Valse beschuldigingenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:33 schreef Tjacka het volgende:
wauw ik weet nu pas dat de fokstok door grtd is gejat
best koel
Flipsje, ben jij mooiquote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O
[..]
Dat kan wel.
Kom ik nog oud klasgenoten tegen ook.
Gingen jullie wel eens naar paasvee?
ja ga lutjebroek maandagquote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O
[..]
Dat kan wel.
Kom ik nog oud klasgenoten tegen ook.
Gingen jullie wel eens naar paasvee?
oke dan toch nietquote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet er maar van komen. Dit modschap hakt er wel in.
flip is hotquote:
Je bent zelf echt ziek.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ga lutjebroek maandag
dat is echt ziek
roze maandag tochquote:Op maandag 2 juni 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ga lutjebroek maandag
dat is echt ziek
dat is sochtends vanaf een uur of 10 dan iedereen rare kleren aan en zuipen tot een uur of drie snachtsquote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf echt ziek.
Hoezo kermis op maandag?
jullie hebben dinsdag alquote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
roze maandag toch
proberen ze bij Roode leeuw nu ook
vroeger zei je nog dingen over je opleidingquote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik reden om je niet te haten dan?
[..]
oh...
ziet er lekker uit,quote:
Katjelam gaan dus. Dat rare kleren is nog wel origineel denk ik. Tenminste dat ken ik van de kermissen in mijn omgeving dan weer niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is sochtends vanaf een uur of 10 dan iedereen rare kleren aan en zuipen tot een uur of drie snachts
boeren zijn baas
Ik heb het liefst kip of visquote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ziet er lekker uit,
sowieso hou ik wel van varkensvlees, heerlijk smaakvol vlees voor weinig geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |