In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Hoezo 'misbruiken' ? Die gasten die daar staan hebben in die mijn gezeten, 't is niet alsof ze een random blik Chilenen hebben opengetrokken.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:53 schreef TC03 het volgende:
Goedkoop zeg om een mijnramp te misbruiken als promotie voor het WK.
Wie is die dakloze man in je UI?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn god, wat een tragisch filmpje.
[..]
Daar sta ik immers bekend om.
't Is niet alsof die mijnwerkers zelf met dit idee zijn gekomen. Vind het gewoon goedkoop inspelen op emoties.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hoezo 'misbruiken' ? Die gasten die daar staan hebben in die mijn gezeten, 't is niet alsof ze een random blik Chilenen hebben opengetrokken.
Inspiratiemateriaal, bedankt.quote:
Dat jaquote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef Grifte het volgende:
Laten we het vooral door de FIFA onderzoeken ja
Wij van WC-eendquote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef Grifte het volgende:
Laten we het vooral door de FIFA onderzoeken ja
Verdommequote:
Zelfde laken een pak.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjek die over zijn eigen twitter lult
het kan dus wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
doe die shit gewoon in Duitsland of Engeland
Ajax weer kampioen dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu is gespot met Afellay jongens.
Ik zeg niets.
Of Spanje.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
doe die shit gewoon in Duitsland of Engeland
Heb ik dus uiteindelijk niet voor niets week na week 'Ibi teken bij' gescandeerd vanaf de tribune.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg niets.
Respectloos voor de gesneuvelde Nepalezen dat je geenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:57 schreef tong80 het volgende:
Grootste schandaal ooit in het voetbal.
Blatter.
Cocu werkt graag met relmarokkaantjesquote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg niets.
Afellayquote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg niets.
Voor het officiële bewijs.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb ik dus uiteindelijk niet voor niets week na week 'Ibi teken bij' gescandeerd vanaf de tribune.
Mooi.
Spanje is wel redelijk verouderd en ik weet niet of ze de fifa kunnen omkopenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Spanje.
Sowieso al die kutlanden die nu het WK krijgen. Daar moet elk stadion nog gebouwd worden en uiteindelijk speel je in de negerhut van Oom Tom.
Europa Leage is sowieso het mooiste toernooi. Dat is nu dus binnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het officiële bewijs.
[ afbeelding ]
Real Madrid leent toch ook van de Nederlandse burger bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spanje is wel redelijk verouderd en ik weet niet of ze de fifa kunnen omkopen
Ik ken wel de Europa League maar de Europa Leage niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Europa Leage is sowieso het mooiste toernooi. Dat is nu dus binnen.
terecht.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid leent toch ook van de Nederlandse burger bijvoorbeeld.
Snedig van je, Stijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken wel de Europa League maar de Europa Leage niet.
Je voelt je glazen bol?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ghana wordt kampioen, ik voel het gwn, net zoals mijn glazen bol.
Knikker ingeslikt toen hij 3 was.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je voelt je glazen bol?
Waar heb je die zitten dan?
En m'n oren.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:03 schreef GGMM het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH MIJN OGEN
Ja die Amerikaanse shows zijn echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:04 schreef Grifte het volgende:
Waarom heeft 24Kitchen dat 'Amazing Wedding Cakes' in de programmering opgenomen, wat een kutshowtje is dat zeg. Ik wil Roberta of die blonde zien koken.
Ja, ik luister dan ook niet echt weet je wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die Amerikaanse shows zijn echt verschrikkelijk.
RobertaDie Estee vind ik maar irritant praten.
Romantisch samenkomen met Johannes.quote:Estée Strooker (1990) was als twintigjarige de eerste MasterChef van Nederland.
Na haar vwo schreef ze zich in voor de studie rechten, maar pakte na een half jaar haar koffers en vertrok naar Parijs om haar passie achterna te gaan.
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, ik luister dan ook niet echt weet je wel.
[..]
Romantisch samenkomen met Johannes.
Bouwvakkers, in Qatar gebruiken ze gewoon netjes slavenarbeid.quote:
Oh, dat was zij! Ja, we hebben diverse culinaire geheimen uitgewisseld.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, ik luister dan ook niet echt weet je wel.
[..]
Romantisch samenkomen met Johannes.
Ik ga mij toespitsen op iSketch, wat zo 2007 is, maar dat geheel terzijde.quote:
Of een speciale Waterreus-quiz. Maar zo ijdel is niemand.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:02 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat ze niet een compilatiefilmpje van Waterreus z'n beste momenten laten zien ter ere van zijn afscheid.
Ik was wat anders aan het beluisteren intussen.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Of een speciale Waterreus-quiz. Maar zo ijdel is niemand.
stukken goedkoper iddquote:Op zondag 1 juni 2014 23:07 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Bouwvakkers, in Qatar gebruiken ze gewoon netjes slavenarbeid.
Uit het dagboek van Marco van Basten :quote:
Daar trappen wij niet in Stijn. GGMM heeft net nog gezegd dat hij een boek gaat lezen.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik zag een enge man in de poort staan.
Was jij erbij toen Marco in zijn dagboek schreef?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uit het dagboek van Marco van Basten :
'Ik ben de beste, op mezelf na.'
rennenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik zag een enge man in de poort staan.
Maar dit is serieusquote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar trappen wij niet in Stijn. GGMM heeft net nog gezegd dat hij een boek gaat lezen.
Ik ben niet de enige enge man in Nederland.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar trappen wij niet in Stijn. GGMM heeft net nog gezegd dat hij een boek gaat lezen.
Maak eerst maar eens een foto en zet die op fok. Dan zullen wij de ernst van de zaak wel even beoordelen.quote:
Geef snel het WW van je tourcoach, dan vul ik hem wel voor je in als je dood bent.quote:
Daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef snel het WW van je tourcoach, dan vul ik hem wel voor je in als je dood bent.
Wanneer er een Marokkaan voor je huis langsrent, staat het erop.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn. HOe laat staat de uitzending online? Jij weet dat vast wel.
Gewoon een verken erop loslatenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu ben ik weg.
Mocht er een Turk voor je huis staan en door de raampjes kijken, bel 112.
Racistquote:Op zondag 1 juni 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu ben ik weg.
Ok.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
nog even voordat ik echt wegga.
afellay heeft 3x meer salaris dan het huidige salarycap van psv
dat gaat niet door dus.
doei.
Misschien heeft de gemeente Eindhoven nog een potje.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
dat gaat niet door dus.
doei.
Trusten jongen. Handjes boven de dekens.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu ben ik weg.
Dit verontrust me. Hij staat al onlinequote:Op zondag 1 juni 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer er een Marokkaan voor je huis langsrent, staat het erop.
Mrstylo kan er heel goed mee om gaan, we moeten nog maar zien welk effect het heeft op onze Stijn.quote:
- Geroyeerd -quote:Op zondag 1 juni 2014 23:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kon zelfs een glimlach niet onderdrukken net
Misschien dat hij gewoon z´n oude ploegmaat die een tumor heeft weg laten halen even komt opzoeken.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
dat gaat niet door dus.
doei.
Komt door Churandy. Die redde de sjow.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kon zelfs een glimlach niet onderdrukken net
Ik ben blij!quote:Op maandag 2 juni 2014 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt door Churandy. Die redde de sjow.
Waaaaaahquote:Op zondag 1 juni 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien heeft de gemeente Eindhoven nog een potje.
Watergod was een man met een mening, die heb je niet zo veel in dit land.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Perico het volgende:
Adieu Watergod. Als je alleen nog maar naar de onbeduidende Pi-air en Vissermans vriend mag kijken, weet je pas wat je mist.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 22.15-23.30 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL wekelijks opiniërend praatprogramma met dit keer vanuit Rio Jack van Gelder en Pierre van Hooijdonk,Willem Vissers en Youri Mulder als gasten. Onderwerpen:Oranje en ander nieuws over naderend WK |
Haha ja hij is helemaal zwart.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Haha die middelste is te lang in de zon geweest.
Wel grappig, een neger die van zijn achternaam Winter heet.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha ja hij is helemaal zwart.
Dat is Aron Winter trouwens.
twitter:pierrevh17 twitterde op zondag 08-06-2014 om 19:09:06Nice location for last #studiovoetbal of this season. #rio #WC2014Brasil http://t.co/m5FB4dh9j7 reageer retweet
50 man ook gewoon in Brazilië namens de NOSquote:
Gewoon, de zomerstop is nog lang niet natuurlijk.quote:
Zonde.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geloof het niet, dus van deze moet je extra genieten.
WK-wedstrijden zijn er rond deze tijden, kip.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon, de zomerstop is nog lang niet natuurlijk.
Oh.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WK-wedstrijden zijn er rond deze tijden, kip.
je mama welquote:
Ivoorkust-Japan om 03.00.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh.
Ja, dat had ik natuurlijk niet door.
Vanaf 17:30 ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:19 schreef Caland het volgende:
Komt de NOS tijdens het WK niet elke dag met een liveprogramma?
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je koopt nooit iets in de winkel?
Shit, daar hebben jullie mequote:
Studio Voetbalquote:
Daar kan het licht uitvallen, hier heb je dat risico nietquote:
Pom pom brasilquote:
Straks live een beroving hopelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar kan het licht uitvallen, hier heb je dat risico niet
Niemand geeft een fuck.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:20 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens even een vraagje tussendoor, wanneer worden de scheidsrechters toegewezen voor de eerste wedstrijden?
Er is zijn meer militairen in Rio dan dat er zijn in heel Nederlandquote:
Youri Mulder en Pierre van Hooijdonk hebben nog wat voorgesteld op Nederlands voetbalgebied, die Willem Vissers nietquote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Intellectueel het volgende:
Drie non-figuren die van ons belastingcenten naar Brazilië zijn gehaald.
xdquote:
Ik sta te juichen op de bank.quote:
Van Hooijdonk is een oninteressant figuur.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Youri Mulder en Pierre van Hooijdonk hebben nog wat voorgesteld op Nederlands voetbalgebied, die Willem Vissers niet
Hebben ze waarschijnlijk gewoon ter plekke gemaakt. Goedkope arbeidskrachten genoegquote:Op zondag 8 juni 2014 22:23 schreef Xaobotnik het volgende:
Nike heeft netjes gewoon de nieuwe PSV-shirts geleverd daar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |