. Ga je wel naar Hoorn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |