Whoohoo!
Vanochtend om 5.20 uur is na een stortbevalling onze dochter I.ris geboren.

Alles is goed. Ze is 3395 gram en weer goed gelukt, al zeg ik het zelf.

Gisteravond lag ik op tijd in bed, maar kon ik alweer niet in slaap komen. Ik denk dat ik rond half 2 eindelijk sliep. Om 4 uur werd ik wakker van een flinke voorwee, dacht ik. Met een baalgevoel ging ik naar de wc om te plassen. In de badkamer braken ineens mijn vliezen. Omg! Omdat het vruchtwater niet helder was en I nog niet vast lag, moest ik meteen naar het ziekenhuis. Tijdens het telefoontje kreeg ik de eerste echte wee. Om 4.07 de oppas gebeld, die was er tegen 4.30 uur. Om 4.50 parkeerden we bij het ziekenhuis en begon ik oergeluiden te produceren. Helaas stonden we bij de hoofdingang i.p.v. de nachtingang en moest ik nog een eindje lopen. Rond 5 uur waren we op de verloskamers en werd gelijk de arts assistent erbij geroepen. Conclusie: volledige ontsluiting, dus gelijk persen. Niet tof, ik was op de gang denk ik uitstekend te horen

maar na een wee of 6 was ze er ineens.

![20140603_110422-1_zps46bb09eb.jpg]()
Omdat ze in het vruchtwater had gepoept moeten we een nachtje blijven, dus het slapen in het ziekenhuis gaat alsnog door, maar gelukkig met een andere reden.
[ Bericht 2% gewijzigd door Cantare op 03-06-2014 11:48:10 ]