In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Hoezo 'misbruiken' ? Die gasten die daar staan hebben in die mijn gezeten, 't is niet alsof ze een random blik Chilenen hebben opengetrokken.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:53 schreef TC03 het volgende:
Goedkoop zeg om een mijnramp te misbruiken als promotie voor het WK.
Wie is die dakloze man in je UI?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn god, wat een tragisch filmpje.
[..]
Daar sta ik immers bekend om.
't Is niet alsof die mijnwerkers zelf met dit idee zijn gekomen. Vind het gewoon goedkoop inspelen op emoties.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hoezo 'misbruiken' ? Die gasten die daar staan hebben in die mijn gezeten, 't is niet alsof ze een random blik Chilenen hebben opengetrokken.
Inspiratiemateriaal, bedankt.quote:
Dat jaquote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef Grifte het volgende:
Laten we het vooral door de FIFA onderzoeken ja
Wij van WC-eendquote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef Grifte het volgende:
Laten we het vooral door de FIFA onderzoeken ja
Verdommequote:
Zelfde laken een pak.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjek die over zijn eigen twitter lult
het kan dus wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
doe die shit gewoon in Duitsland of Engeland
Ajax weer kampioen dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu is gespot met Afellay jongens.
Ik zeg niets.
Of Spanje.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
doe die shit gewoon in Duitsland of Engeland
Heb ik dus uiteindelijk niet voor niets week na week 'Ibi teken bij' gescandeerd vanaf de tribune.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg niets.
Respectloos voor de gesneuvelde Nepalezen dat je geenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:57 schreef tong80 het volgende:
Grootste schandaal ooit in het voetbal.
Blatter.
Cocu werkt graag met relmarokkaantjesquote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg niets.
Afellayquote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg niets.
Voor het officiële bewijs.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb ik dus uiteindelijk niet voor niets week na week 'Ibi teken bij' gescandeerd vanaf de tribune.
Mooi.
Spanje is wel redelijk verouderd en ik weet niet of ze de fifa kunnen omkopenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Spanje.
Sowieso al die kutlanden die nu het WK krijgen. Daar moet elk stadion nog gebouwd worden en uiteindelijk speel je in de negerhut van Oom Tom.
Europa Leage is sowieso het mooiste toernooi. Dat is nu dus binnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het officiële bewijs.
[ afbeelding ]
Real Madrid leent toch ook van de Nederlandse burger bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spanje is wel redelijk verouderd en ik weet niet of ze de fifa kunnen omkopen
Ik ken wel de Europa League maar de Europa Leage niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Europa Leage is sowieso het mooiste toernooi. Dat is nu dus binnen.
terecht.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid leent toch ook van de Nederlandse burger bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |