De meesten zullen er waarschijnlijk gewoon tegen kunnen. Maar ik heb in mijn omgeving meerdere gehoord die dat niet konden dus ik ga gewoon de gok niet wagen. En zo bijzonder vind ik dat hele zwitsal ook niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
Maar het lijkt me ook stug dat er amper baby's zijn die tegen zwitsal kunnen, anders was dat toch allang gestopt te bestaan? Of denk ik te simpel?
Niet dat ik zo'n zwitsalfan ben overigens, vind natusan lekkerder, maar toch
ik heb dat al met mensen die een week eerder zijn uitgerekendquote:Op maandag 2 juni 2014 08:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben jullie ook dat anderen altijd zwangerder lijken dan jezelf?. Toen ik negen weken was of zo dacht ik van degenen die zeventien weken waren dat die écht al heel zwanger waren. En nu ben ik zeventien weken en denk ik dat van degenen die 32 weken zijn of zo.
.
Pas sinds de start van het derde trimester vind ik mezelf echt erg zwanger. Tot die tijd telde het niet ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 08:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben jullie ook dat anderen altijd zwangerder lijken dan jezelf?. Toen ik negen weken was of zo dacht ik van degenen die zeventien weken waren dat die écht al heel zwanger waren. En nu ben ik zeventien weken en denk ik dat van degenen die 32 weken zijn of zo.
.
Ik heb dat andersom juist, ik schrok me gisteren kapot van mijn spiegelbeeld in de stadquote:Op maandag 2 juni 2014 08:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Als je voor ongeparfumeerd wilt gaan zou ik neutral kiezen. Ook qua wasmiddel. Gebruiken wij ook na reactie op geparfumeerd en zagen haar huidje na 1 keer gebruik al bijtrekken!quote:Op maandag 2 juni 2014 08:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
De meesten zullen er waarschijnlijk gewoon tegen kunnen. Maar ik heb in mijn omgeving meerdere gehoord die dat niet konden dus ik ga gewoon de gok niet wagen. En zo bijzonder vind ik dat hele zwitsal ook niet.
Dacht ik ook maar mijn baby kan er echt niet tegen.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
Maar het lijkt me ook stug dat er amper baby's zijn die tegen zwitsal kunnen, anders was dat toch allang gestopt te bestaan? Of denk ik te simpel?
Niet dat ik zo'n zwitsalfan ben overigens, vind natusan lekkerder, maar toch
ik geloof ook best dat er babies overgevoelig voor zijn,maar niet allemaal zeg maarquote:Op maandag 2 juni 2014 09:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar mijn baby kan er echt niet tegen.
Wij gebruiken nu Balneum en Neutral. Al lijkt het huid gedoetje meer uit de voeding te komen. Helpt dit wel.
quote:
Ik weet niet of dat vaker voorkomt, maar mijn zoon kan nu al een tijdje prima tegen Zwitsal. Het was in het eerste jaar vooral dat hij er last van had. Dus misschien heb je er sowieso wel wat aan uiteindelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 09:49 schreef Skittles het volgende:
Gedeeld 20e.. whuut![]()
SQ wat zie je er mooi uit in dat jurkje!
Ik wilde ook geen Zwitsal, heb dat ook gezegd maar blijkbaar is dat in hun hoofd omgezet in koop vooral Zwitsal voor me. Dus nu zit ik al met 2 dozen Zwitsal verzorgingsspullen. Ach, we proberen het en als ze er niet tegen kan is er vast iemand die we er blij mee kunnen maken.
Kijk dat is goed nieuws om de dag mee te beginnenquote:Op maandag 2 juni 2014 10:17 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
![]()
Baby is helemaal doorgelicht en uitstekend bevonden op de SEO!
Voor de verandering werd er eens meegewerkt tijdens de echo, netjes goed om draaien etc, zelfs even gezien hoe het er nu van binnen uitziet als ik een schopje voel
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:17 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
![]()
Voor de verandering werd er eens meegewerkt tijdens de echo, netjes goed om draaien etc, zelfs even gezien hoe het er nu van binnen uitziet als ik een schopje voel
Lief! Mijn schoonouders geven ons geld voor de wagen, ik was er helemaal ontroerd door...quote:Op maandag 2 juni 2014 10:20 schreef Crumpette het volgende:
goeiemorgen! 12 weken vandaag![]()
SQ dat jurkjemooi hoor.
en toen boden mijn ouders aan de wagen voor ons te kopen![]()
zo lief! Kunnen we best zelf, maar ze willen graag iets doen voor hun eerste kleinkind en ons en dit lijkt ze ook zo praktisch en mooi enzo.
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:17 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
![]()
oh, wat fijn!quote:Op maandag 2 juni 2014 10:17 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
![]()
ik hoop dat ik dat over 20 dagen ook kan zeggenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind het nog steeds zo gek dat er 'meisje' achter mijn naam staat![]()
ja ik neig toch nog steeds naar de joolz merk ik. praktisch en lekker hoog, niet vervelend om naar te kijken,quote:Op maandag 2 juni 2014 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, wat fijn!
Hebben ze nog tussen de benen gekeken of gaan jullie voor de kindersurprise?
Crumpette, dat zijn fijne kadootjes! Hebben jullie al iets op het oog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |