quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Amsel aan de trouw
Nondeju, heel de zwangerschap geen seconde misselijk geweest, werp ik net toch gewoon mijn complete ontbijt terug in de WC![]()
![]()
Dat is overigens niet relaxed op de kantoorpot![]()
nee, gelukkig wel een rol King Extra Strongquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]henka wat doe je?? even relaxen met een glaasje water dan maar? (en extra tandenborstel op kantoor?)
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:42 schreef Cantare het volgende:
Whoohoo!![]()
Vanochtend om 5.20 uur is na een stortbevalling onze dochter I.ris geboren.Alles is goed. Ze is 3395 gram en weer goed gelukt, al zeg ik het zelf.
Gisteravond lag ik op tijd in bed, maar kon ik alweer niet in slaap komen. Ik denk dat ik rond half 2 eindelijk sliep. Om 4 uur werd ik wakker van een flinke voorwee, dacht ik. Met een baalgevoel ging ik naar de wc om te plassen. In de badkamer braken ineens mijn vliezen. Omg! Omdat het vruchtwater niet helder was en I nog niet vast lag, moest ik meteen naar het ziekenhuis. Tijdens het telefoontje kreeg ik de eerste echte wee. Om 4.07 de oppas gebeld, die was er tegen 4.30 uur. Om 4.50 parkeerden we bij het ziekenhuis en begon ik oergeluiden te produceren. Helaas stonden we bij de hoofdingang i.p.v. de nachtingang en moest ik nog een eindje lopen. Rond 5 uur waren we op de verloskamers en werd gelijk de arts assistent erbij geroepen. Conclusie: volledige ontsluiting, dus gelijk persen. Niet tof, ik was op de gang eenk ik uitstekend te horenmaar na een wee of 6 was ze er ineens.
[ afbeelding ]
Omdat ze in het vruchtwater had gepoept moeten we een nachtje blijven, dus het slapen in het ziekenhuis gaat alsnog door, maar gelukkig met een andere reden.
je staat tweedesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:49 schreef BlueEyes het volgende:
Cantare![]()
Zo ineens floept ze er uit!
Gefeliciteerd en mooie naam
Dat wil je vast nog wel even volhouden he?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:04 schreef Chanty het volgende:
Wow cantare schrik me rotwat plotseling en snel! Gefeliciteerd met je mooie meisje
En toen stond ik eerste
Ik denk dat het nog wel even duurt gezien het gebrek aan voorwerkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:07 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat wil je vast nog wel even volhouden he?![]()
Ik vind 4 juni voor Fernando veeeeeel te vroeg !
Gefeliciteerd met je trouwdag
Als je met een vochtig doekje eens flink wrijft, kun je dan niet zien of het bloed of afscheiding is?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net bed opgemaakt en mijn oog viel op een beetje ronde vlek aan mijn kant. Ter hoogte van mijn vagina... Ik vond het raar, zoiets nog niet eerder gezien. Weet ook niet of het van vannacht is, aangezien ik de laatste tijd zelden het bed opmaak.... Het is geen bloed. Gelukkig voel ik de baby momenteel erg goed, anders had ik misschien lichtelijk in paniek geraakt.
Iemand hier ervaring mee? Kan het iets van afscheiding zijn ofzo?
Nee, het heeft geen bloedkleur. Het lijkt een beetje op een zweetplek ofzo. Kweet niet hoe ik het moet uitleggenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Als je met een vochtig doekje eens flink wrijft, kun je dan niet zien of het bloed of afscheiding is?
Mij lijkt dat als je gebloeid hebt, je dit ook nog wel zou moeten zien als je naar het toilet gaat eigenlijk.
Geen urine toevallig? Ikzelf heb mijn blaas niet helemaal onder controlequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, het heeft geen bloedkleur. Het lijkt een beetje op een zweetplek ofzo. Kweet niet hoe ik het moet uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |