Klopt. Niks meer aan veranderen.quote:
Hahaha die vergelijkingquote:Op maandag 2 juni 2014 15:48 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Omdat stok topic 2 stuks boven of onder grtd staat?
Want zodra grtd in de TT staat weten jullie hem ook opeens te vinden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
Of van Fokkie. Van Fokkie heb ik ook pics met olifantjes enzulks.
rawrrrquote:
Klopt.quote:
Jij denkt hier met je ploegje de wet te kunnen uitmaken?!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij vroegen jou ook niet om hier te posten, maar je doet het toch.
En nu?
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:00 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Jij denkt hier met je ploegje de wet te kunnen uitmaken?!
Wie hier wel en niet mogen komen/posten. Dan ben je echt niet goed snik.
Je kont staat openquote:Op maandag 2 juni 2014 16:00 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben jij altijd welkom hoor. Laten we dit topic overnemen en types als supersofty de deur wijzen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:00 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mijn zinnen ontwijken, zie je wel dat je laf bent.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik vind jou grappig. Maar het verveelt op een gegeven moment.
Ik hoop dat ik mee mag doen met deze revolutie.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben jij altijd welkom hoor. Laten we dit topic overnemen en types als supersofty de deur wijzen.
De jouwe achter centraal ja.quote:
Oke.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mijn zinnen ontwijken, zie je wel dat je laf bent.
Ik heb een fulltime baan in jou irriteren. En daarbij, zolang mijn WW net zo hoog is als jouw salaris ontbreekt sowieso elke noodzaak.quote:
GRTD-2quote:Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben jij altijd welkom hoor. Laten we dit topic overnemen en types als supersofty de deur wijzen.
wojoooooooooooooooo xD xDquote:
zie hier wel brood inquote:
Oh je bent echt werkeloosquote:Op maandag 2 juni 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime baan in jou irriteren. En daarbij, zolang mijn WW net zo hoog is als jouw salaris ontbreekt sowieso elke noodzaak.
Misschien in september
hehehehehquote:Op maandag 2 juni 2014 16:00 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Rene heeft weer andere kwaliteitenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
hahahaha weer zo'n goeie grap xD je bent wel op dreef zeg vandaag
ja terwijl ze het zelf heeft en ergens op haar zolderkamertje ligtquote:Op maandag 2 juni 2014 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh die, nee die heb ik niet. Al zullen ze dit wel 'glashard ontkennen' noemen.
Het is ook glashard ontkennen. Alleen je liegt niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh die, nee die heb ik niet. Al zullen ze dit wel 'glashard ontkennen' noemen.
Wat een zielige prutsende kut gebruiker ben je ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja terwijl ze het zelf heeft en ergens op haar zolderkamertje ligt
en nu de hele dag keihard zit te lachen
Ik zie dit als een compliment.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:30 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wat een zielige prutsende kut gebruiker ben je ook.
waarom verveeldquote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef Fok-it het volgende:
Nou mag wel klaar ermee zijn, beetje verveeld gaat het wel worden de hele dag
Op den duur is het toch niet meer grappig?quote:
wat preciesquote:Op maandag 2 juni 2014 16:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Op den duur is het toch niet meer grappig?Of je moet 12 zijn, dan is het vast nog wel spannend.
Dit hele gedoe.quote:
Amen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit hele gedoe.
Gekke fokstok.
Laat iedereen, ook Cookieslikker aka Koelkast gewoon hun bek erover houden en wachten tot het achterin opgelost wordt.
Klaar
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit hele gedoe.
Gekke fokstok.
Laat iedereen, ook Cookieslikker aka Koelkast gewoon hun bek erover houden en wachten tot het achterin opgelost wordt.
Klaar
De enigste die z'n grote bek moet houden ben jij. Met je valse beschuldigingen dat ik iemand anders ben.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit hele gedoe.
Gekke fokstok.
Klaar
IEDEREENNNNN op dit hele forum heeft die beschuldigingen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:42 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
De enigste die z'n grote bek moet houden ben jij. Met je valse beschuldigingen dat ik iemand anders ben.
Leave stok alone! He's a human!!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit hele gedoe.
Gekke fokstok.
Klaar
Maar JIJ vind het maar al te leukquote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IEDEREENNNNN op dit hele forum heeft die beschuldigingen.
Beidequote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn stokken eigenlijk mannelijk of vrouwelijk?
Je hoeft natuurlijk niet te reagerenquote:
Stop eens dom mokkelquote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet te reageren
Donder lekker op met dat gezeik over die teringstok daar is een apart topic voorquote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet te reageren
Dat kan niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Elan heeft 'm
Gr gr
Dat was mijn bijdrage
Ah waren die dm's toch ergens goed voor.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Elan heeft 'm
Gr gr
Dat was mijn bijdrage
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Donder lekker op met dat gezeik over die teringstok daar is een apart topic voor
Ik vind het niet leuk. Verre van zelfs.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar JIJ vind het maar al te leuk
Jammer dat je er weer een stokje voor steekt xd xdquote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Donder lekker op met dat gezeik over die teringstok daar is een apart topic voor
Voor het eerst ben ik met je eens.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef Ro-ald het volgende:
Heb de stok bij Roy Donders word een Juichstok
Wanneer ga jij Stijn nou eens ontmaagden?quote:
Maar Etsu stond wel onderaan die email. En aangezien Etsu de homofiele kloon van Elan is, beschouw ik Elan ook als de eigenaarquote:Op maandag 2 juni 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Er stond namelijk geen Elan onder die email!!
Trek eens aan z'n piemeltjequote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ga jij Stijn nou eens ontmaagden?
Hij is seksueel gefrustreerd en reageert zich steeds op mij af.
Ik heb geen email gehad.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar Etsu stond wel onderaan die email. En aangezien Etsu de homofiele kloon van Elan is, beschouw ik Elan ook als de eigenaar
Oh, ik dacht dat ik dat al had gedaan. Blijkbaar een verkeerde voor me.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ga jij Stijn nou eens ontmaagden?
Hij is seksueel gefrustreerd en reageert zich steeds op mij af.
Dat was Pax.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dat al had gedaan. Blijkbaar een verkeerde voor me.
Dat was Mansjester.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dat al had gedaan. Blijkbaar een verkeerde voor me.
Elan en Etsu. Jaja.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn nou eenmaal de effecten van drugsgebruik, laten we daar niet kinderachtig over doen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was Mansjester.
Maar die is wel behaard en heeft een gerimpelde hangzak als de verhalen kloppen dus dan zou je dat wel geweten moeten hebben.
Hoe moet ik het zien als het in mijn achterwerk zit?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was Mansjester.
Maar die is wel behaard en heeft een gerimpelde hangzak als de verhalen kloppen dus dan zou je dat wel geweten moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |