ik heb nog geen glitterplaatje ontvangenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms en sommige altijd wel, maar die hebben meestal al wel een glitterplaatje ontvangen.
Oh god. Een verdachtenlijstje. Serieus?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij stond wel op het lijstje van FOK!-stok dieven hoor. Weet ik veel wat hij mij anders zou aandoen als Groningse homo...
Nee maar echt. Ik sta 100% achter je hoor!
Ik heb een gedicht voor je ingesproken toen je even een voetbaldal zatquote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb nog geen glitterplaatje ontvangen
Kennelijk. Al gaan er geruchten dat ik het heb gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god. Een verdachtenlijstje. Serieus?Ja dat weet ik ook niet.
Ontzettend fijn dit, een mod achter me hebben staan!
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht voor je ingesproken toen je even een voetbaldal zat
heb je mij nog gezienquote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god. Een verdachtenlijstje. Serieus?Ja dat weet ik ook niet.
Ontzettend fijn dit, een mod achter me hebben staan!
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh dat is toch het basisprincipe van mod?
Als je daar geen zin in hebt waarom doe je het dan, of ben jij zo van wel de lusten niet de lasten.
yes, ik heb een plaatje gekregen van je ooitquote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms en sommige altijd wel, maar die hebben meestal al wel een glitterplaatje ontvangen.
Woon je in Bulgarije of zo:quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
uh elan
in mijn woonplaats wordt het 31 graden hoor
Ik ga toch niet wandelen in die hitte joh!!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Adames het volgende:
[..]
als je ook nog eens goede schoenen aantrekt, omgeving gronsveld en eijsden is mooi
zijn veel bomenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga toch niet wandelen in die hitte joh!!
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Nijmegen/4057641quote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Woon je in Bulgarije of zo:
[ afbeelding ]
Je snapt er niet zo veel van he?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Grenzen? Users die je even dm' en als er dingen spelen? Tis wat zeg
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Scriptie deadline, en met een brakke kop kan ik niet werken![]()
Nee, pics zou helpen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef LETMEIN het volgende:
Vinden jullie het een fijn idee dat ik nu met mijn hand in de broek zit?
heb je hongerquote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je snapt er niet zo veel van he?Geeft niks joh.
Ja.quote:
Hoort gewoon bij je basistaken als mod de zaken die jij opnoemt. Kortom je stelt je nogal aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je snapt er niet zo veel van he?Geeft niks joh.
aight mi niggu. Ik stel me aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoort gewoon bij je basistaken als mod de zaken die jij opnoemt. Kortom je stelt je nogal aan.
Enschede, 31 gradenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Nijmegen/4057641
vlakbij nijmegen
Oh god.quote:
We hadden het gewoon beter moeten plannen Tjacka. Je gaat zeker niet naar de beemsterfeestweek oid? Ik ben niet zo bekend met de kermissen verder in de Kop. En Hoorn is pas in augustus dacht ikquote:Op maandag 2 juni 2014 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weer een fokmeet die uitloopt op een ramp
Wat moet je daarquote:Op maandag 2 juni 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enschede, 31 graden![]()
Wat zal ik bruin zijn Zondag haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |