Ben je wel aan het kijken? Prachtige rally net.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:49 schreef grrrrg het volgende:
Is er nog 1 van de zenders die niet tegelijkertijd Nadal tegen Nobody laat zien?
Er zitten wel leuke punten tussen, maar de uitkomst van de partij staat al vast.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben je wel aan het kijken? Prachtige rally net.
Heb je er geld op gezet?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:02 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke punten tussen, maar de uitkomst van de partij staat al vast.
Natuurlijk. 1.01 keer je inzet (inmiddels niet meer trouwens, maar tot een paar games geleden wel). Als ik zo zeker was als jij zou ik er wel geld op inzetten. Gaat sneller dan bij de bank.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:03 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, en ik kan me ook niet voorstellen dat ik er geld op zou verdienen.
Nadal kan altijd nog geblesseerd raken.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Natuurlijk. 1.01 keer je inzet (inmiddels niet meer trouwens, maar tot een paar games geleden wel). Als ik zo zeker was als jij zou ik er wel geld op inzetten. Gaat sneller dan bij de bank.
Waarom schreef je dit dan:quote:Op maandag 2 juni 2014 14:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nadal kan altijd nog geblesseerd raken.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:02 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke punten tussen, maar de uitkomst van de partij staat al vast.
Gezellig dik.quote:
Al die tennissters zijn gewoon vette varkens.quote:
niet die petkovic. wat een gespierd afgetraind lijf.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al die tennissters zijn gewoon vette varkens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |