Is goed voor z'n egoquote:Op zondag 1 juni 2014 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Je geeft 'm wel gelijk over de vrouwen die zich aan z'n voeten werpen.
Ik zal hem werpen met mijn voetenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je geeft 'm wel gelijk over de vrouwen die zich aan z'n voeten werpen.
Je kent me te goed, Cue_.quote:
Het is een man. Die heeft altijd egostreling nodigquote:Op zondag 1 juni 2014 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat niet héél hard nodig.
Een zware bal komt altijd harder omlaag dan een lichte bal, en iets moet hem omhoog houden..quote:Op zondag 1 juni 2014 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat niet héél hard nodig.
Ze vond reizen leuk! en ik reis heel veel voor mijn werk dus had haar een rondleiding gegevenquote:
06...quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Alleen dat als ik een vent was m'n stijve hiervan naar binnen zou trekken. Hoe lief je koppie ook is.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een zware bal komt altijd harder omlaag dan een lichte bal, en iets moet hem omhoog houden..
Niet waar trouwens. Hangt af van de luchtweerstand, niet van het gewicht. In een vacuum vallen een veertje en een bowlingbal even snel naar beneden. /natuurkundenerdmodusquote:Op zondag 1 juni 2014 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een zware bal komt altijd harder omlaag dan een lichte bal, en iets moet hem omhoog houden..
Ik bedoelde meer: wat voor zaak is het?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:21 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ze vond reizen leuk! en ik reis heel veel voor mijn werk dus had haar een rondleiding gegeven
Kan gebeurenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Alleen dat als ik een vent was m'n stijve hiervan naar binnen zou trekken. Hoe lief je koppie ook is.
ITS A METAPHOR - John Greenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niet waar trouwens. Hangt af van de luchtweerstand, niet van het gewicht. In een vacuum vallen een veertje en een bowlingbal even snel naar beneden. /natuurkundenerdmodus
Haha en het probleem daarvan is ?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als ik die eenmaal heb... Dan weet ik binnen no time alles van je
Ik importeer auto's vanuit heel de wereld naar Nederland. Vaak oldtimers maar ook nieuwequote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: wat voor zaak is het?
Ik ga voor je raam liggen en hijgen, misschien laat ik nog wat kus afdrukjes op je ramen achter.quote:
Snorry.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan gebeuren
[..]
ITS A METAPHOR - John Green
ik weet niet wat ik verwacht had toen ik hier mn eerste post maakte maar het was zeker niet ditquote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ga voor je raam liggen en hijgen, misschien laat ik nog wat kus afdrukjes op je ramen achter.
Kan bij jou ookquote:Op zondag 1 juni 2014 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik verwacht had toen ik hier mn eerste post maakte maar het was zeker niet dit
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:33 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik moest het hem nog vertellen goftedomme, gaan jullie al klikkenHet ontschoot me...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zover ik weet niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Je kunt op Tinder niet je naam wijzigen he? Niet dat ik wil gaan catfishen, maar heb een vrij weinig voorkomende naam en het eerste "hey ik zag je op tinder"-facebookrequest is al binnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
Wtf is er mis met de mannen op tinder de laatste dagen?
Vraag 2 is voortaan een variant op 'neuken?'
Ik snap ook wel dat tinder niet echt het platform is voor diepzinnige gesprekken en ware liefde maar het mag allemaal wel iets charmanter hoor
(en voor dat iedereen weer begint te piepen: vind ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg, scheer eens niet iedereen over 1 kam hierquote:
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Eh, nee. Dan kun je wel bezig blijven.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
vinden jullie het ook vanzelfsprekend dat als je ziet dat je een match met diegene bent dat jij gaat praten? en niet gaat wachten tot de ander wat zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |