Kijk dit is interessant, wist wel dat je niet zoveel USA/UK kon hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:15 schreef ranja het volgende:
Ok en nu de goededacht al...
[ afbeelding ]
Vooral de verhouding was een beetje vreemd. Ok, mijn meest gedraaide artiesten op lastfm zijn The Kills en Juliana Hatfield, beide uit de US dus dat tikt wel aan. En veel te weinig frankrijk in die vorige, daar zag ik het eigenlijk aanquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:16 schreef Kerftminister het volgende:
Kijk dit is interessant, wist wel dat je niet zoveel USA/UK kon hebben.
Van het afgelopen jaar zal het niet heel veel schelenquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat idd om de totale playcount, maar ik neem aan dat je niet 7% van je beluisterde nummers naar Eefje hebt geluisterd.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Artist Count Country The Kills 115 United Kingdom Juliana Hatfield 101 United States SoKo 78 France Sophie Hunger 71 Switzerland Sam Phillips 60 United States Hooverphonic 59 Belgium Kate Nash 59 United Kingdom Serge Gainsbourg 55 France The Lovely Eggs 55 United Kingdom Lena 54 Germany |
Ik kom op 1374 plays uit Denemarken van in totaal 102621 plays. Dit is 1,34%,klopt bijna maar niet helemaal met de grafiek.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nop gaat niet om playcount, anders zou Zuid Korea nooit zo hoog staan als Japan bij mij.
[..]
Wel? Dacht van niet, even zoeken. Staat er niet bij dus. Kan iemand dit bevestigen/weerleggen met zn charts?
Ja zitten wel wat fouten in, MBV bij UK terwijl dat toch echt Ierland is, Miguel die zanger bij Finland etc.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:24 schreef ranja het volgende:
[ code verwijderd ]
hm en Bird staat bij Japan maar dat is een hele andere
#teamblurquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:44 schreef Grobbel het volgende:
Net nog een dikke Uncut special over Oasis gelezen (oude interviews, nieuwe evaluaties van hun albums), toch wel interessant leesvoer. Niet alleen omdat Liam zo recalcitrant als de neten is, maar ook omdat ze ook op heerlijke wijze nieuwe platen bij de promo-interviews de hemel inprijzen, om ze bij latere interviews weer compleet de grond in te boren.
Weinig mis met Oasis verder overigens, als je het vele leentjeburen bij 60's bands door de vingers ziet. Zeker geen perfect oeuvre (er zitten wel wat echte stinkerds tussen, ook op de goede platen), maar ook genoeg fraais.
Alsof die vete niet alleen in het leven geroepen was om beide bands meer platen te laten verkopen...quote:
Dus? Voetbalderby's bestaan ook om de kaartverkoop te boosten maar dat weerhoudt half Nederland er niet van om partij te kiezen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alsof die vete niet alleen in het leven geroepen was om beide bands meer platen te laten verkopen...
Ja, denk het ookquote:
Heel Britpop he. Aldus Shields.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alsof die vete niet alleen in het leven geroepen was om beide bands meer platen te laten verkopen...
Eens.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:35 schreef Vatta het volgende:
Vind dat album van Future Islands toch wel erg lekker. Die zanger is ook geweldig met zijn legendarische dansjes.
Nicequote:Op woensdag 4 juni 2014 19:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Eens.
Was ook mijn kennismaking met de band. Kwam erachter dat On The Water uit 2011 een nog beter album is met o.a:
Pulp sowieso wel nummer 1 ja, ben ik het mee eens! Zelf zou ik dan eerst Suede kiezen, dan Blur en daarna pas Oasis. En Ash.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, denk het ook
1. Pulp
2. Oasis
3. Blur
Denk ik. Als ik naar het aantal albums dat ik van ze heb kijk klopt dat niet helemaal (3, 1, 3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |