en dat je 18e staatquote:Op zondag 1 juni 2014 20:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind het nog steeds zo gek dat er 'meisje' achter mijn naam staat![]()
Ik denk dat laatstequote:Op zondag 1 juni 2014 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
dat updatetopic loopt ook niet al te best meer, is het wel?
Of is dat de mobiele ziekte?
Over je foto: Mooi!quote:Op zondag 1 juni 2014 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
dat updatetopic loopt ook niet al te best meer, is het wel?
Of is dat de mobiele ziekte?
zit ik al, ik sta 20e samen met skittlesquote:Op zondag 1 juni 2014 20:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk dat laatsteIk denk mobiel ook altijd: laat maar, dat mislukt vast met die link
18eJa, nog even en jij zit ook top 20 !
ja, geen idee welke maat ik nodig hebquote:
helemaal niks? ook niet gewoon wat zinloos blaten, klagen of trollen?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb zin om iets te vertellen maar ik heb niets te melden.
Ja op zich wel iets ontopics:quote:Op zondag 1 juni 2014 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
helemaal niks? ook niet gewoon wat zinloos blaten, klagen of trollen?
jouw baby is voortvarend bezig!quote:Op zondag 1 juni 2014 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja op zich wel iets ontopics:
Leuk: baby heeft voor het eerst (merkbaar) de hik gehad!
Klacht: baby duwt nu al mijn longen aan de kant![]()
jup! bovenkant baarmoeder zit nu ergens rond je navel, dus als je baby omhoog trapt/stompt, kan dat primaquote:Op zondag 1 juni 2014 21:12 schreef krijgerrtje het volgende:
Nou voel ik de hele dag door gerommel in m'n buik (darmen, yeeeh) maar voelde net plopjes die m'n darmen hoogstwaarschijnlijk niet waren, maar die waren al echt rond m'n navel.. Zit je bm überhaupt al zo hoog met 18 weken?
dat klinkt zeker goed! Ik kan het me alleen moeilijk visualiserenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooooooh jongens ik kreeg een zwangerschapsmassage bij ons dagje sauna en mėn, dat wil ik elke dag wel!
Je ligt dan op een soort waterbed-kussentje met olie, waardoor de masseuse zonder dat je op je buik ligt toch je rug kan masseren.
Wauw
Hier staat een uitleg halverwege de pagina bij 'massage op een war waterkussen': http://www.jnana.nl/massagepraktijk.htmlquote:Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klinkt zeker goed! Ik kan het me alleen moeilijk visualiseren
oh lekker! en nog in de buurt ook... misschien ga ik dat van de zomer wel een keer doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier staat een uitleg halverwege de pagina bij 'massage op een war waterkussen': http://www.jnana.nl/massagepraktijk.html
Alleen zonder oceaanen met lieve masseuse die ook nog tips had voor hoe lief me fijn kon masseren thuis.
oh, zo!quote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier staat een uitleg halverwege de pagina bij 'massage op een war waterkussen': http://www.jnana.nl/massagepraktijk.html
Alleen zonder oceaanen met lieve masseuse die ook nog tips had voor hoe lief me fijn kon masseren thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |