Met advies enzo?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt door al die topics op fok altijd, anders zou het slecht aflopen met Nederland.
Komen ze op de fiets, rennen ze terug. Zou wel zo eerlijk zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lees ze nooit, maar ik denk altijd dat de duitsters ervan schrikken en dan weer omdraaien.
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komen ze op de fiets, rennen ze terug. Zou wel zo eerlijk zijn.
Vandaar dat overschot aan fietsen in Nederland.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komen ze op de fiets, rennen ze terug. Zou wel zo eerlijk zijn.
Ja soort preventie ja, even goed als een doorgeprikt condoomquote:Op maandag 2 juni 2014 12:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lees ze nooit, maar ik denk altijd dat de duitsters ervan schrikken en dan weer omdraaien.
da werk nie...quote:Op maandag 2 juni 2014 12:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja soort preventie ja, even goed als een doorgeprikt condoom
In het facebookergenissen topic staat een fbpost van een griet die het condoom van de vriend van haar kamergenootje in haar flamoes had leeggekiepert.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja soort preventie ja, even goed als een doorgeprikt condoom
Wtf did I just readquote:Op maandag 2 juni 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In het facebookergenissen topic staat een fbpost van een griet die het condoom van de vriend van haar kamergenootje in haar flamoes had leeggekiepert.![]()
Omfg.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In het facebookergenissen topic staat een fbpost van een griet die het condoom van de vriend van haar kamergenootje in haar flamoes had leeggekiepert.![]()
Whut?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja die zie ik al een paar dagen rondcirculeren, maar kan evengoed nep zijn hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, kan nep zijn. Ergens denk ik dat de kans wel reeel is dat er iemand daadwerkelijk zo ziek zou kunnen zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja die zie ik al een paar dagen rondcirculeren, maar kan evengoed nep zijn hoor
Maar dan zet je het toch niet op facebook?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, kan nep zijn. Ergens denk ik dat de kans wel reeel is dat er iemand daadwerkelijk zo ziek zou kunnen zijn.
En dat op een maandag, hoe durven zequote:
Jij blij nu natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:57 schreef Royco1 het volgende:
Ik kijk tot aan de bouwvak elke dag tegen de Arena aan
Er zijn teveel domme schaamteloze mensen op deze aardkloot hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan zet je het toch niet op facebook?
Maar aan de andere kant, als je zo gek bent om dat te doen ben je ook gek genoeg om het op facebook te zetten
Mja was net een week vrij geweest hequote:Op maandag 2 juni 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat op een maandag, hoe durven ze
Wij wel, tot ik spiraaltje hebquote:
Was je vrij ja?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja was net een week vrij geweest he![]()
Jij was aan het daten toch?
Ah okay, jammer danquote:Op maandag 2 juni 2014 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja was net een week vrij geweest he![]()
Jij was aan het daten toch?
Stok gejat?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is feest bij de FOK!stok-reeks en nu wordt GRTD beschuldigd. Dit vraagt om stoken
wut?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is feest bij de FOK!stok-reeks en nu wordt GRTD beschuldigd. Dit vraagt om stoken
Ow beetje rustig aan gedaan?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, voel me niet uitgeruster ofzo... en heb vrij weinig gedaan eigenlijk
Hallo mevrouw de stadsgids.quote:
Jup. En ze zijn pittig makkelijk op de kast te jagenquote:
Je schreef toch dat je een wijf was?quote:
Het is dan oook niet de eerste keer.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. En ze zijn pittig makkelijk op de kast te jagen
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee is toch n x door vbl gejatquote:
Die sc zit vol met paupers tegenwoordig. Dus inderdaad, makkelijk op de kast.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je je A haalt kun je met de boyz door de hood cruizen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa had liever iets meer gedaan, maar er was niet zoveel eigenlijk
Mja maar ik koop liever vliegers dan een brommerquote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je je A haalt kun je met de boyz door de hood cruizen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. En ze nattekat is zijn pittig makkelijk op de kast te jagen
Je kunt het ook combineren.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja maar ik koop liever vliegers dan een brommer
Dit.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die sc zit vol met paupers tegenwoordig. Dus inderdaad, makkelijk op de kast.
Oh zoiets, daar ben ik te elitair voor.quote:
Jij luistert André Rieu?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh zoiets, daar ben ik te elitair voor.
Dat is voor paupers. Ik luister alleen naar Brahms en Schubert.quote:
Oké.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is voor paupers. Ik luister alleen naar Brahms en Schubert.
Dat moest je googlen he.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is voor paupers. Ik luister alleen naar Brahms en Schubert.
Daar is Nederland dan ook vrij in.quote:
Wat mag jij?quote:
SPAM!quote:
Okquote:
Omg. Een wedervraag, zo onbeleefd ditquote:
Als er nou nog een fatsoenlijke vraag in normaal ABN stond had ik wellicht antwoord kunnen geven maar dat is ook niet het geval.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omg. Een wedervraag, zo onbeleefd dit
Die ossen van tegenwoordig kunnen ook niets inderdaad. Bah.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als er nou nog een fatsoenlijke vraag in normaal ABN stond had ik wellicht antwoord kunnen geven maar dat os ook niet het geval.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die ossen van tegenwoordig kunnen ook niets inderdaad. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |