SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2014 23:06:39 ]
Ik vond het fokstok-opstootje anders wel leukquote:Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man nu is t niks meer naast elkaar voor autist noemen man is niks
Ik zei dat wij voor de sfeer moeten zorgen. Waar gaan we het over hebben? Je tattoo?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
GRTD in VBL? Ik zie het nut niet. Jullie hebben daar gewoon jullie eigen SC
Maar even serieus. Olijfolie moet je echt niet zo warm laten worden hoor, hartstikke ongezond.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had altijd diepgaande discussies met kapiteintje
Ik wel, betere mods.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
nee, een derde SC naast de HOOL en de VBL SC.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
ik ga echt niet in vbl sc posten ipv grtd hoor
Vlucht daar juist weg omdat er al-tijd ruzies zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
als Amy weg is ben ik ook weg hier
dit boeit niemand
Ben ik ook wegquote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
als Amy weg is ben ik ook weg hier
dit boeit niemand
ooooh dat kan welquote:
dat waren tijdenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hadden goede periode altijd praten over de leef enzo 1k posts maken met sof
maar is dood man
Die jeukt echt als de motherfucker op dit momentquote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zei dat wij voor de sfeer moeten zorgen. Waar gaan we het over hebben? Je tattoo?
duurde even, maar ondertussen is iedereen overtuigdquote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar even serieus. Olijfolie moet je echt niet zo warm laten worden hoor, hartstikke ongezond.
En leukere users.quote:
ggmm heeft mij postiieve note gegevenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is echt geen betere mod dan kano. In geen 200 jaar
Ohquote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ggmm heeft mij postiieve note gegeven
wij moeten niet weg gaanquote:
Laat dat dan gewoon zoquote:
Je hebt de SC, Hools (wie?) en de vaste livetopickliek.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, een derde SC naast de HOOL en de VBL SC.
VBL is meer dan de VBL SC, alhoewel dat voor de buitenwereld niet zo kan lijken
oh okequote:
hools is met tong, de echte hooligans, jeweetwelquote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt de SC, Hools (wie?) en de vaste livetopickliek.
ja dan gaan ze in die nieuwe sc zeggenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, een derde SC naast de HOOL en de VBL SC.
VBL is meer dan de VBL SC, alhoewel dat voor de buitenwereld niet zo kan lijken
Wanneer kan ik je anusharen kietelen?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij moeten niet weg gaan
dan kan elan ons niet meer trollen
dat doet hij altijd fantastisch
toen ik nog zoopquote:Op maandag 2 juni 2014 23:08 schreef Elan het volgende:
Inso je was zelf ook anders toen je nog, nja je weet wel
Ik heb niks met voetbalquote:Op maandag 2 juni 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan gaan ze in die nieuwe sc zeggen
"is vbl, mag wel voetbal gepraat worden"
ik ga echt niet heel de tijd daarover praten hoor
ja ik weet het, beetje wat er overgebleven is van de pre-2009 users. Die niet of nauwelijks naar WZV zijn gegaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:08 schreef Adames het volgende:
[..]
hools is met tong, de echte hooligans, jeweetwel
ik ook nietquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:09 schreef Tjacka het volgende:
doei schatjes
veel plezier met het druk maken om de fokleef
Ik zou het ook echt aids vinden als ik daarheen moet omdat dit ineens na 4249 delen niet meer goed staatquote:
en dan tel je de OP's nog niet eens meequote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
Dit is al het 9de topic vandaag.
(8x300) + 48 = 2448 posts in GRTD.
Misschien stel je teveel eisen.quote:
Zijn het niet 301 posts?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
Dit is al het 9de topic vandaag.
(8x300) + 48 = 2448 posts in GRTD.
mods hier zijn gewoon kutquote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou het ook echt aids vinden als ik daarheen moet omdat dit ineens na 4249 delen niet meer goed staat
ik denk dat het binnen enkele dagen gerealiseerd gaat wordenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou het ook echt aids vinden als ik daarheen moet omdat dit ineens na 4249 delen niet meer goed staat
jeetjequote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan tel je de OP's nog niet eens mee
Surequote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat het binnen enkele dagen gerealiseerd gaat worden
Uhh nee? Deze reeks heeft hier altijd gestaan. Jullie komen opeens met een groep en verneuken heel GRTD en willen het dan verplaatsen?quote:
nee man kano vond het ook een goed idee hij wil ons niet meerquote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uhh nee? Deze reeks heeft hier altijd gestaan. Jullie komen opeens met een groep en verneuken heel GRTD en willen het dan verplaatsen?Ga gewoon zelf weg dan.
serieus?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:
ik wil niet naar vbl
want ik heb daar een ban
snappenjullie
opeens met een groepquote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uhh nee? Deze reeks heeft hier altijd gestaan. Jullie komen opeens met een groep en verneuken heel GRTD en willen het dan verplaatsen?Ga gewoon zelf weg dan.
jaquote:
Als iedereen gewoon ophoudt met dat gezeur dan is er niks aan de hand..quote:
Jij deed niks aan die huilebalk over de stok daardoor is de ellende en de ruzie begonnen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
niemand verneukt hier niksquote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
ja inderdaadquote:
Niet zo onzeker. Wijs Etsu maar terecht in zijn falen. Het is maar goed dat ik Paxcon tot moderator heb laten maken en niet hijquote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn het niet 301 posts?Of tel je OP niet mee?
en al die users die maanden mogen trollen hier, in VBL krijg je gewoon ban van de forum.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja inderdaad
dat soort rare praktijken altijd hier
die zijn hier geen modsquote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ga niet haten op LR en typisch jongedame
quote:
Ik ben nog steeds in shock dat Paxcon moderator is geworden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo onzeker. Wijs Etsu maar terecht in zijn falen. Het is maar goed dat ik Paxcon tot moderator heb laten maken.
Hvj Etsu
Uhh. Het zit hier vol met huilebalken. En als er bans vallen zitten de huilebalken in mijn DM. Jullie zoeken het maar lekker uit met jullie zooitjequote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij deed niks aan die huilebalk over de stok daardoor is de ellende en de ruzie begonnen.
GGMM zou dit nooit toestaan.
ooh gelukkigquote:Op maandag 2 juni 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
die zijn hier geen mods
ik haat hen niet hoor
Nee manquote:
ja preciesquote:Op maandag 2 juni 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en al die users die maanden mogen trollen hier, in VBL krijg je gewoon ban van de forum.
kijk maar naar etsu
verplaats de forum dan of sluit hetquote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uhh. Het zit hier vol met huilebalken. En als er bans vallen zitten de huilebalken in mijn DM. Jullie zoeken het maar lekker uit met jullie zooitje
Blame het sluiten van JNGquote:
Wanneer pinksterenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Amarantha het volgende:
Mensen nog leuke plannen dit pinksterweekend?
wauw dit is officieel afstand nemen insoquote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uhh. Het zit hier vol met huilebalken. En als er bans vallen zitten de huilebalken in mijn DM. Jullie zoeken het maar lekker uit met jullie zooitje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
Uh dat is toch het basisprincipe van mod?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die is uitgesteld vanwege zijn verhuizen naar KL. Daar moet hij het doen met een BMW X6 met chauffeur.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil zondag naar het strand maar niemand kanquote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Amarantha het volgende:
Mensen nog leuke plannen dit pinksterweekend?
Hoe meer rellen hoe drukker hier volgens mij want eerst was het elke dag prijs en teringdruk hierquote:
ah dat vind ik echt zwaar kut voor hemquote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die is uitgesteld vanwege zijn verhuizen naar KL. Daar moet hij het doen met een BMW X6 met chauffeur.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een muzikale Orang-oetans als dank
ga naar groningenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil zondag naar het strand maar niemand kan![]()
ik heb twee treinkaartjes namelijk maarja
of ik ga zondag dagje naar maastricht of groningen
jij?
geef me een seintje als je naar maastricht gaat, dan geef ik een rondleidingquote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
jij?
Niemand die mee wilt? Dat is wel stom zeg. Hartstikke lekker weer om idd naar het strand te gaan! Ik heb Zaterdag een hardcorefeest van 12:00 tot 00:00. Lekker in de zon stampen hahaquote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
jij?
Je support was best overtuigend tot je hvj Etsu. Dat toont ook enig onzekerheid aan bij jouquote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo onzeker. Wijs Etsu maar terecht in zijn falen. Het is maar goed dat ik Paxcon tot moderator heb laten maken en niet hij
Hvj Etsu
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]dat kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou hij ook van iedereen terug houden?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
vergeet je kauwgom niet en drink genoeg waterquote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand die mee wilt? Dat is wel stom zeg. Hartstikke lekker weer om idd naar het strand te gaan! Ik heb Zaterdag een hardcorefeest van 12:00 tot 00:00. Lekker in de zon stampen haha
Dit staat genoteerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef Etsu het volgende:
Als Tjacka terug mod wordt.
ga ik me laten bekeren tot heteroseksualiteit
Genoeg water drinken was ik idd al van planquote:Op maandag 2 juni 2014 23:17 schreef Adames het volgende:
[..]
vergeet je kauwgom niet en drink genoeg water
hij heeft genoeg liefde in zich, dus ik zou zeggen van welquote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
dat klopt
zou hij ook van iedereen terug houden?
quote:
Hij stond wel op het lijstje van FOK!-stok dieven hoor. Weet ik veel wat hij mij anders zou aandoen als Groningse homo...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je support was best overtuigend tot je hvj Etsu. Dat toont ook enig onzekerheid aan bij jou
bedankt lrquote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje
Hier een muzikale Orang-oetans als dank
waarom groningenquote:
ja ik twijfelquote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef Adames het volgende:
[..]
geef me een seintje als je naar maastricht gaat, dan geef ik een rondleiding
nee niemand kan, door toetsen enzoquote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand die mee wilt? Dat is wel stom zeg. Hartstikke lekker weer om idd naar het strand te gaan! Ik heb Zaterdag een hardcorefeest van 12:00 tot 00:00. Lekker in de zon stampen haha
32 graden? Wanneer?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
nee niemand kan, door toetsen enzo
veel te warm gek
32 graden
Whut.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij stond wel op het lijstje van FOK!-stok dieven hoor. Weet ik veel wat hij mij anders zou aandoen als Groningse homo...
groningen is mooiquote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt lr
[..]
waarom groningen
[..]
ja ik twijfel
[..]
veel te warm gek
32 graden
zaterdagquote:
24 graden vind ik wel een mooie temperatuur met zo'n feest, 30 graden is echt te warmquote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerder 27 of zo en 24 aan het strand, zaterdag
Soms en sommige altijd wel, maar die hebben meestal al wel een glitterplaatje ontvangen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
dat klopt
zou hij ook van iedereen terug houden?
als je ook nog eens goede schoenen aantrekt, omgeving gronsveld en eijsden is mooiquote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt lr
[..]
waarom groningen
[..]
ja ik twijfel
[..]
veel te warm gek
32 graden
ik heb nog geen glitterplaatje ontvangenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms en sommige altijd wel, maar die hebben meestal al wel een glitterplaatje ontvangen.
Oh god. Een verdachtenlijstje. Serieus?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij stond wel op het lijstje van FOK!-stok dieven hoor. Weet ik veel wat hij mij anders zou aandoen als Groningse homo...
Nee maar echt. Ik sta 100% achter je hoor!
Ik heb een gedicht voor je ingesproken toen je even een voetbaldal zatquote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb nog geen glitterplaatje ontvangen
Kennelijk. Al gaan er geruchten dat ik het heb gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god. Een verdachtenlijstje. Serieus?Ja dat weet ik ook niet.
Ontzettend fijn dit, een mod achter me hebben staan!
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht voor je ingesproken toen je even een voetbaldal zat
heb je mij nog gezienquote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god. Een verdachtenlijstje. Serieus?Ja dat weet ik ook niet.
Ontzettend fijn dit, een mod achter me hebben staan!
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh dat is toch het basisprincipe van mod?
Als je daar geen zin in hebt waarom doe je het dan, of ben jij zo van wel de lusten niet de lasten.
yes, ik heb een plaatje gekregen van je ooitquote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms en sommige altijd wel, maar die hebben meestal al wel een glitterplaatje ontvangen.
Woon je in Bulgarije of zo:quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
uh elan
in mijn woonplaats wordt het 31 graden hoor
Ik ga toch niet wandelen in die hitte joh!!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Adames het volgende:
[..]
als je ook nog eens goede schoenen aantrekt, omgeving gronsveld en eijsden is mooi
zijn veel bomenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga toch niet wandelen in die hitte joh!!
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Nijmegen/4057641quote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Woon je in Bulgarije of zo:
[ afbeelding ]
Je snapt er niet zo veel van he?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Grenzen? Users die je even dm' en als er dingen spelen? Tis wat zeg
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Scriptie deadline, en met een brakke kop kan ik niet werken![]()
Nee, pics zou helpen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef LETMEIN het volgende:
Vinden jullie het een fijn idee dat ik nu met mijn hand in de broek zit?
heb je hongerquote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je snapt er niet zo veel van he?Geeft niks joh.
Ja.quote:
Hoort gewoon bij je basistaken als mod de zaken die jij opnoemt. Kortom je stelt je nogal aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je snapt er niet zo veel van he?Geeft niks joh.
aight mi niggu. Ik stel me aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoort gewoon bij je basistaken als mod de zaken die jij opnoemt. Kortom je stelt je nogal aan.
Enschede, 31 gradenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Nijmegen/4057641
vlakbij nijmegen
Oh god.quote:
We hadden het gewoon beter moeten plannen Tjacka. Je gaat zeker niet naar de beemsterfeestweek oid? Ik ben niet zo bekend met de kermissen verder in de Kop. En Hoorn is pas in augustus dacht ikquote:Op maandag 2 juni 2014 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weer een fokmeet die uitloopt op een ramp
Wat moet je daarquote:Op maandag 2 juni 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enschede, 31 graden![]()
Wat zal ik bruin zijn Zondag haha
ga wervershoofquote:Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god.![]()
Wat een fout
Inderdaad
[..]
We hadden het gewoon beter moeten plannen Tjacka. Je gaat zeker niet naar de beemsterfeestweek oid? Ik ben niet zo bekend met de kermissen verder in de Kop. En Hoorn is pas in augustus dacht ik.
Nee, morgenochtend weer hequote:Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet gaan ete
dat kan volgens happel na acht uur niet meer
Nee niet echt eigenlijkquote:
Dominator, daar wil ik ook nog graag heen. Staat voor volgend jaar op 't lijstjequote:
Weet je nog dat ik tijdens de vorige 'rel' ook een act opvoerde?quote:
Dit zeg je enkel om Tjacka te pleasenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef LETMEIN het volgende:
De grootste penis (13 centimeter) in de serie animaties werd namelijk als meest aantrekkelijk beoordeeld.
Ik ben gerustgesteld.
Enkel zelfbevrediging.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zeg je enkel om Tjacka te pleasen
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zeg je enkel om Tjacka te pleasen
Ik heb gegoogled. Nu weet ik het wel. Maar ik ken niemand die daar heen gaat, denk ik. Ga je wel naar Hoorn?quote:
misschien vuurwerkquote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled. Nu weet ik het wel. Maar ik ken niemand die daar heen gaat, denk ik. Ga je wel naar Hoorn?
ga lutjebroekquote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled. Nu weet ik het wel. Maar ik ken niemand die daar heen gaat, denk ik. Ga je wel naar Hoorn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |