ja terwijl ze het zelf heeft en ergens op haar zolderkamertje ligtquote:Op maandag 2 juni 2014 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh die, nee die heb ik niet. Al zullen ze dit wel 'glashard ontkennen' noemen.
Het is ook glashard ontkennen. Alleen je liegt niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh die, nee die heb ik niet. Al zullen ze dit wel 'glashard ontkennen' noemen.
Wat een zielige prutsende kut gebruiker ben je ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja terwijl ze het zelf heeft en ergens op haar zolderkamertje ligt
en nu de hele dag keihard zit te lachen
Ik zie dit als een compliment.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:30 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wat een zielige prutsende kut gebruiker ben je ook.
waarom verveeldquote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef Fok-it het volgende:
Nou mag wel klaar ermee zijn, beetje verveeld gaat het wel worden de hele dag
Op den duur is het toch niet meer grappig?quote:
wat preciesquote:Op maandag 2 juni 2014 16:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Op den duur is het toch niet meer grappig?Of je moet 12 zijn, dan is het vast nog wel spannend.
Dit hele gedoe.quote:
Amen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit hele gedoe.
Gekke fokstok.
Laat iedereen, ook Cookieslikker aka Koelkast gewoon hun bek erover houden en wachten tot het achterin opgelost wordt.
Klaar
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit hele gedoe.
Gekke fokstok.
Laat iedereen, ook Cookieslikker aka Koelkast gewoon hun bek erover houden en wachten tot het achterin opgelost wordt.
Klaar
De enigste die z'n grote bek moet houden ben jij. Met je valse beschuldigingen dat ik iemand anders ben.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit hele gedoe.
Gekke fokstok.
Klaar
IEDEREENNNNN op dit hele forum heeft die beschuldigingen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:42 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
De enigste die z'n grote bek moet houden ben jij. Met je valse beschuldigingen dat ik iemand anders ben.
Leave stok alone! He's a human!!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit hele gedoe.
Gekke fokstok.
Klaar
Maar JIJ vind het maar al te leukquote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IEDEREENNNNN op dit hele forum heeft die beschuldigingen.
Beidequote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn stokken eigenlijk mannelijk of vrouwelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |