Uit het dagboek van Marco van Basten :quote:
Daar trappen wij niet in Stijn. GGMM heeft net nog gezegd dat hij een boek gaat lezen.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik zag een enge man in de poort staan.
Was jij erbij toen Marco in zijn dagboek schreef?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uit het dagboek van Marco van Basten :
'Ik ben de beste, op mezelf na.'
rennenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik zag een enge man in de poort staan.
Maar dit is serieusquote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar trappen wij niet in Stijn. GGMM heeft net nog gezegd dat hij een boek gaat lezen.
Ik ben niet de enige enge man in Nederland.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar trappen wij niet in Stijn. GGMM heeft net nog gezegd dat hij een boek gaat lezen.
Maak eerst maar eens een foto en zet die op fok. Dan zullen wij de ernst van de zaak wel even beoordelen.quote:
Geef snel het WW van je tourcoach, dan vul ik hem wel voor je in als je dood bent.quote:
Daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef snel het WW van je tourcoach, dan vul ik hem wel voor je in als je dood bent.
Wanneer er een Marokkaan voor je huis langsrent, staat het erop.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn. HOe laat staat de uitzending online? Jij weet dat vast wel.
Gewoon een verken erop loslatenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu ben ik weg.
Mocht er een Turk voor je huis staan en door de raampjes kijken, bel 112.
Racistquote:Op zondag 1 juni 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu ben ik weg.
Mocht er een Turk voor je huis staan en door de raampjes kijken, bel 112.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |