quote:Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat grtd het niet was?
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[WARNING]gaarne geen moddergegooi enzo meer hier[/warning]
VBL-SC en GRTD doen zijn 2 slowchats die elkaar niet zo liggen. Als er onder een mailtje of in het adres dus grtd@fok! staat of iets van die strekking zou je er goed doen om ook daar even te kijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat grtd het niet was?
Ja hoor... ik zelf.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie zou het moeten/kunnen zijn?
de enige die ik kan bekennen die het gedaan zou hebben zou jij zelf geweest zijn
en waarom zouden mensen in grtd het doen dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja hoor... ik zelf.___!
Ik koop zeker voor jan joker iedere keer een nieuwe slot en stok.
Ik wel, maar ik begrijp werkelijk het leuke er niet van om een stok te gaan zoeken in je vrije tijdquote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en waarom zouden mensen in grtd het doen dan?
ik heb sinds vanochtend nog nooit gehoord van de FOK!stok
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik begrijp werkelijk het leuke er niet van om een stok te gaan zoeken in je vrije tijd![]()
Ik heb m een keer opgehaald in Eijsden en een dag later in Schiermonnikoog neergegooid.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik begrijp werkelijk het leuke er niet van om een stok te gaan zoeken in je vrije tijd![]()
Omdat stok topic 2 stuks boven of onder grtd staat?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en waarom zouden mensen in grtd het doen dan?
ik heb sinds vanochtend nog nooit gehoord van de FOK!stok
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:48 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Omdat stok topic 2 stuks boven of onder grtd staat?
Want zodra grtd in de TT staat weten jullie hem ook opeens te vinden.
Pics van je pittige kapselquote:Op maandag 2 juni 2014 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Boehoe mijn haar is weer een stukje korter
En canada ligt naast de US dus die hebben 9/11 op hun gewetenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:48 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Omdat stok topic 2 stuks boven of onder grtd staat?
Want zodra grtd in de TT staat weten jullie hem ook opeens te vinden.
Maak je dan gewoon een foto ervan ofzo? Hoe weten mensenwaar hij moet liggen?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m een keer opgehaald in Eijsden en een dag later in Schiermonnikoog neergegooid.
Dat was wel lachen.
En wij Dutrouxquote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En canada ligt naast de US dus die hebben 9/11 op hun geweten
Het is gewoon wat ik had maar de puntjes eraf, het lijkt gewoon voor mijn gevoel ineens zo kortquote:
picsquote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is gewoon wat ik had maar de puntjes eraf, het lijkt gewoon voor mijn gevoel ineens zo kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |