Maandag, 11:52.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik reageer altijd alleen op jouw berichten. Nu ga ik weer een biertje opetnrekken.
Wie zegt dat het dezelfde is?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:51 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Je bent alleen best zielig als je dat 5 keer achterelkaar doet...
Dit.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:51 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Je bent alleen best zielig als je dat 5 keer achterelkaar doet...
Jij nu dus niet. Vertel.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie zegt dat het dezelfde is?
Jullie praten wel verdacht allemaalquote:Op maandag 2 juni 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een spelletje als dit dat op een openbaar forum wordt besproken vraagt er gewoon om gesaboteerd te worden. Beetje trollen is leuk en als je mensen dan ook nog via die stok kan stangen is het best wel heel grappig
Ja ooeehhhhh ilerminatyquote:Op maandag 2 juni 2014 11:53 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Jullie praten wel verdacht allemaal
Kijk, ik snap dat jij nu hier ziet om de boel op te stoken, dat mag, dat is nou het voordeel vn het anonieme internet he.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie zegt dat het dezelfde is?
Ik bedoelde dat niet om te stoken hoor. Er zijn vast meerdere mensen, why not?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:57 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Kijk, ik snap dat jij nu hier ziet om de boel op te stoken, dat mag, dat is nou het voordeel vn het anonieme internet he.
Maar wat ik van die person/personen niet snap is dat ze zozuur zijn om een spelletje te verzieken. Als ze een echte vent/vrouw waren, dan kwamen ze hier uitleggen waarom ze dit doen.
Snel? Dit is al weken aan het opbouwen.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat niet om te stoken hoor. Er zijn vast meerdere mensen, why not?
Maar het deed me wel inzien dat jullie pittig snel op de kast zitten
Ja, ik zit hier stampvoetend achter mijn pc, met een kop als en tomaat.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn ze in VBL ook achter gekomenquote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat snel op de kast komt omdat het nu al een maand of 2 gesaboteerd word. Dan is het geduld wel op. Zeker omdat het niet de eerste keer is.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hihi rawrrrquote:Op maandag 2 juni 2014 10:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dus iemand die geïnteresseerd is in Etsu's harde kern... Hmmm...
Het is ook altijd VBLquote:
spanning en sensatiequote:Op maandag 2 juni 2014 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snel? Dit is al weken aan het opbouwen.
Ja dan lopen de pandapunten wel opquote:Op maandag 2 juni 2014 12:01 schreef CookieSlikker het volgende:
Maar laat onze stok gewoon met rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |