Valse beschuldigingenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:33 schreef Tjacka het volgende:
wauw ik weet nu pas dat de fokstok door grtd is gejat
best koel
Flipsje, ben jij mooiquote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O
[..]
Dat kan wel.
Kom ik nog oud klasgenoten tegen ook.
Gingen jullie wel eens naar paasvee?
ja ga lutjebroek maandagquote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O
[..]
Dat kan wel.
Kom ik nog oud klasgenoten tegen ook.
Gingen jullie wel eens naar paasvee?
oke dan toch nietquote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet er maar van komen. Dit modschap hakt er wel in.
flip is hotquote:
Je bent zelf echt ziek.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ga lutjebroek maandag
dat is echt ziek
roze maandag tochquote:Op maandag 2 juni 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ga lutjebroek maandag
dat is echt ziek
dat is sochtends vanaf een uur of 10 dan iedereen rare kleren aan en zuipen tot een uur of drie snachtsquote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf echt ziek.
Hoezo kermis op maandag?
jullie hebben dinsdag alquote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
roze maandag toch
proberen ze bij Roode leeuw nu ook
vroeger zei je nog dingen over je opleidingquote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik reden om je niet te haten dan?
[..]
oh...
ziet er lekker uit,quote:
Katjelam gaan dus. Dat rare kleren is nog wel origineel denk ik. Tenminste dat ken ik van de kermissen in mijn omgeving dan weer niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is sochtends vanaf een uur of 10 dan iedereen rare kleren aan en zuipen tot een uur of drie snachts
boeren zijn baas
Ik heb het liefst kip of visquote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ziet er lekker uit,
sowieso hou ik wel van varkensvlees, heerlijk smaakvol vlees voor weinig geld.
Hier gaat het paar dagen maximaal 24/7 zuipen met kermis.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is sochtends vanaf een uur of 10 dan iedereen rare kleren aan en zuipen tot een uur of drie snachts
boeren zijn baas
kip niet zo kapot van, maar ik kom dan ook niet echt verder dan de kipfilets en de kippenpoten. die laatste zijn trouwens wel weer lekker.quote:
ik bedoel roze kleding op maandag dat proberen ze bij Roode leeuw nu ookquote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vroeger zei je nog dingen over je opleiding
en toonde interesss
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hier gaat het paar dagen maximaal 24/7 zuipen met kermis.
Kip verwerkt in gerechten is zo lekker, vooral enchiladas bij de mexicaan met héél véél kip erin, roomsaus, kaas etc.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
kip niet zo kapot van, maar ik kom dan ook niet echt verder dan de kipfilets en de kippenpoten. die laatste zijn trouwens wel weer lekker.
Ik weet trouwens nog steeds niet wat voor opleiding je doet. Ik troll niet meer, vertel het mequote:
oh is elk jaar ander thema johquote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik bedoel roze kleding op maandag dat proberen ze bij Roode leeuw nu ook
Ik kan dan na 1 dag geen bier meer zien, maarja, op de 1 of andere manier past het wel altijd nogquote:
dat is bij ons ook zo debielquote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan dan na 1 dag geen bier meer zien, maarja, op de 1 of andere manier past het wel altijd nog
Tja. Ik kijk niet meer tegen je op nu je 'slechts' een user bent he.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vroeger zei je nog dingen over je opleiding
en toonde interesss
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja. Ik kijk niet meer tegen je op nu je 'slechts' een user bent he.
kip is weinig smaakvol en laat zich inderdaad lenen om er allerlei smaken bij te gooien, niks mis mee, maar juist varken is wat makkelijker lekker te krijgen. is al wat vettig van zichzelf, heeft een goede smaak en is niet snel taai. beetje tijm of dragon erbij kan wel helpen, maar verder hoeft het niet zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kip verwerkt in gerechten is zo lekker, vooral enchiladas bij de mexicaan met héél véél kip erin, roomsaus, kaas etc.
Altijd leuk in de Paus jaquote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh is elk jaar ander thema joh
ik vind het echt skoftig elk jaar weer
Varkensvlees is zo ongezondquote:Op maandag 2 juni 2014 23:47 schreef Adames het volgende:
[..]
kip is weinig smaakvol en laat zich inderdaad lenen om er allerlei smaken bij te gooien, niks mis mee, maar juist varken is wat makkelijker lekker te krijgen. is al wat vettig van zichzelf, heeft een goede smaak en is niet snel taai. beetje tijm of dragon erbij kan wel helpen, maar verder hoeft het niet zo.
kip moet ik eerst uren laten marineren.
Nee hoor grapje. Ik tik nog weleens wat halve liters weg in de hoop een omhelzing van jou te ontvangen. Zo fijn vond ik het.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor grapje. Ik tik nog weleens wat halve liters weg in de hoop een omhelzing van jou te ontvangen. Zo fijn vond ik het.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor grapje. Ik tik nog weleens wat halve liters weg in de hoop een omhelzing van jou te ontvangen. Zo fijn vond ik het.
Kom ook zuipen in De Paus dan. Doen we allemaal een apenpak aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
weet nog steeds niet waarom het ongezond is, de reden dat je joden en de moslims het niet eten is al een aantal eeuwen achterhaald. en rund is natuurlijk ook lekker, heerlijk longhaasje of een stoofpotje laten trekken met opnieuw flink aantal kruiden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Varkensvlees is zo ongezondLiever rund dan
Hmmmmmquote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
weet nog steeds niet waarom het ongezond is, de reden dat je joden en de moslims het niet eten is al een aantal eeuwen achterhaald. en rund is natuurlijk ook lekker, heerlijk longhaasje of een stoofpotje laten trekken met opnieuw flink aantal kruiden.
je kreeg er ook geen kans meer totquote:Op maandag 2 juni 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was best bizar Tjacka. Wel lief dat ik je daarna met rust liet toch?
Rundertestikels zijn ook prima te etenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
weet nog steeds niet waarom het ongezond is, de reden dat je joden en de moslims het niet eten is al een aantal eeuwen achterhaald. en rund is natuurlijk ook lekker, heerlijk longhaasje of een stoofpotje laten trekken met opnieuw flink aantal kruiden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rundertestikels zijn ook prima te eten
geen idee, wel eens de ballen van een ram op. die waren zoutquote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rundertestikels zijn ook prima te eten
Emmenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ik moet echt weer eens fatsoenlijk gaan koken
waar woon je
proestquote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
geen idee, wel eens de ballen van een ram op. die waren zout
denk ik ook jaquote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Tjacka het volgende:
ik weet zeker dat lr het daar ook skoftig vind hoor jc
neequote:Op maandag 2 juni 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was best bizar Tjacka. Wel lief dat ik je daarna met rust liet toch?
Je krijgt er anders wel pukkels van.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik 'moet' nog wat vissoorten leren eten.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog nooit rare dingen gegeten, durf ik niet
vanwege het vet, nog steeds niet duidelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je krijgt er anders wel pukkels van.
Of is dat ook achterhaald.
doe pangafiletquote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik 'moet' nog wat vissoorten leren eten.![]()
Ik lust alleen de standaard vissoortenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leugenaarquote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
ik vond het niet erg
mazzel dat mijn broertje er niet bij zat
Ik ook. Vroeger at/lustte ik enkel gebakken vis. Inmiddels veel witvissoorten en tonijn alquote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zitten er wel eens in jaquote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh en graatjes in vis vind ik vreselijk, dan is mijn eetlust gewoon weg
Wat doe jij eigenlijk zoalquote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh en graatjes in vis vind ik vreselijk, dan is mijn eetlust gewoon weg
ga lekker eens de markt op, zie je overal heerlijke stukken vis liggen voor vrij weinig geldquote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Smoofie en ik zaten vrij lang achter hen hoor. Smoofie nog helemaal naar de tyfus ik beginnend aangeschoten. Met weggaan bewezen we ze toch echt een dienstquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leugenaar
[..]
Ik ook. Vroeger at/lustte ik enkel gebakken vis. Inmiddels veel witvissoorten en tonijn al
Tonijn vind ik een standaard visquote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ook. Vroeger at/lustte ik enkel gebakken vis. Inmiddels veel witvissoorten en tonijn al
Hard chillen en wachtten tot school weer begint in September. Of bedoel je dat niet?quote:
wat kunnen die kleine indo's toch slecht tegen alcohol hequote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie en ik zaten vrij lang achter hen hoor. Smoofie nog helemaal naar de tyfus ik beginnend aangeschoten. Met weggaan bewezen we ze toch echt een dienst
Ja, zit je nog op school etcquote:Op maandag 2 juni 2014 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hard chillen en wachtten tot school weer begint in September. Of bedoel je dat niet?
Dat eet ik al. Dat vind ik echt lekker.quote:
Ik weet niet eens wat de standaard isquote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lust alleen de standaard vissoorten
Ik ben ook begonnen met de witvissoorten.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leugenaar
[..]
Zalm zeker met huid is inderdaad lekker.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ga lekker eens de markt op, zie je overal heerlijke stukken vis liggen voor vrij weinig geld
stukken zalm met de huid er nog aan zijn wel een makkelijke aanrader of als je geen zin hebt in koken een gerookte makreel voor een paar euro, lekker als lunch met een stukje brood
Ik kwam dit verhaaltje tegen waar men het tot de grond af fikt totaal geen bron er bij of zo dus bullshit?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef Adames het volgende:
[..]
vanwege het vet, nog steeds niet duidelijk.
Hmmmm lekkerquote:Varkensvlees bevat een hoog histamineconcentraat, het hoogste van slachtdieren. Deze histamine is echter de krachtigste risicofactor voor allergische reacties. Daarmee bevordert varkensvlees allergische processen, van huidallergieën als netelroos en neurodermitis tot en met hooikoorts. Het ondersteunt echter ook ontstekingsprocessen zoals abcessen, steenpuisten, darmontstekingen, aderontstekingen, witte vloed en infectueuze huidaandoeningen zoals bijv. eczeem. Bij elke stressbelasting komt histamine vrij, wat dan de negatieve verschijnselen van stressbelasting bevordert. Een met varkensvlees gevoed lichaam is door het hoge histaminegehalte minder stressbestendig en daarom gevoeliger voor maagzweren, hartritmestoornissen en hartinfarcten. De gifstoffen (toxinen) van het varkensvlees verstoren zenuwfuncties en daarmee alle andere functies van het organisme. Ze kunnen in bloed, lymfe, weefsel en ook organen allergische en/of infectueuze reacties als gevolg hebben.
tonijn heeft imago tegen door die blikjes, maar een fatsoenlijk stuk vers tonijn is niks mis mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tonijn vind ik een standaard visNet als kleine garnaaltjes, zalm, witvis idd, makreel
Godver ik moet echt kappen met varkensvlees, ik heb veel te veel aanleg ook voor ontstekingen enzquote:Op maandag 2 juni 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kwam dit verhaaltje tegen waar men het tot de grond af fikt totaal geen bron er bij of zo dus bullshit?
http://forum.dutchbodybui(...)ees-ivm-acne-306095/
[..]
Hmmmm lekker
Jep is echt bagger ook nog eens belachelijk vet trouwens dus sowieso een aanslag voor je lijf ongeacht of dat verhaal waar is of niet .quote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver ik moet echt kappen met varkensvlees, ik heb veel te veel aanleg ook voor ontstekingen enz
Zalm moet ik echt nog leren waarderen. Vies is een te groot woord, maar heel veel anders liever en dan is het toch wel zonde.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat eet ik al. Dat vind ik echt lekker.
[..]
Ik weet niet eens wat de standaard is
[..]
Ik ben ook begonnen met de witvissoorten.Maar nog niet genoeg. En zalm.
[..]
Zalm zeker met huid is inderdaad lekker.Makreel nog nooit gegeten.
Ik zal je tip eens onthouden
Nog geen halve liter nee. Sjongejonge. Heb ik mij daarvoor ingezet voor een unban.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:56 schreef Adames het volgende:
[..]
wat kunnen die kleine indo's toch slecht tegen alcohol he
Ik vind het wel moeilijk om het helemaal niet meer te eten, er zijn toch best veel dingen met varken die erg lekker zijn. Ik moet gewoon strenger worden voor mezelfquote:Op maandag 2 juni 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep is echt bagger ook nog eens belachelijk vet trouwens dus sowieso een aanslag voor je lijf ongeacht of dat verhaal waar is of niet .
en nu weer negeren hequote:Op maandag 2 juni 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zalm moet ik echt nog leren waarderen. Vies is een te groot woord, maar heel veel anders liever en dan is het toch wel zonde.
[..]
Nog geen halve liter nee. Sjongejonge. Heb ik mij daarvoor ingezet voor een unban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |