Tokimonsta, nog een mooie meid ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand nog tips voor experimentele elektronische hip-hop als Gonjasufi en Flying Lotus?
cLouddead of Dälek misschien? Wel een hele andere sound, sowieso beide vrij uniekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand nog tips voor experimentele elektronische hip-hop als Gonjasufi en Flying Lotus?
Clouddead heb ik laatst met een lotgenoot goed op zitten haten, dat vonden we helemaal niks, hele matige raps met een aparte flow.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
cLouddead of Dälek misschien? Wel een hele andere sound, sowieso beide vrij uniek
klinkt goed, welk album had je?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:20 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een pokkeherrie zeg, wilde het nog een kansje geven, maar ik vind het echt helemaal niks. Dat gejank van Gallagher, die tenenkrommende teksten, repetitieve gitaarrifs, en vervolgens als het wat harder wordt van dat gerammel op de achtergrond.
Vergelijkbaar met de nieuwe Alcest plaat? Dan moet ik hem eens luisteren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:22 schreef Gehenna het volgende:
Ik luister nu de nieuwe Lantlôs projectje van Neige (bekend van Alcest e.d.), 'melting sun'. Hun roots zaten ooit behoorlijk in de black metal, maar dat is inmiddels geheel overboord gegooid. Wat overblijft een hele fijne shoegaze plaat, met zelfs een roze voorkant
[ afbeelding ]
ja behoorlijk, maar wel een tikkeltje stevigerquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de nieuwe Alcest plaat? Dan moet ik hem eens luisteren.
Oasisquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:20 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een pokkeherrie zeg, wilde het nog een kansje geven, maar ik vind het echt helemaal niks. Dat gejank van Gallagher, die tenenkrommende teksten, repetitieve gitaarrifs, en vervolgens als het wat harder wordt van dat gerammel op de achtergrond.
Dat is niet zo erg, dat album is ook wel vrij rustig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja behoorlijk, maar wel een tikkeltje steviger
Daarom, deze pakte me meerquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, dat album is ook wel vrij rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |