en dat je 18e staatquote:Op zondag 1 juni 2014 20:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind het nog steeds zo gek dat er 'meisje' achter mijn naam staat![]()
Ik denk dat laatstequote:Op zondag 1 juni 2014 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
dat updatetopic loopt ook niet al te best meer, is het wel?
Of is dat de mobiele ziekte?
Over je foto: Mooi!quote:Op zondag 1 juni 2014 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
dat updatetopic loopt ook niet al te best meer, is het wel?
Of is dat de mobiele ziekte?
zit ik al, ik sta 20e samen met skittlesquote:Op zondag 1 juni 2014 20:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk dat laatsteIk denk mobiel ook altijd: laat maar, dat mislukt vast met die link
18eJa, nog even en jij zit ook top 20 !
ja, geen idee welke maat ik nodig hebquote:
helemaal niks? ook niet gewoon wat zinloos blaten, klagen of trollen?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb zin om iets te vertellen maar ik heb niets te melden.
Ja op zich wel iets ontopics:quote:Op zondag 1 juni 2014 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
helemaal niks? ook niet gewoon wat zinloos blaten, klagen of trollen?
jouw baby is voortvarend bezig!quote:Op zondag 1 juni 2014 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja op zich wel iets ontopics:
Leuk: baby heeft voor het eerst (merkbaar) de hik gehad!
Klacht: baby duwt nu al mijn longen aan de kant![]()
jup! bovenkant baarmoeder zit nu ergens rond je navel, dus als je baby omhoog trapt/stompt, kan dat primaquote:Op zondag 1 juni 2014 21:12 schreef krijgerrtje het volgende:
Nou voel ik de hele dag door gerommel in m'n buik (darmen, yeeeh) maar voelde net plopjes die m'n darmen hoogstwaarschijnlijk niet waren, maar die waren al echt rond m'n navel.. Zit je bm überhaupt al zo hoog met 18 weken?
dat klinkt zeker goed! Ik kan het me alleen moeilijk visualiserenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooooooh jongens ik kreeg een zwangerschapsmassage bij ons dagje sauna en mėn, dat wil ik elke dag wel!
Je ligt dan op een soort waterbed-kussentje met olie, waardoor de masseuse zonder dat je op je buik ligt toch je rug kan masseren.
Wauw
Hier staat een uitleg halverwege de pagina bij 'massage op een war waterkussen': http://www.jnana.nl/massagepraktijk.htmlquote:Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klinkt zeker goed! Ik kan het me alleen moeilijk visualiseren
oh lekker! en nog in de buurt ook... misschien ga ik dat van de zomer wel een keer doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier staat een uitleg halverwege de pagina bij 'massage op een war waterkussen': http://www.jnana.nl/massagepraktijk.html
Alleen zonder oceaanen met lieve masseuse die ook nog tips had voor hoe lief me fijn kon masseren thuis.
oh, zo!quote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier staat een uitleg halverwege de pagina bij 'massage op een war waterkussen': http://www.jnana.nl/massagepraktijk.html
Alleen zonder oceaanen met lieve masseuse die ook nog tips had voor hoe lief me fijn kon masseren thuis.
Hier ook placenta voor maar voelde m ploppen met 19 weken en een paar dagen later voelde mijn man hem ook. Wel lang nog heel subtiel gebleven.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:24 schreef Heliotrope het volgende:
Hopelijk voel je het gauw kwakzor!
Ik ga met een placenta aan de voorkant maar uit van 24 weken ofzo, kan het hopelijk maar meevallen. Ik kijk er ook naar uit..
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Moet je niet eerst ff onder de kussens stofzuigen?
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:36 schreef Spees_Eend het volgende:
waarschijnlijk wel hoor! Het is ook nog maar een heel klein meisje natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 21:53 schreef krijgerrtje het volgende:
Hier ook placenta voor! Nog geen idee wat ik moet verwachten, want of dat nee plopje nou echt een plopje was, geen ideede hele dag door gerommel in m'n buik!
Meer vrouwen trouwens die eigenlijk constant een zeurderig gevoel hebben in de onderbuik? Al weken het gevoel alsof ik lichtongesteld ben ofzo, zo flauw!
Breng me niet op ideeënquote:Op zondag 1 juni 2014 21:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat zeurende gevoel heb ik bij mijn eerste zwangerschap wel heel vaak en lang gehad. Nu eigenlijk nauwelijks.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:53 schreef krijgerrtje het volgende:
Hier ook placenta voor! Nog geen idee wat ik moet verwachten, want of dat nee plopje nou echt een plopje was, geen ideede hele dag door gerommel in m'n buik!
Meer vrouwen trouwens die eigenlijk constant een zeurderig gevoel hebben in de onderbuik? Al weken het gevoel alsof ik lichtongesteld ben ofzo, zo flauw!
Ik kan de verschillende ledematen ook niet onderscheiden, ik voel overal geram... Het lijkt wel een duizendpootquote:Op zondag 1 juni 2014 22:21 schreef Amsel het volgende:
Maar hoe voelen jullie dan wat een kopstoot is, wat een trap, wanneer je billen voorbij voelt schuiven of wanneer het het kietelen van een handje is? Ik voel tegenwoordig een hoop beweging, maar ik weet echt niet wát ik precies voel hoor
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, de streep die ik van de week op mijn buik ontdekte bleek de volgende dag geen streep te zijn maar een plekje van het krabben. Maakte mijn huilbui erover nog belachelijker..
Zwitsal? Maar dat is nog vrij 'agressief'.quote:Op maandag 2 juni 2014 06:49 schreef Chanty het volgende:
Weet iemand trouwens een badolie die geschikt is voor baby's? Begreep van de kraamzorg dat de olie goed moet mengen met het water, dus geen olievlekjes moet geven. Maar in de winkel wisten ze ook niet bij welke olie dat het geval is
Balneum!quote:Op maandag 2 juni 2014 06:49 schreef Chanty het volgende:
Weet iemand trouwens een badolie die geschikt is voor baby's? Begreep van de kraamzorg dat de olie goed moet mengen met het water, dus geen olievlekjes moet geven. Maar in de winkel wisten ze ook niet bij welke olie dat het geval is
Dit! Mijn jongste had een erg droog huidje, dit helpt zo goed! Ook fijn voor je eigen handen, die van mij werden ook altijd zo droog van het dagelijks in bad doen, maar met Balneum weer heerlijk zacht.quote:Op maandag 2 juni 2014 07:13 schreef danic het volgende:
[..]
Balneum!
Lost perfect op, ruikt lekker en het trekt goed in het huidje.
Ik had Natusan gepakt maar hij durfde er niks over te zeggen dus durfde ik het ook niet te kopen. Nu was ik maar bij 1 drogist, maar leek me beter om dan maar hier te vragenquote:Op maandag 2 juni 2014 07:21 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dit! Mijn jongste had een erg droog huidje, dit helpt zo goed! Ook fijn voor je eigen handen, die van mij werden ook altijd zo droog van het dagelijks in bad doen, maar met Balneum weer heerlijk zacht.
Raar dat de drogist dat niet wist!
Het vervelende aan dingen die heel lekker ruiken is dat ze dan vaak (veel) parfum bevatten, en daar kunnen niet alle babyhuidjes tegen.quote:Op maandag 2 juni 2014 07:13 schreef danic het volgende:
Balneum!
Lost perfect op, ruikt lekker en het trekt goed in het huidje.
quote:Op maandag 2 juni 2014 07:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanochtend zei mijn vriend dat hij vannacht zijn hand op mijn buik had gehad en dat hij dacht de baby gevoeld te hebben. Ik vond het zo sneu om hem te vertellen dat het waarschijnlijk gewoon mijn darmen waren die hij voelde..
Dat is inderdaad de reden, ook omdat ik om me heen veel gehoord heb dat baby's niet tegen zwitsal kunnen, van andere merken heb ik dat niet echt gehoord. Maar kijk idd altijd achterop. Wil in ieder geval voor de eerste maanden zonder parfum.quote:Op maandag 2 juni 2014 07:41 schreef Dyre het volgende:
[..]
Het vervelende aan dingen die heel lekker ruiken is dat ze dan vaak (veel) parfum bevatten, en daar kunnen niet alle babyhuidjes tegen.
Chanty, ik weet niet of dat de reden is dat je geen Zwitsal wilt gebruiken, maar daar zou ik bij de andere olies ook even naar kijken dan. (ik zie dat er ook parfum in Balneum zit)
Gisteravond heeft vriendje ein-de-lijk voor het eerst schopjes kunnen voelen
Daarna moest ik zoveel lachen dat ik mijn buik niet meer stil kon houden
quote:Op maandag 2 juni 2014 08:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]toen ik henka 1 van de eerste keren echt voelde, legde blei ook meteen z'n hand op mijn buik, hij keek best sip toen ik zei dat ie daar nog een paar weken geduld voor moest hebben
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |