Snedig van je, Stijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken wel de Europa League maar de Europa Leage niet.
Je voelt je glazen bol?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ghana wordt kampioen, ik voel het gwn, net zoals mijn glazen bol.
Knikker ingeslikt toen hij 3 was.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je voelt je glazen bol?
Waar heb je die zitten dan?
En m'n oren.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:03 schreef GGMM het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH MIJN OGEN
Ja die Amerikaanse shows zijn echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:04 schreef Grifte het volgende:
Waarom heeft 24Kitchen dat 'Amazing Wedding Cakes' in de programmering opgenomen, wat een kutshowtje is dat zeg. Ik wil Roberta of die blonde zien koken.
Ja, ik luister dan ook niet echt weet je wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die Amerikaanse shows zijn echt verschrikkelijk.
RobertaDie Estee vind ik maar irritant praten.
Romantisch samenkomen met Johannes.quote:Estée Strooker (1990) was als twintigjarige de eerste MasterChef van Nederland.
Na haar vwo schreef ze zich in voor de studie rechten, maar pakte na een half jaar haar koffers en vertrok naar Parijs om haar passie achterna te gaan.
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, ik luister dan ook niet echt weet je wel.
[..]
Romantisch samenkomen met Johannes.
Bouwvakkers, in Qatar gebruiken ze gewoon netjes slavenarbeid.quote:
Oh, dat was zij! Ja, we hebben diverse culinaire geheimen uitgewisseld.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, ik luister dan ook niet echt weet je wel.
[..]
Romantisch samenkomen met Johannes.
Ik ga mij toespitsen op iSketch, wat zo 2007 is, maar dat geheel terzijde.quote:
Of een speciale Waterreus-quiz. Maar zo ijdel is niemand.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:02 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat ze niet een compilatiefilmpje van Waterreus z'n beste momenten laten zien ter ere van zijn afscheid.
Ik was wat anders aan het beluisteren intussen.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Of een speciale Waterreus-quiz. Maar zo ijdel is niemand.
stukken goedkoper iddquote:Op zondag 1 juni 2014 23:07 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Bouwvakkers, in Qatar gebruiken ze gewoon netjes slavenarbeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |