quote:
whehehequote:
quote:
Dank!quote:
Zou minimaal evenveel moeten zijn als de opslagruimte van je iOS-apparaat.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:45 schreef EvilMarc het volgende:
Laat ze please iets aan foto management doen op iOS. T begint nu toch wel triest te worden als je veel foto's neemt met die beperkte icloud opslag.
lionelquote:
Heb m'n Apple TV gejailbreakt , app verschijnt nietquote:Op maandag 2 juni 2014 18:50 schreef Junkie het volgende:
Mn AppleTV is weer geudate. Niks nieuws.
De stream werkt nu wel in de Apple Event App.
MacRumours, TheVerge, Gizmodo.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:52 schreef Saninl het volgende:
Te slechte verbinding op het werk om een stream te bekijken... Ik moet het doen met de blogs op iPhoneclub of OMT
Openen in Safari op OSXquote:Op maandag 2 juni 2014 18:53 schreef EvilMarc het volgende:
Stream linkje? Site doet het nog niet hier.
http://www.apple.com/apple-events/june-2014/quote:Op maandag 2 juni 2014 18:53 schreef EvilMarc het volgende:
Gebruik je Safari? Bij een andere browser deed ie het bij mij ook niet namelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:53 schreef EvilMarc het volgende:
Leuk spelletje: Spot de Samsungquote:Op maandag 2 juni 2014 18:51 schreef BigSmurf het volgende:
We zitten er klaar voor.
Wat ik me nou afvraag he. Zou er een held in de zaal zitten met een Galaxy S5 en Surface Pro op z'n bankje?
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.apple.com/apple-events/june-2014/
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.apple.com/apple-events/june-2014/
Thx, stokoude safari op Windows werkt schijnbaar nietquote:Op maandag 2 juni 2014 18:54 schreef Bijna het volgende:
[..]
Gebruik je Safari? Bij een andere browser deed ie het bij mij ook niet namelijk.
iWatch?quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thx, stokoude safari op Windows werkt schijnbaar niet
Voor Windows heb je quicktime nodigquote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thx, stokoude safari op Windows werkt schijnbaar niet
Via Quicktimequote:
Kortsluiting op het hoogtepunt.quote:
http://www.apple.com/apple-events/june-2014/quote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef MagicIsland1 het volgende:
Niet eens een openbare livestream.
fucking hell. wat een kutbedrijf blijft dit toch. ik ben weer weg
Op de website?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef MagicIsland1 het volgende:
Niet eens een openbare livestream.
fucking hell. wat een kutbedrijf blijft dit toch. ik ben weer weg
Als dat eindelijk zou kunnenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:09 schreef OverRated het volgende:
Beter samenwerken. Zullen ze Airdrop nu ook wel universeel maken dan.
quote:
I know, helaas.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerst nog talloze beta's. Gaat nog wel een half jaar duren
Dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:21 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap dat het nieuw is voor Apple, maar Windows 7 heeft dat translucancy al jaren... Vind het niet al die aandacht waard
Werkt best prettig en goed in Windows. Apple lijkt dezelfde implementatie te gebruiken, qua idee iig.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:21 schreef nietzman het volgende:
Transparante shit. Ik weet 't niet. Ze hebben 't er vast niet voor niets ooit weer eens uitgesloopt.
Not convinced met die hele look. Eerst gebruiken, dan geloven.
Helemaal eens, wie staart er nou naar zn scherm. Software is een tool, geen jurk.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:22 schreef Scrummie het volgende:
Waarom willen mensen altijd iets wat ze 'nog nooit eerder gezien' hebben.
Ik alleen om Calculator snel te startenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:24 schreef RvLaak het volgende:
OK, nieuwe spotlight ga ik misschien wel gebruiken. Gebruik de huidige absoluut niet.
Doe ik ondertussen blind vinden tussen m'n appsquote:Op maandag 2 juni 2014 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik alleen om Calculator snel te starten
Alfred appquote:Op maandag 2 juni 2014 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik alleen om Calculator snel te starten
Best veel, gezien het feit dat 99% van de mensheid geen glasvezel heeft en dus ook geen DVD images gaat mailenquote:
Paar maanden, nietsquote:Op maandag 2 juni 2014 19:30 schreef Sunri5e het volgende:
Nou de belangrijkste vraag... wanneer te downloaden en wat gaat het kosten?
Over een paar maanden en glatishquote:Op maandag 2 juni 2014 19:30 schreef Sunri5e het volgende:
Zal wel die 5gb free van je iCloud zijn, hoger dan 5gb = betalenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:28 schreef Vermecelli het volgende:
iCloud storage zal wel geld kosten, hij zegt niks over de opslagruimte
Najaar, gratis..quote:Op maandag 2 juni 2014 19:30 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom Wikipedia? Hoop dat het met een 'iets wat standaard is zoals rss of xml oid' ding voor elke site kan.quote:
Wss een APIquote:Op maandag 2 juni 2014 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarom Wikipedia? Hoop dat het met een 'iets wat standaard is zoals rss of xml oid' ding voor elke site kan.
Komt nog.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:35 schreef Klonk het volgende:
ff bijgelezen, ziet er best mooi uit wat ze allemaal hebben laten zien in OSX, heb alleen nog geen releasedatum gezien (of heb ik iets gemist?)
OSX presentatie is nog bezigquote:Op maandag 2 juni 2014 19:35 schreef Klonk het volgende:
ff bijgelezen, ziet er best mooi uit wat ze allemaal hebben laten zien in OSX, heb alleen nog geen releasedatum gezien (of heb ik iets gemist?)
Iddquote:Op maandag 2 juni 2014 19:37 schreef nietzman het volgende:
Okay dit soort naadloze shit is wel waarom ik een Mac heb.
Ziet er inderdaad erg goed uit, benieuwd hoe goed het met third party apps gaat werken maar het idee is heel netjes.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:37 schreef nietzman het volgende:
Okay dit soort naadloze shit is wel waarom ik een Mac heb.
"Can't innovate anymore, my ass"quote:Op maandag 2 juni 2014 19:38 schreef Saninl het volgende:
Wtf?! Deze airdrop shit met alles naadloos gelinkt klinkt wel heftig tof !
Qua presenteren is Craig wel veel meer de opvolger van Stevequote:
Hij doet het goed ja. Relaxed, goed tempo, niet té overdreven.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Qua presenteren is Craig wel veel meer de opvolger van Steve
Denk niet dat het ze veel kan schelen, want je hebt nog steeds een provider nodig om te bellenquote:
Yep, Continuity is wel het gaafste so far.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
De verregaande integratie met iOS devices en Mac is wel enorm cool.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:42 schreef Sunri5e het volgende:
Kan die baas niet ff zeggen of dit ook met Whatsapp werkt. Anders is het nutteloos natuurlijk.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:42 schreef Sunri5e het volgende:
Kan die baas niet ff zeggen of dit ook met Whatsapp werkt. Anders is het nutteloos natuurlijk.
Ze kunnen ipc de APIs natuurlijk wel open zetten voor andere developersquote:
Lol, denk dat de Nederlandse providers hier idd minder blij mee gaan zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 19:43 schreef Saninl het volgende:
Nu sms'en gratis is ga ik gewoon omdat het kan lekker weer sms'en omdat ik een Macbook en iPhone heb
Kost wel geld toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:43 schreef Saninl het volgende:
Nu sms'en gratis is ga ik gewoon omdat het kan lekker weer sms'en omdat ik een Macbook en iPhone heb
Ik denk het niet maar dan heeft deze functie ook helemaal geen bestaansrecht. Wie stuurt er tegenwoordig nou nog een sms?quote:
Apple kennende, zijn de API's open. Probleem zal bij WA zittenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze kunnen ipc de APIs natuurlijk wel open zetten voor andere developers
Voor mij een reden om mijn volgende telefoon ook eentje van Apple te laten wordenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, Continuity is wel het gaafste so far.
Ik en velen met mijquote:Op maandag 2 juni 2014 19:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar dan heeft deze functie ook helemaal geen bestaansrecht. Wie stuurt er tegenwoordig nou nog een sms?
iMessages gebruik ik best veel eigenlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:44 schreef Sunri5e het volgende:
Ik denk het niet maar dan heeft deze functie ook helemaal geen bestaansrecht. Wie stuurt er tegenwoordig nou nog een sms?
Mensen die denekn dat alles om Whatsapp draaitquote:Op maandag 2 juni 2014 19:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Scherp +1quote:Op maandag 2 juni 2014 19:44 schreef EvilMarc het volgende:
Ophangen voor 01:01. T kon een Nederlander zijn.
Ik alleen nog met mijn zakelijke contacten. Prive is alles Whatsapp.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mensen die denekn dat alles om Whatsapp draait.
Ik sms nog genoeg met genoeg mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |