nee hoor ik probeer jullie gewoon een ban aan te praten, helaas misluktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt de meest hersenloze doos van dit forum of niet?![]()
Als ik een contactadvertentie schrijf voor jou op internet met je naam eronder, betekent dat dus ook dat jij hem gemaakt hebt?
Sneu figuur.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor ik probeer jullie gewoon een ban aan te praten, helaas mislukt
Je zou maar zo obsessief bezig zijn met het benadelen van online forumgebruikersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor ik probeer jullie gewoon een ban aan te praten, helaas mislukt
wat precies?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tja andersom is het niet sneu?_!
Er zit een heel verschil tussen de echte en een krom stuk hout uit het bos.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
Tevens, het is een fucking stok?![]()
Pak gewoon een nieuwe in de bosjes tegenover je huis en hervat het spel.
Andersom wát? Het zijn 2 hele verschillende situaties en dat weet jij dondersgoed, schijnheil.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tja andersom is het niet sneu?_!
nee hoor heel de dag niet op.fok geweest alleen vanmorgen. Heb wel betere dingen te doen van 9 tot 21:00quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou maar zo obsessief bezig zijn met het benadelen van online forumgebruikers
Het gaat om het principe. Je komt er in de toekomst toch wel achter wie het gedaan heeft. Kan je tot die tijd toch gewoon verder spelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Er zit een heel verschil tussen de echte en een krom stuk hout uit het bos.
Ga je weer schelden?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Andersom wát? Het zijn 2 hele verschillende situaties en dat weet jij dondersgoed, schijnheil.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:04 schreef Pharkus het volgende:
Moet ik weer ruimen hier en de harde kern van de mails boos maken?
De SEX-sc is anders ook net goeie tijden hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, echt ongelooflijk. Beter dan welke soap dan ook.
Die zijn te bang voor newbie's. Niet leuk. Kpd sc is opener.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De SEX-sc is anders ook net goeie tijden hoor.
daar ga ik daar wel heenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die zijn te bang voor newbie's. Niet leuk. Kpd sc is opener.
In KPD staan ze wel `open'' voor dingen jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die zijn te bang voor newbie's. Niet leuk. Kpd sc is opener.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |