Ohjaquote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef nightsleeper het volgende:
Inb4: "Het is de schuld van de Rabobank"
Precies dit.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:41 schreef Fopje het volgende:
Heb dan geduld mens. Ze zegt toch dat het een paar dagen kan duren en nu ga je al lopen huilen dat je het niet terug krijgt.
Kan zij toch even een visite kaartje geven of iets van bewijs dat ik kan bewijzen dat het mijn geld is.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:41 schreef Fopje het volgende:
Heb dan geduld mens. Ze zegt toch dat het een paar dagen kan duren en nu ga je al lopen huilen dat je het niet terug krijgt.
omwquote:Op maandag 2 juni 2014 16:41 schreef deprimist het volgende:
Ik zou mijn tent er opslaan en niet weggaan tot ik en reçu zou krijgen.
Waarom zou ze? Het is toch gewoon geregeld?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan zij toch even een visite kaartje geven of iets van bewijs dat ik kan bewijzen dat het mijn geld is.
Beter voorkomen dan genezen dit dat.
Zegt ze ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Het is toch gewoon geregeld?
dit dusquote:Op maandag 2 juni 2014 16:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit is echt OERSTOM.
Je stop geld in een apparaat, dan ga je daar NIET WEG tot je een bewijs hebt dat het op je rekening staat of dat je een bewijs hebt dat het is gestort.
Je gaat in ieder geval niet de eerste de beste Miep op haar woord geloven dat het wel goedkomt.
Had ik eigenlijk niet moeten doen nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit is echt OERSTOM.
Je stop geld in een apparaat, dan ga je daar NIET WEG tot je een bewijs hebt dat het op je rekening staat of dat je een bewijs hebt dat het is gestort.
Je gaat in ieder geval niet de eerste de beste Miep op haar woord geloven dat het wel goedkomt.
Zegt wie? Die mevrouw die hier vorige week zat maar waarvan we haar naam niet weten?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Het is toch gewoon geregeld?
Om hoeveel geld gaat hetquote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk niet moeten doen nee.
Al gaf zij mij de indruk dat het niet anders kon..
Bij hoge bedragen is dat inderdaad verstandig.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zegt wie? Die mevrouw die hier vorige week zat maar waarvan we haar naam niet weten?
Ze lachen je vierkant uit bij de bank.
Altijd een stortingsbewijs vragen.
Je zou er net 4000 in hebben gestopt, geloof je dan ook de receptiemedewerker dat het wel goedkomt?
Het zou pas mooi zijn als die vrouw dat geld in eigen zak steektquote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zegt wie? Die mevrouw die hier vorige week zat maar waarvan we haar naam niet weten?
Ze lachen je vierkant uit bij de bank.
Altijd een stortingsbewijs vragen.
Je zou er net 4000 in hebben gestopt, geloof je dan ook de receptiemedewerker dat het wel goedkomt?
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:41 schreef Fopje het volgende:
Dom. Daarom terug en tent opslaan. Als ze willen dat je vertrekt zeg je dat ze eerst maar met het gestorte geld over de brug komen. Stelletje parasieten.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is een laag opgeleide mevrouw die ook niet weet wat ze eraan moet doen en jou daarom zsm bij de balie weg wil hebben. Dus wat zegt ze: het komt allemaal wel goed.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |