Ik denk dat het nog wel even duurt gezien het gebrek aan voorwerkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:07 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat wil je vast nog wel even volhouden he?![]()
Ik vind 4 juni voor Fernando veeeeeel te vroeg !
Gefeliciteerd met je trouwdag
Als je met een vochtig doekje eens flink wrijft, kun je dan niet zien of het bloed of afscheiding is?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net bed opgemaakt en mijn oog viel op een beetje ronde vlek aan mijn kant. Ter hoogte van mijn vagina... Ik vond het raar, zoiets nog niet eerder gezien. Weet ook niet of het van vannacht is, aangezien ik de laatste tijd zelden het bed opmaak.... Het is geen bloed. Gelukkig voel ik de baby momenteel erg goed, anders had ik misschien lichtelijk in paniek geraakt.
Iemand hier ervaring mee? Kan het iets van afscheiding zijn ofzo?
Nee, het heeft geen bloedkleur. Het lijkt een beetje op een zweetplek ofzo. Kweet niet hoe ik het moet uitleggenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Als je met een vochtig doekje eens flink wrijft, kun je dan niet zien of het bloed of afscheiding is?
Mij lijkt dat als je gebloeid hebt, je dit ook nog wel zou moeten zien als je naar het toilet gaat eigenlijk.
Geen urine toevallig? Ikzelf heb mijn blaas niet helemaal onder controlequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, het heeft geen bloedkleur. Het lijkt een beetje op een zweetplek ofzo. Kweet niet hoe ik het moet uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |