Daar komen juist heel veel baby's (moeders met verlof en zo).quote:Op maandag 2 juni 2014 15:59 schreef Piekie81 het volgende:
Naar een klein ukkie zou ik inderdaad ook niet doen, maar naar soos kan toch wel? Of komen daar veel baby's?
Voor dat ze zichtbare waterpokken krijgen zijn ze al een flinke periode besmettelijk zonder dat iemand dat weet. Zal je zien dat je meiden de vorige keer daar het virus opgepikt hebben, of de andere kindjes hebben besmet.
Juist omdat er al een periode besmetting mogelijk is voor dat het duidelijk is dat een kind waterpokken heeft, vinden ze het bij ons op het kdv prima als kinderen met waterpokken gewoon komen (behalve als het kind er ziek van is natuurlijk).
Van vrienden hoor ik dat er kdv's zijn waar kinderen met zichtbare waterpokken niet welkom zijn. Dat vind ik altijd zo krom...
Ha dat doe m. ook! Heeft ie dit weekend nog een meneer met een enorme hond mee beledigd. Beest was anderhalf keer groter dan m. "oh poess"quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef Zolena het volgende:
Beterschap voor je mini lb![]()
En bij koorts gaat ie hier ook weer in eigen bed. Sterker nog ik pak zijn deken af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door Olf op 03-06-2014 11:27:49 ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:11 schreef Cathmar het volgende:
Piekie, een 3e! Drie kindjes, zo leuk! (ook al heb ik dat maar een half uur gehad, maar meer kindjes is![]()
)
Ja sorry. Maar leuk joh. Hoe oud is je oudste?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:20 schreef Piekie81 het volgende:
ik dacht even Huh?! en toen viel het kwartje!
Leuk!! Voor alles qua leeftijdsverschil valt natuurlijk iets te zeggen, maar ik vond het voor mijn oudste vooral leuk dat ze echt haar eigen dingen al had op school en vriendinnetjes en sport. Alhoewel dat logistiek wel weer andere uitdagingen met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:25 schreef Piekie81 het volgende:
De oudste is van okt 2010, dus gaat hard richting de 4. Tussen M en R zit 2,5 jaar.
Ik snap je he-le-maal!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:35 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk Piekie! 3 kindjes is echt heel tof!
Mijn moeder is gewoon op haar oppasdagen blijven komen. Op die dagen kan ik dan even wat voor mezelf doen (boodschappen, achterstallig huishouden), iets met een van de kindjes (peutergym met M sowieso) of we doen iets met z'n allen zoals naar de dierentuin.
Alleen lukt het ook wel maar allemaal wat beperkter. Peutergym kan nu niet, boodschappen moet met 3 kinderen etc.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:38 schreef Kyara het volgende:
Soms is het heel pittig met 3 dreinende kinderrn die aandacht vragen. En soms (nu) spelen 3 kindjes heel lief samen in de zandbak terwijl mama lekker met de voetjes omhoog zit
Zandbakkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Dat is denk ik 1 van de dingen die als eerste in onze tuin komt. Hoe die je dat eigenlijk met buiten kruipen? Isa begint te lopen, maar kruipen is makkelijker! Gaan dan alle broekjes niet razendsnel stuk?
Wij hebben een stuk kunstgras liggen. Daar kan ze op kruipen en zitten zonder dat dr knietjes of broek stuk gaatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Dat is denk ik 1 van de dingen die als eerste in onze tuin komt. Hoe die je dat eigenlijk met buiten kruipen? Isa begint te lopen, maar kruipen is makkelijker! Gaan dan alle broekjes niet razendsnel stuk?
O, dat is natuurlijk ook nog een idee om J. aan t lopen te krijgen. Misschien toch maar eens nieuwe korte broeken voor m kopen (hij heeft er 2 in maat 68, die prima passen, maar die wel een beetje hotpants zijn met die lange maat 80 benenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:05 schreef Phaidra het volgende:Toen mini vorig jaar met korte broek door de tuin kroop, besloot hij binnen twee weken dat hij dan maar leerde lopen. Kindermishandeling vond hij het, blote knieën op de tegels
. En op handen en voeten lopen was nu eenmaal ook niet ideaal.
Oh god ja. Na fruit is ze met een wandelende aardbeiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:59 schreef Spirit82 het volgende:
Zo is die van mij ook!!Huuuu ik heb een vieze hand!!! En daar kom je het snelst af door je hand aan je haren af te vegen
Ik moet zeggen dat ze daar nu wel minder last van heeft trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |