quote:Op zondag 1 juni 2014 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, de streep die ik van de week op mijn buik ontdekte bleek de volgende dag geen streep te zijn maar een plekje van het krabben. Maakte mijn huilbui erover nog belachelijker..
Zwitsal? Maar dat is nog vrij 'agressief'.quote:Op maandag 2 juni 2014 06:49 schreef Chanty het volgende:
Weet iemand trouwens een badolie die geschikt is voor baby's? Begreep van de kraamzorg dat de olie goed moet mengen met het water, dus geen olievlekjes moet geven. Maar in de winkel wisten ze ook niet bij welke olie dat het geval is
Balneum!quote:Op maandag 2 juni 2014 06:49 schreef Chanty het volgende:
Weet iemand trouwens een badolie die geschikt is voor baby's? Begreep van de kraamzorg dat de olie goed moet mengen met het water, dus geen olievlekjes moet geven. Maar in de winkel wisten ze ook niet bij welke olie dat het geval is
Dit! Mijn jongste had een erg droog huidje, dit helpt zo goed! Ook fijn voor je eigen handen, die van mij werden ook altijd zo droog van het dagelijks in bad doen, maar met Balneum weer heerlijk zacht.quote:Op maandag 2 juni 2014 07:13 schreef danic het volgende:
[..]
Balneum!
Lost perfect op, ruikt lekker en het trekt goed in het huidje.
Ik had Natusan gepakt maar hij durfde er niks over te zeggen dus durfde ik het ook niet te kopen. Nu was ik maar bij 1 drogist, maar leek me beter om dan maar hier te vragenquote:Op maandag 2 juni 2014 07:21 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dit! Mijn jongste had een erg droog huidje, dit helpt zo goed! Ook fijn voor je eigen handen, die van mij werden ook altijd zo droog van het dagelijks in bad doen, maar met Balneum weer heerlijk zacht.
Raar dat de drogist dat niet wist!
Het vervelende aan dingen die heel lekker ruiken is dat ze dan vaak (veel) parfum bevatten, en daar kunnen niet alle babyhuidjes tegen.quote:Op maandag 2 juni 2014 07:13 schreef danic het volgende:
Balneum!
Lost perfect op, ruikt lekker en het trekt goed in het huidje.
quote:Op maandag 2 juni 2014 07:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanochtend zei mijn vriend dat hij vannacht zijn hand op mijn buik had gehad en dat hij dacht de baby gevoeld te hebben. Ik vond het zo sneu om hem te vertellen dat het waarschijnlijk gewoon mijn darmen waren die hij voelde..
Dat is inderdaad de reden, ook omdat ik om me heen veel gehoord heb dat baby's niet tegen zwitsal kunnen, van andere merken heb ik dat niet echt gehoord. Maar kijk idd altijd achterop. Wil in ieder geval voor de eerste maanden zonder parfum.quote:Op maandag 2 juni 2014 07:41 schreef Dyre het volgende:
[..]
Het vervelende aan dingen die heel lekker ruiken is dat ze dan vaak (veel) parfum bevatten, en daar kunnen niet alle babyhuidjes tegen.
Chanty, ik weet niet of dat de reden is dat je geen Zwitsal wilt gebruiken, maar daar zou ik bij de andere olies ook even naar kijken dan. (ik zie dat er ook parfum in Balneum zit)
Gisteravond heeft vriendje ein-de-lijk voor het eerst schopjes kunnen voelen
Daarna moest ik zoveel lachen dat ik mijn buik niet meer stil kon houden
quote:Op maandag 2 juni 2014 08:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]toen ik henka 1 van de eerste keren echt voelde, legde blei ook meteen z'n hand op mijn buik, hij keek best sip toen ik zei dat ie daar nog een paar weken geduld voor moest hebben
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |