abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2014 @ 15:41:26 #1
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140633928
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

maandag 2 juni 2014 @ 15:45:33 #2
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140634040
Rammetjes O+

En ja dat maakt ineens een aantal activiteiten wel wat moeilijk natuurlijk Kyara! :{ Ik wilde zelf deze week bij een kersverse meisjestweeling op bezoek, ben benieuwd hoe dat gaat! Daar kun je natuurlijk ook niet aankomen met een dreumes met een enorme snotneus :')
pi_140634579
Naar een klein ukkie zou ik inderdaad ook niet doen, maar naar soos kan toch wel? Of komen daar veel baby's?
Voor dat ze zichtbare waterpokken krijgen zijn ze al een flinke periode besmettelijk zonder dat iemand dat weet. Zal je zien dat je meiden de vorige keer daar het virus opgepikt hebben, of de andere kindjes hebben besmet.
Juist omdat er al een periode besmetting mogelijk is voor dat het duidelijk is dat een kind waterpokken heeft, vinden ze het bij ons op het kdv prima als kinderen met waterpokken gewoon komen (behalve als het kind er ziek van is natuurlijk).
Van vrienden hoor ik dat er kdv's zijn waar kinderen met zichtbare waterpokken niet welkom zijn. Dat vind ik altijd zo krom...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  maandag 2 juni 2014 @ 16:00:03 #4
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140634596
Ja, vooral jammer omdat ze zich wel goed voelt. Als ze ziek zijn dan doe je ze zelf natuurlijk ook geen plezier en dan is het eigenlijk voor alle partijen beter om niet te gaan.

Vandaag wel lekker naar het kdv geweest >:) :X (om M op te halen)
  maandag 2 juni 2014 @ 16:02:34 #5
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140634676
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:59 schreef Piekie81 het volgende:
Naar een klein ukkie zou ik inderdaad ook niet doen, maar naar soos kan toch wel? Of komen daar veel baby's?
Voor dat ze zichtbare waterpokken krijgen zijn ze al een flinke periode besmettelijk zonder dat iemand dat weet. Zal je zien dat je meiden de vorige keer daar het virus opgepikt hebben, of de andere kindjes hebben besmet.
Juist omdat er al een periode besmetting mogelijk is voor dat het duidelijk is dat een kind waterpokken heeft, vinden ze het bij ons op het kdv prima als kinderen met waterpokken gewoon komen (behalve als het kind er ziek van is natuurlijk).
Van vrienden hoor ik dat er kdv's zijn waar kinderen met zichtbare waterpokken niet welkom zijn. Dat vind ik altijd zo krom...
Daar komen juist heel veel baby's (moeders met verlof en zo).

En ik denk inderdaad ook dat D de meeste kans op besmetten heeft. J volgens mij niet meer want de blaasjes zijn weg. Ze zijn nu ingedroogd en dan is het volgens mij niet meer besmettelijk. Dus het gaat eigenlijk meer om D dan om J. Maar desondanks dat ik niet dat nieuwbakken moeders blij zullen zijn als ik met een kind dat zo onder de pokken de soos binnen kom :D

Als je het niet weet is het wat anders, maar ik willens en wetens vind ik toch een ander verhaal.
pi_140634862
Willens en weten is natuurlijk zo, wat dat betreft is een soos natuurlijk iets anders dan een kdv. Had ik even niet bij stil gestaan. :@
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  maandag 2 juni 2014 @ 20:27:33 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_140644299
Och LB, wat sneu, je meisje! Goed dat je even naar de huisarts bent geweest :Y. En niet zo twijfelen aan jezelf! Echt niet nodig :).

Kyara, fijn dat het beter gaat met de pokjes!

Shandaly, hier willen de katten ook niks van Noor weten -O-.

En verder weet ik het niet meer. Weekend weer ziek geweest en er is weinig blijven hangen.

Eten blijft moeilijk gaan. Lastig hoor. Staan is wel helemaal de bom nu en aan je handen stapjes zetten is ook erg leuk. En die mooie muggenbulten zitten er gewoon nóg.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 2 juni 2014 @ 20:51:01 #8
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140645585
Wauw XM! Noor doet ook zo'n inhaalslag he! *O*

Ik heb écht de indruk dat E nu oa zo ziek is omdat ze weer met iets nieuws bezig is; namelijk woordjes! Alles wat op een beest lijkt is poesj, maar als ze een koe of paard ziet zegt ze boe :D O+ en ze is vandaag een beetje aan het papegaaien geslagen _O-

Ze ligt nu net -wakker- in bed overigens. Op hoop van zegen! Ze heeft een kwart vegagehaktballetje en een half sneetje stokbrood op, dus daar zal het niet aan liggen :')
pi_140646059
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:51 schreef LadyBlack het volgende: Alles wat op een beest lijkt is poesj
Ha dat doe m. ook! Heeft ie dit weekend nog een meneer met een enorme hond mee beledigd. Beest was anderhalf keer groter dan m. "oh poess" O+ _O-

Beterschap voor je mini lb :*
En bij koorts gaat ie hier ook weer in eigen bed. Sterker nog ik pak zijn deken af.

xm hoop dat het snel beter gaat /jij er meer vertrouwen in krijgt.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:01:41 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140646145
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef Zolena het volgende:
Beterschap voor je mini lb :*
En bij koorts gaat ie hier ook weer in eigen bed. Sterker nog ik pak zijn deken af.
Ik moest lachen :D Evil! })
pi_140647455
Aww LB, beterschap voor je meisje :* Je doet het hartstikke goed. Het is gewoon extra sneu bij die kleintjes die nog niet kunnen aangeven waar ze precies last van hebben.. Hier ook net weer een koortsperiode achter de rug.
En knap zeg, van die woordjes! Ik vind dat echt zo bizar hoe snel die ontwikkelingen allemaal gaan he, en zo mooi om elke keer weer iets nieuws te ontdekken O+. J. zegt nu als ze een ambulance of andere sirene hoort "tatu tatu" :o :D

Jij vroeg laatst toch over die moedervlekjes? Ik ben er op gaan letten en heb er ineens 2 ontdekt bij J! Toen je het vroeg had ze er nog geen en nu eentje boven haar rechterwenkbrauw en eentje op haar linkerarm, echt zo schattig O+
  maandag 2 juni 2014 @ 21:37:13 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140648060
Ha wat grappig! Ik trof er vandeweek volgens mij 1 aan op haar bil :D

Daar zitten nu trouwens allemaal krassen :X E ligt elke keer te krabben als de luier af is :? Er is niks te zien verder, dus ik probeer de schade maar wat te beperken door zelf haar onderrug wat te krabbelen. De gelukzalige blik dan is wel priceless O+
  maandag 2 juni 2014 @ 22:00:05 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140649338
Anders even insmeren met een of ander LB? Hier krabben ze ook vaak als ze een droge huid hebben.
En papegaaien O+
Zo herkenbaar wat je schrijft :D (hier was alles aapppp trouwens)
  maandag 2 juni 2014 @ 22:08:49 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140649846
Misschien komt dat doordat onze kat wel vrijwel de hele dag beneden is of in de tuin. Hij is dan ook doof dus heeft geen last van E, en ze vindt hem errrrrg lief en interessant maar ook wel een beetje eng O+ Dus meer dan een vingertje uitsteken naar zn oor doet ze meestal niet.

Oh en ze lijkt -godzijdank- de huid van haar vader te hebben in plaats van mijn schuurpapier! Dus wat die jeuk veroorzaakt... misschien dat er een kruimeltje in was gekomen? :? Maar t zal wel loslopen.
pi_140653142
Nonbijleesspam maar KIJK NOU!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 67% gewijzigd door Olf op 03-06-2014 11:27:49 ]
pi_140656716
LB, sterkte met E!

Olf, hoe lief!!

En verder kom ik niet... :')

Zit hier met een hoestende Ow op de bank. Nadat we al sinds 8 uur met hem bezig waren hebben we de rest van de nacht maar verdeeld. Ik mag om 3 uur slapen :O
Hij hoest zichzelf wakker, heel irritant want je kan er zo weinig aan doen.
pi_140659033
Olf O+

Loj, verkoudheid is ook hier garantie voor slapeloze nachten ;( Sterkte! Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen :*
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 08:32:33 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_140659458
Olf, wat een leukerd O+

Loj, hier helpt tijmsiroop dan nog wel eens. Maar dat heb je vast al geprobeerd. Hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen idd.

Noor zegt nog geen woordjes. Ook geen mamma/die/poes oid. Alleen maar jibberish. Maar wel in allerlei klanken en tonen, dus het komt vast goed :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:52:50 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140660794
Olf O+ je meisjes O+ Wat wordt ze groot!
(en haar haartjes zijn ook flink gegroeid toch?)

Loj, sterkte.... beterschap voor Ow. Zo sneu....
pi_140661063
Hier is sshh helemaal de bom om te zeggen. Hij wijst ergens naar en dan is het steeds sshh, sshh en lachen! En een eend lijkt t te zijn. Vanuit M's slaapkamer kan je de sloot achter ons huis zien en daar zwemmen regelmatig eenden. Als ik dan zeg 'kijk een eend', zegt hij t, t, t. Zo lief!
Maar echt praten is het verder nog niet, komt vanzelf wel.
En buitenspelen is helemaal de bom! zodra hij een deur open ziet staan kruipt hij een sprintje en is zo vertrokken. Gister op de opvang was een van de juffies helemaal verbaasd dat hij het buiten zo naar zijn zin heeft. Vaak komt hij op het kdv niet buiten, omdat hij nog 2 keer slaapt en ze tussen 11.30 en 15.00 uur niet buitenspelen zomers. Maar met mooi weer spelen ze tot het eind van de dag buiten en gister dus ook. Dikke pret!

Echt, mijn kind is zoooo leuk! O+ Ik bedoel natuurlijk kinderen, maar de grote is offtopic hier 8-)

En wat ik helemaal niet leuk vind, is dat hij geen fles meer drinkt :N . Dat wasrond bedtijd nog even zo'n lekker knuffelmomentje, als de fles op was, bleef hij zo heerlijk tegen je aan liggen soezen... Nu wil hij niet meer knuffelen voor hij gaat slapen, hij gaat net zo lang draaien en wurmen tot ik hem in bed leg. Dan gaat hij lekker liggen, stopt zijn duim in zijn mond en gaat slapen O+ Hij wordt groot...

Loj, wat naar! :* hopelijk heb je nog wel even wat uurtjes kunnen slapen en is het hoesten minder. Ik bedenk in dat soort situaties dat het hoesten na een dag of twee/drie wel over het hoogtepunt (of eigenlijk dieptepunt) heen is. Dan is het makkelijker om door te gaan. (en dan komen daarna de snottebeldramanachten, maar die blok ik gewoon)

LB, de oudste reageerde hier ook altijd met stevig koorts op van alles en nog wat. Dat werd na goed 1,5 jaar in eens een heel stuk minder. Maar het is zo naar dat je kind steeds niet fit is. Ik voelde me vaak een ontaarde moeder omdat ik moest werken en niet de hele dag voor mijn kind kon zorgen. Het heeft me een hoop vakantiedagen gekost...

Olf, wat een heerlijke vrolijkheid!

XM, zo te horen ontwikkelt Noor zich echt helemaal prima! Probeer het wel/niet eten los te laten, hoe moeilijk dat ook is!

Oh, enneh misschien gaan we over niet zo heel erg lang voor een derde... *O* :D :s)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_140661098
Piekie! Een derde, wat tof! *O*
pi_140661118
Wat een heerlijke foto's Olf O+

Kyara, beperkt dan he. Komt je moeder vaak helpen/oppassen? Fijn!

Piekie, een 3e! Drie kindjes, zo leuk! (ook al heb ik dat maar een half uur gehad, maar meer kindjes is O+ O+ )

XM, gaat gewoon hartstikke goed met Noor!
Met een meidenkwartet
pi_140661231
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:11 schreef Cathmar het volgende:
Piekie, een 3e! Drie kindjes, zo leuk! (ook al heb ik dat maar een half uur gehad, maar meer kindjes is O+ O+ )
:D _O-
pi_140661323
ik dacht even Huh?! en toen viel het kwartje! _O-
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_140661380
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:20 schreef Piekie81 het volgende:
ik dacht even Huh?! en toen viel het kwartje! _O-
Ja sorry. Maar leuk joh. Hoe oud is je oudste?
Met een meidenkwartet
pi_140661417
De oudste is van okt 2010, dus gaat hard richting de 4. Tussen M en R zit 2,5 jaar.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_140661463
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:25 schreef Piekie81 het volgende:
De oudste is van okt 2010, dus gaat hard richting de 4. Tussen M en R zit 2,5 jaar.
Leuk!! Voor alles qua leeftijdsverschil valt natuurlijk iets te zeggen, maar ik vond het voor mijn oudste vooral leuk dat ze echt haar eigen dingen al had op school en vriendinnetjes en sport. Alhoewel dat logistiek wel weer andere uitdagingen met zich meebrengt.
Met een meidenkwartet
pi_140661543
Ach, eerst maar eens de kogel definitief door de kerk en dan ga ik me wel een keer druk maken over allerlei practische zaken :)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:35:46 #29
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140661593
Wat leuk Piekie! 3 kindjes is echt heel tof!

Mijn moeder is gewoon op haar oppasdagen blijven komen. Op die dagen kan ik dan even wat voor mezelf doen (boodschappen, achterstallig huishouden), iets met een van de kindjes (peutergym met M sowieso) of we doen iets met z'n allen zoals naar de dierentuin.

Alleen lukt het ook wel maar allemaal wat beperkter. Peutergym kan nu niet, boodschappen moet met 3 kinderen etc.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:38:54 #30
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140661666
Soms is het heel pittig met 3 dreinende kinderrn die aandacht vragen. En soms (nu) spelen 3 kindjes heel lief samen in de zandbak terwijl mama lekker met de voetjes omhoog zit ;)
pi_140661777
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:35 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk Piekie! 3 kindjes is echt heel tof!

Mijn moeder is gewoon op haar oppasdagen blijven komen. Op die dagen kan ik dan even wat voor mezelf doen (boodschappen, achterstallig huishouden), iets met een van de kindjes (peutergym met M sowieso) of we doen iets met z'n allen zoals naar de dierentuin.

Alleen lukt het ook wel maar allemaal wat beperkter. Peutergym kan nu niet, boodschappen moet met 3 kinderen etc.
Ik snap je he-le-maal!
Met een meidenkwartet
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:52:38 #32
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140661984
3e kindjes zijn leuk O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140662397
Wat tof Piekie! Driekindjeswensboks! O+
pi_140662430
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:38 schreef Kyara het volgende:
Soms is het heel pittig met 3 dreinende kinderrn die aandacht vragen. En soms (nu) spelen 3 kindjes heel lief samen in de zandbak terwijl mama lekker met de voetjes omhoog zit ;)
O+ Dat is denk ik 1 van de dingen die als eerste in onze tuin komt. Hoe die je dat eigenlijk met buiten kruipen? Isa begint te lopen, maar kruipen is makkelijker! Gaan dan alle broekjes niet razendsnel stuk?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:15:28 #35
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_140662530
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

O+ Dat is denk ik 1 van de dingen die als eerste in onze tuin komt. Hoe die je dat eigenlijk met buiten kruipen? Isa begint te lopen, maar kruipen is makkelijker! Gaan dan alle broekjes niet razendsnel stuk?
Zandbakken _O_ Favoriet hier, beste aanschaf van dit voorjaar (gewoon zo'n simpele plastic schildpad met deksel hier, tuin is niet zo groot).

J. kruipt ook door de hele tuin heen (tegels en grint). Broeken houden het goed, maar hij kruipt best voorzichtig buiten, tilt de beentjes goed op, geen gesleep. Zelfs de H&M joggingbroekjes van 3 voor 10 euro houden het prima. Verder veel spijkerbroekjes hier, die zijn ook stevig zat. En als het warm is dunnere katoenen broeken en 3 kwartbroeken (lees, maat 68 die veel te kort is maar in de breedte nog prima kan :') ). Je ziet het natuurlijk wel, valere plekken, maar ja, t is een dreumesjongen, die kleed je toch niet aan voor de mooi, hij weet t binnen 5 minuten weer smerig te maken...

Korte broeken zijn alleen niet zo'n goed idee...
pi_140663480
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wij hebben een stuk kunstgras liggen. Daar kan ze op kruipen en zitten zonder dat dr knietjes of broek stuk gaat ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_140663542
Zandbak. Zo leuk!
Wij zitten als het even kan ook snel op het strand in het weekend. Hele grote zandbak.
Met een meidenkwartet
pi_140663633
Ik heb 2 kinderen die panisch van zand zijn. :')
Vieze vingers bah. Afgelopen zondag was ze spelen in het zand (klimtoestel) en wist niet hoe snel dr schoenen uit moesten in de auto want er zat zand in. En schoenen uit in het zand? BEN JE HELEMAAAAAL GEK GEWORDEN?!?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_140663750
Zo is die van mij ook!! :D Huuuu ik heb een vieze hand!!! En daar kom je het snelst af door je hand aan je haren af te vegen :') Ik moet zeggen dat ze daar nu wel minder last van heeft trouwens.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:01:37 #40
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140663804
Broeken houden het prima hoor. Het is meer dat sommige vlekken niet uit leggings gaan. En heb buitenspeelspijkerbroeken. Hoewel ze met blote benen ook gewoon over de tegels kruipen. Deed M trouwens ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 03-06-2014 12:06:59 ]
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:02:34 #41
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140663834
Ik laat de meiden trouwens ook bij de kinderboerderij rondkruipen. Alleen niet in de stallen.
pi_140664301
Djenna moet ook niks van zand hebben. Had graag een zandbak voor der gekocht maar ze vindt het echt niks aan.

En als ze valt en dus 'vieze' handjes krijgt, dan gaat ze er gewoon met haar tong over heen en smeert het idd in haar haren :X

Ik heb een r.l. Floddertje in huis :D
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:21:46 #43
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140664359
Oh, hier gaan handen zand naar binnen als ik niet op let....
pi_140665132
Wij hebben ook een zandbak. Aiden vond het wel leuk maar rent liever door de tuin.
Ik heb er meer plezier van. :@
Wel pakt hij zand eruit om het op de tegels te smijten of juist naar de rand van de zandbak. Gister vond hij dat de buxus ook wat zand kon gebruiken. :)

Water vind hij denk ik wel leuker want we hadden eerst een zeil over de zandbak gedaan. Dat werd nat en toen Aiden dat zag moest er natuurlijk gespetterd worden. Binnen 2 tellen was hij doorweekt. :')
En in een plasje water moest er ook gelopen en gezeten worden laatst.
pi_140666823
Bij Rosalie gaan ook handen zand naar binnen. Als je haar vast hebt en je let niet op schuift ze ook zo een hand zand in jouw mond :9 proeven Hoe lekker het is.

Eva was ook panisch, maar juist de zandbak heeft haar eroverheen geholpen.
pi_140669150
Na een periode van vieze-handendrama's, is de zandbak nu echt het einde! Donderdag starten we (of eigenlijk de hoveniers :+) met een tuinrenovatie. Daarna krijgen wij ook een eigen zandbak! *O* O+ Het Pinksterweekend hebben we een ultiem grote zandbak dus, speeldate anyone? :') :D

Toen mini vorig jaar met korte broek door de tuin kroop, besloot hij binnen twee weken dat hij dan maar leerde lopen. Kindermishandeling vond hij het, blote knieën op de tegels _O-. En op handen en voeten lopen was nu eenmaal ook niet ideaal.

Pieke, wat leuk!!!

[ Bericht 22% gewijzigd door Phaidra op 03-06-2014 15:26:06 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:51:05 #47
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_140670743
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:05 schreef Phaidra het volgende:Toen mini vorig jaar met korte broek door de tuin kroop, besloot hij binnen twee weken dat hij dan maar leerde lopen. Kindermishandeling vond hij het, blote knieën op de tegels _O-. En op handen en voeten lopen was nu eenmaal ook niet ideaal.
O, dat is natuurlijk ook nog een idee om J. aan t lopen te krijgen. Misschien toch maar eens nieuwe korte broeken voor m kopen (hij heeft er 2 in maat 68, die prima passen, maar die wel een beetje hotpants zijn met die lange maat 80 benen :'( :X }:| )
pi_140671284
HIer gaat de zandbak er juist zo snel mogelijk uit :P De zandbak in de tuin is er zo een met een deksel dat je als bankjes op kan klappen. In de twee jaar dat we hem nu hebben is het hout kromgetrokken en het zand is steeds heel nat. Het regent nat, maar kan niet goed drogen doordat het deksel daarvoor te dicht is (plankjes met smalle openingen er tussen). Wellicht dat er wel een bak met zand komt, die goed afsluitbaar is.
En op het speelplein aan de voorkant van het huis staat ook een grote zandbak, die wel goed droogt.
Dus zand dat naar binnen komt hoeven we gelukkig niet te missen :X

Nu eens verzinnen wat we op de plek van de zandbak gaan doen. Wellicht iets van een vierkantemetermoestuin. Lijkt me ook erg leuk!

En kruipen buiten zorgt hier voor wat harder slijtende knieën, maar vooral keihard doorslijtende sloffen. Dus daar hebben we goedkope varianten voor. De aapies bewaren we voor binnen :)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:08:15 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140671293
Tweedehands marktplaats-spijkerbroekjes! Tip van mn schoonzus, dan kruipt E niet al dr mooie kleren stuk oO<

Ze werd vanochtend trouwens súpervrolijk wakker en at een rijstwafel, dus heb dr wel naar de opvang gebracht. Net belde ik even, en ze was nog steeds vrolijk en wilde niet slapen :{w _O-
Mijn draakje O+

Piekie, tof! En deze klinkt al zo leuk!
pi_140671368
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:59 schreef Spirit82 het volgende:
Zo is die van mij ook!! :D Huuuu ik heb een vieze hand!!! En daar kom je het snelst af door je hand aan je haren af te vegen :') Ik moet zeggen dat ze daar nu wel minder last van heeft trouwens.
Oh god ja. Na fruit is ze met een wandelende aardbei :D
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')