FOK!Stok!van!de!verbroederingquote:
GFokstokTD-Stok.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
FOK!Stok!van!de!verbroedering
ofzo
Misschien omdat wij het echt zat waren nu?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is de lol er nou van, die stokken wegkapen? Om de reacties in het topic te zien? Kinderachtig, zo'n spel bederven.
Het is natuurlijk geen halszaak maar het is wel ergerlijk voor nop uren te hebben gefietst (door .neovo. bijvoorbeeld), of er kilometers voor om te rijden.
En wat ik dan erg raar vind is dat er nu pas, na bijna 2 maanden na de eerste vermissing (Grou), iets gemeld wordt. Het klopt niet.
wel jammer dat ze zelf nog geen eens iets kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Verschil is wel dat VBL het deed omdat er al het een en ander publiekelijk gebeurd was en de gejatte stok praktisch meteen werd gemeld met bedreigingen en al. Maar alleen om iemand te unbannen. GRTD laat pas wat van zich horen na vier gejatte stokken via een fake mailadres met mensen eronder die alleen een pimp abo eisen.
Wel props voor de VBLers voor de getoonde ballen met het opeisen én om de stok gewoon weer neer te leggen na de situatie.
Dan weten we het moment van diefstal al ongeveer en zijn we iets dichter bij het oplossen van dit raadsel. Goed bezig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef picodealion het volgende:
Ik heb nog een stok. Wat mij betreft spelen we gewoon verder. Ik leg 'm op de route naar mijn werk, dan kan ik elke dag ff laten weten of ie niet stiekem weg is.
Wow, jij bent echt de meest hersenloze doos van dit forum of niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom krijgen ze geen ban?
Toen met vbl sc was het 1 groot drama, werden er tientallen wel 4 maanden geband, terwijl ze onschuldig waren. Er werden lijsten gemaakt, we moesten yvonne mailen ivm onze onschuld.
En nu doen jullie er zo luchtig omTerwijl er nu 2 stokken zijn gejat. En de namen onder het mailtje staan
![]()
Beetje vage situatie zo.
Einde bericht.
Je moet eens weten hoe vaak ik dat heb mogen uitleggenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt de meest hersenloze doos van dit forum of niet?![]()
Als ik een contactadvertentie schrijf voor jou op internet met je naam eronder, betekent dat dus ook dat jij hem gemaakt hebt?
Het is toch ook zo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik dat heb mogen uitleggen
Jouw uitleg reikte niet verder dan 'in dat mailtje staan jullie namen, dus jullie zijn de schuldigen!'.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik dat heb mogen uitleggen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh ja, stom van me. Je bent zo'n goede jongen.
Kappen nou en normaal tegen elkaar doen of reageer gewoon niet zo op elkaar.
quote:
Wij spelen niet met stokkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:54 schreef LookAtMe het volgende:
Ik heb ook nog wel een stok waar jullie mee mogen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |