Met advies enzo?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt door al die topics op fok altijd, anders zou het slecht aflopen met Nederland.
Komen ze op de fiets, rennen ze terug. Zou wel zo eerlijk zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lees ze nooit, maar ik denk altijd dat de duitsters ervan schrikken en dan weer omdraaien.
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komen ze op de fiets, rennen ze terug. Zou wel zo eerlijk zijn.
Vandaar dat overschot aan fietsen in Nederland.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komen ze op de fiets, rennen ze terug. Zou wel zo eerlijk zijn.
Ja soort preventie ja, even goed als een doorgeprikt condoomquote:Op maandag 2 juni 2014 12:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lees ze nooit, maar ik denk altijd dat de duitsters ervan schrikken en dan weer omdraaien.
da werk nie...quote:Op maandag 2 juni 2014 12:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja soort preventie ja, even goed als een doorgeprikt condoom
In het facebookergenissen topic staat een fbpost van een griet die het condoom van de vriend van haar kamergenootje in haar flamoes had leeggekiepert.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja soort preventie ja, even goed als een doorgeprikt condoom
Wtf did I just readquote:Op maandag 2 juni 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In het facebookergenissen topic staat een fbpost van een griet die het condoom van de vriend van haar kamergenootje in haar flamoes had leeggekiepert.![]()
Omfg.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In het facebookergenissen topic staat een fbpost van een griet die het condoom van de vriend van haar kamergenootje in haar flamoes had leeggekiepert.![]()
Whut?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja die zie ik al een paar dagen rondcirculeren, maar kan evengoed nep zijn hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, kan nep zijn. Ergens denk ik dat de kans wel reeel is dat er iemand daadwerkelijk zo ziek zou kunnen zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja die zie ik al een paar dagen rondcirculeren, maar kan evengoed nep zijn hoor
Maar dan zet je het toch niet op facebook?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, kan nep zijn. Ergens denk ik dat de kans wel reeel is dat er iemand daadwerkelijk zo ziek zou kunnen zijn.
En dat op een maandag, hoe durven zequote:
Jij blij nu natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:57 schreef Royco1 het volgende:
Ik kijk tot aan de bouwvak elke dag tegen de Arena aan
Er zijn teveel domme schaamteloze mensen op deze aardkloot hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan zet je het toch niet op facebook?
Maar aan de andere kant, als je zo gek bent om dat te doen ben je ook gek genoeg om het op facebook te zetten
Mja was net een week vrij geweest hequote:Op maandag 2 juni 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat op een maandag, hoe durven ze
Wij wel, tot ik spiraaltje hebquote:
Was je vrij ja?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja was net een week vrij geweest he![]()
Jij was aan het daten toch?
Ah okay, jammer danquote:Op maandag 2 juni 2014 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja was net een week vrij geweest he![]()
Jij was aan het daten toch?
Stok gejat?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is feest bij de FOK!stok-reeks en nu wordt GRTD beschuldigd. Dit vraagt om stoken
wut?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is feest bij de FOK!stok-reeks en nu wordt GRTD beschuldigd. Dit vraagt om stoken
Ow beetje rustig aan gedaan?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, voel me niet uitgeruster ofzo... en heb vrij weinig gedaan eigenlijk
Hallo mevrouw de stadsgids.quote:
Jup. En ze zijn pittig makkelijk op de kast te jagenquote:
Je schreef toch dat je een wijf was?quote:
Het is dan oook niet de eerste keer.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. En ze zijn pittig makkelijk op de kast te jagen
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee is toch n x door vbl gejatquote:
Die sc zit vol met paupers tegenwoordig. Dus inderdaad, makkelijk op de kast.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je je A haalt kun je met de boyz door de hood cruizen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa had liever iets meer gedaan, maar er was niet zoveel eigenlijk
Mja maar ik koop liever vliegers dan een brommerquote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je je A haalt kun je met de boyz door de hood cruizen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. En ze nattekat is zijn pittig makkelijk op de kast te jagen
Je kunt het ook combineren.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja maar ik koop liever vliegers dan een brommer
Dit.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die sc zit vol met paupers tegenwoordig. Dus inderdaad, makkelijk op de kast.
Oh zoiets, daar ben ik te elitair voor.quote:
Jij luistert André Rieu?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh zoiets, daar ben ik te elitair voor.
Dat is voor paupers. Ik luister alleen naar Brahms en Schubert.quote:
Oké.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is voor paupers. Ik luister alleen naar Brahms en Schubert.
Dat moest je googlen he.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is voor paupers. Ik luister alleen naar Brahms en Schubert.
Daar is Nederland dan ook vrij in.quote:
Wat mag jij?quote:
SPAM!quote:
Okquote:
Omg. Een wedervraag, zo onbeleefd ditquote:
Als er nou nog een fatsoenlijke vraag in normaal ABN stond had ik wellicht antwoord kunnen geven maar dat is ook niet het geval.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omg. Een wedervraag, zo onbeleefd dit
Die ossen van tegenwoordig kunnen ook niets inderdaad. Bah.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als er nou nog een fatsoenlijke vraag in normaal ABN stond had ik wellicht antwoord kunnen geven maar dat os ook niet het geval.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die ossen van tegenwoordig kunnen ook niets inderdaad. Bah.
Maar ik welquote:Op maandag 2 juni 2014 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fas is geen brabo.
En verder kwam ik net uit bij n website die vagina.nl heet. Zo'n geile naam voor n potnosite
Wat?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als er nou nog een fatsoenlijke vraag in normaal ABN stond had ik wellicht antwoord kunnen geven maar dat is ook niet het geval.
Maar wat verwacht je dan ook van een brabo.
Hand voor je mondquote:
maar jij stelde die vraag niet toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik wel
typisch, waar zocht je op
Ik zocht eens op hamsters te koop, en toen kwam ik ook ineens op een purneausite terecht.![]()
Neequote:Op maandag 2 juni 2014 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar jij stelde die vraag niet toch?
Ik zocht op :'er zitten haren van t kutje in mijn putje'
Dat was óf n stuk tekst uit een lied van n bandje dat ik vroeger kende, óf mijn vader heeft dat ooit gezegd.
Of allebei.
Lekker obstinaat ben je.quote:
Je doet denigrerend met je 'wat verwacht je dan ook van een brabo'.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar haat ik? Dat is een assumptie die je maakt.
Heeft iemand jou weleens gezegd dat je superschattig bent?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neemaar ik meld gewoon even dat ik een brabo ben.
plus één.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je doet denigrerend met je 'wat verwacht je dan ook van een brabo'.
jij zei laatst nog dat je noooooooit n brabo zou daten!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft iemand jou weleens gezegd dat je superschattig bent?![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl ik je zoveel liefde geef.quote:
Dat was gisteren, heb ik ook gelezen!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij zei laatst nog dat je noooooooit n brabo zou daten! [ afbeelding ]
Waar is dit dan goed voor?!
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als er nou nog een fatsoenlijke vraag in normaal ABN stond had ik wellicht antwoord kunnen geven maar dat is ook niet het geval.
Maar wat verwacht je dan ook van een brabo.
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, leg dit eens uit, juffie.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft iemand jou weleens gezegd dat je superschattig bent?![]()
![]()
![]()
![]()
brabo's zijn onweerstaanbaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, een echte ook nog. Bijna mijn leven daar gewoond, behalve 3,5 jaar in Belgie.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:30 schreef muhahaha het volgende:
Trouwens katje, ik wist niet dat je een brabo was.
Het zou de gebrekkige vraagstelling dan wel verklaren.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je doet denigrerend met je 'wat verwacht je dan ook van een brabo'.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, een echte ook nog. Bijna mijn leven daar gewoond, behalve 3,5 jaar in Belgie.
Je komt slaap te kort?quote:
jammer dat de vraagsteller geen brabo was dan.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zou de gebrekkige vraagstelling dan wel verklaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Vroeger had ik je voor gek verklaard.quote:
Meisjes plagen, kusjes vragen.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger had ik je voor gek verklaard.
Sorry; ik ben niet gay.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen.Opgelost, slotje.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jammer dat de vraagsteller geen brabo was dan.
Andere verklaringen?Limbo dan? De neuk weet ik veel waar ze vandaan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook al nietquote:Op maandag 2 juni 2014 14:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Limbo dan? De neuk weet ik veel waar ze vandaan komt.
quote:
Ik dacht dat jij officieel ook uit brabant kwam, of was jij dat niet.quote:
Voor 4 juli.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wanneer vertrek jij? Voor of na 4 juli?
Wow.quote:
Niet eens.quote:
Hippiefestival natuurlijk.quote:
Oh ja, dat is dan alquote:
Heb jij vroeger op school nooit geleerd over de lange o en de korte o? Dan zou je begrijpen dat het mogguh is ipv moguh.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Limbo dan? De neuk weet ik veel waar ze vandaan komt.
Ja, in brabant zeggen ze wel eens: "mama, moguh wij een ijsje?"quote:Op maandag 2 juni 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij vroeger op school nooit geleerd over de lange o en de korte o? Dan zou je begrijpen dat het mogguh is ipv moguh.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger had ik je voor gek verklaard.
Jammer.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja, dat is dan alnee dan ben ik er niet.
Als je echt had opgelet dan had je geweten dat het goedemorgen is.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij vroeger op school nooit geleerd over de lange o en de korte o? Dan zou je begrijpen dat het mogguh is ipv moguh.
Sorryquote:
maak me gay schatje :$ :$ :$ :$quote:
Volgens mij is dat de vorige keer al uitgelegd.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook altijd goedemorgen natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je echt had opgelet dan had je geweten dat het goedemorgen is.
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je echt had opgelet dan had je geweten dat het goedemorgen is.
Nee, je zei alleen dat je dat doet omdat je dat doet.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de vorige keer al uitgelegd.
Wat hadden het over spellen cq grammatica. Niet over etiquette.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee.
"Goedemorgen mevrouw/meneer, hoe maakt u het?"
Oh ik draaf weer eens doorquote:Op maandag 2 juni 2014 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat hadden het over spellen cq grammatica. Niet over etiquette.
Hij bedoelde dat jij dit al hebt uitgelegd.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je zei alleen dat je dat doet omdat je dat doet.
Matig dit, hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
Het feit of het moguh of mogguh is is wel het minste wat me interesseert.
ja, ben in 2010 pas weggegaan daar.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij officieel ook uit brabant kwam, of was jij dat niet.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ben in 2010 pas weggegaan daar.
Dat klopt dat heb je wonderbaarlijk genoeg goed onthouden. Daarna is ook de reden gegeven waarom het met een g zou moeten zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je zei alleen dat je dat doet omdat je dat doet.
maar als je dus moguh zegt, gaan mensen zich dus afvragen wat ze moguh, of wie wat mag, of jij iets mag ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
Het feit of het moguh of mogguh is is wel het minste wat me interesseert.
GoedeMorgendt.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar als je dus moguh zegt, gaan mensen zich dus afvragen wat ze moguh, of wie wat mag, of jij iets mag ofzo.
Heel ingewikkeld op die manier
Dat het Brabants was, toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat klopt dat heb je wonderbaarlijk genoeg goed onthouden. Daarna is ook de reden gegeven waarom het met een g zou moeten zijn.
Oh om meerdere redenen eigenlijk, mag wel eens gepost wordenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet precies waarom, maar bedankt
Rebel ben je ookquote:Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Fascination het volgende:
Ik gebruik voortaan deze woorden:
Goedemankie
Goedeminka
Goedenavindi.
Ik heb net een kogel met mijn hand gevangen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Fascination het volgende:
Goedemankie
Goedeminka
Goedenavindi.
*Mijnquote:Op maandag 2 juni 2014 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij tere zieltje kan hier niet mee omgaan
[ afbeelding ]
@MK:
ik geloof je nietquote:Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Fascination het volgende:
Goedemankie
Goedeminka
Goedenavindi.
Weet je zeker dat het geen granaat was?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb net een kogel met mijn hand gevangen.
Heet ik soms Bruno ?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen granaat was?
ehm.. de... G?quote:
Ik mag genoeg ja. Maar dit is met een korte o.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar als je dus moguh zegt, gaan mensen zich dus afvragen wat ze moguh, of wie wat mag, of jij iets mag ofzo.
Heel ingewikkeld op die manier
dan moet het met 2 G'squote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mag genoeg ja. Maar dit is met een korte o.
Het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt
wil je nog wat leuks vertellen?quote:
dan staan we gelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef muhahaha het volgende:
We kunnen het ook over mijn oomschap hebben, die gaat binnenkort voor de 8e maal in.
Als je met mij dan een relatie hebt, dan staan we gelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Serieus? Nouja jij hebt een streepje (hihaho) voor he want ik heb er zelf geen in de maak.
Nee nee, eerst inzetten op stiefkinderen. Daar heeft mijn broer er 1 vanquote:Op maandag 2 juni 2014 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
Als je met mij dan een relatie hebt, dan staan we gelijk
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nee, eerst inzetten op stiefkinderen. Daar heeft mijn broer er 1 van
Tegen de mensen hier.quote:
Awww. Wat zielig.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb een probleem want ik vind mensen snel zieligdaar had ik vroeger helemaal geen last van.
Awww. Wat zielig.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb een probleem want ik vind mensen snel zieligdaar had ik vroeger helemaal geen last van.
och zielquote:Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef Tamashii het volgende:
Laat me raden. Dat zeggen clienten die niet krijgen wat ze willen?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Tamashii het volgende:
Jaja leuk weer. Ik vind mezelf niet zielig. Maar mijn clienten wel
Dat is niet echt handig hequote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Tamashii het volgende:
Jaja leuk weer. Ik vind mezelf niet zielig. Maar mijn clienten wel
Nee hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat me raden. Dat zeggen clienten die niet krijgen wat ze willen?
Nee klopt want dat maakt mij een slechte hulpverlener. Meer dingen doen voor bepaalde mensen...quote:
Ik doelde inderdaad op die slachtofferrol.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoorhoe bedoel je dat? Mijn clienten zitten niet heel snel in de slachtofferrol. Sommige wel uiteraard maar dat zijn niet mijn favo.
Nou ik zou niet zozeer willen zeggen dat het slecht is, maar sommige mensen voortrekken op andere is niet echt verstandig.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee klopt want dat maakt mij een slechte hulpverlener. Meer dingen doen voor bepaalde mensen...
Jammer dat je altijd zo negatief doet. Dan nietquote:
Nee daarom, maar normaal doe ik dat ook niet maar je hebt wel altijd mensen die je toffer vind dan andere toch? En deze woont dichtbij dus daarom kom ik daar wat vaker.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ik zou niet zozeer willen zeggen dat het slecht is, maar sommige mensen voortrekken op andere is niet echt verstandig.
was het echt lekker?quote:
Natuurlijk, dat heb je altijd welquote:Op maandag 2 juni 2014 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee daarom, maar normaal doe ik dat ook niet maar je hebt wel altijd mensen die je toffer vind dan andere toch? En deze woont dichtbij dus daarom kom ik daar wat vaker.
jammer dat er maar 2 in de doos zaten.quote:
Jaquote:Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jammer dat er maar 2 in de doos zaten.
Als de baby eruit is oke?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Zal het wel eens voor je meenemen
Dat is hier toch normaalquote:Op maandag 2 juni 2014 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd zo negatief doet. Dan niet
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb je paultje paultje pils, lalalalalala.
Jaaaaaquote:Op maandag 2 juni 2014 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft M. weer zitten knoeien met het ijsje?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Geen saldo en geen contant geld. Dus geen ijs.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft M. weer zitten knoeien met het ijsje?
Vridjag altijd.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Maar dat is meestal het begin van het weekend en dat klopt nu niet. Deceptie dit dat
dat arme kindquote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen saldo en geen contant geld. Dus geen ijs.
[..]
quote:
Awww. Als ik in de buurt was had ik je wat geld geleend.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Bijna december.quote:
Pijnlijk, zo aan het begin van de maandquote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef JJH het volgende:
[..]
gierige hollander, bah.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Awww. Als ik in de buurt was had ik je wat geld geleend.
Eind ja, mijn pré komt pas de 10equote:Op maandag 2 juni 2014 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pijnlijk, zo aan het begin van de maand
Ik krijg altijd aan het begin van de maand uitgebetaald.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pijnlijk, zo aan het begin van de maand
uitgebetaald ja?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik krijg altijd aan het begin van de maand uitgebetaald.
Oh.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik krijg altijd aan het begin van de maand uitgebetaald.
Oh, zo bedoelde ik het niet.quote:
Dan jat je het toch?quote:
Van de overheid dit dat.quote:
ja, ja.quote:
Ik krijg al geld van de overheid. Stufi. Maar gaat gelijk weer op aan Verzekeringquote:
Poeh.quote:
Dat zou ik nooit durven hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie... geld zat die kerel. 2 autos, een huis.
Kweenie, misschien.quote:
Nee das weer een anderquote:Op maandag 2 juni 2014 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat heb je altijd wel
Is dat ook degene die eten kwam bezorgen?
Moet?quote:
Die smurf komt jou vast wel redden als je in het water ligt.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Kweenie, misschien.
Zal wel druk zijn aan de wythmenerplaya, en dan alleen met zo'n kleine smurf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmzzz. Not sure.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die smurf komt jou vast wel redden als je in het water ligt.
quote:
Ohquote:Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee das weer een anderdaar blijf ik nu een beetje uit de buurt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:07 schreef JJH het volgende:
PlorkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
tr gemaakt ik zie een tepel MAG NIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zal bij mij niet gebeurenI like the way you look at me with those beautiful eyes
Ik dacht dat dat hier mocht.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tr gemaakt ik zie een tepel MAG NIET
Ja, ik ben er op sneaky wijze ingeluisd.quote:
Tepel? Waar? Ik zie chocolade met sprinkels.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tr gemaakt ik zie een tepel MAG NIET
Lekker zeg. Ik wil ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
Zaterdag hopelijk weer motor rijdenEn zondag het circuit op
En ik heb zin in een terrasje pakken
verklap niet allesquote:
Beter kijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tepel? Waar? Ik zie chocolade met sprinkels.
Neeeeee ik ben geen mod meer hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |