Fas wil datquote:
Bedankt voor de samenvatting.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fas wil dat
Vin wil meehelpen
Tijn kijkt toe
Ja dat ook, maar in dit geval kijk ik graag toe hoe fax door fas in een ravijn gegooid wordt.quote:
ik maak fotosquote:Op zondag 1 juni 2014 19:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fas wil dat
Vin wil meehelpen
Tijn kijkt toe
Je vraagt of ik je afdankertjes wil?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:38 schreef artelligence het volgende:
Fax, heb jij belang bij al die vrouwen die ik afwijs?
ga in een aardbeienpakquote:
dit is geen discussiequote:
Iddquote:Op zondag 1 juni 2014 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting.
Weinig boeiends dus...
Ditquote:Op zondag 1 juni 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
Een gesprek, wat onzinnig geklets. Jammer dat dit moet worden uitgelegd
Als je het zo zegt klinkt het heel negatiefquote:
Ach ik wil ze wel hebben hoor. Stuur maar langsquote:Op zondag 1 juni 2014 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het heel negatief![]()
Nee ik heb niet zoveel vrouwen afgewezen de laatste jaren
Jij gaat anders vaak genoeg serieus in de aanvalquote:
jaaaa sumoquote:Op zondag 1 juni 2014 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga ik wel als wortel. Of komkommer. Of banaan. Of sumoworstelaar.
ik zei expres niets.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:48 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, ik zal wel hulp nodig hebben met m'n kippenkracht.![]()
inb4 Mk
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij gaat anders vaak genoeg serieus in de aanval
Tegenwoordig niet meer heel vaakquote:Op zondag 1 juni 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij gaat anders vaak genoeg serieus in de aanval
Ok, zeefje heb je al gehad he?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik wil ze wel hebben hoor. Stuur maar langs
Haha waaat?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die en nog 7 anderen![]()
Maar ik ga verder geen namen noemen
Zit er garantie op?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:38 schreef artelligence het volgende:
Fax, heb jij belang bij al die vrouwen die ik afwijs?
Wat een player diequote:Op zondag 1 juni 2014 19:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die en nog 7 anderen![]()
Maar ik ga verder geen namen noemen
Daar kan je ook heel serieus over praten, welk ravijn gaat faxie in worden gegooid?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zit wel een groot gat tussen iemand het ravijn in willen tiefen en serieus praten
Laten we dan maar niet doenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan je ook heel serieus over praten, welk ravijn gaat faxie in worden gegooid?
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Als fax toch dood moet, mag ik hem dan hebben voor mijn experiment?
Dood of levend?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik prefereer de wat krappere scheuren...quote:Op zondag 1 juni 2014 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan je ook heel serieus over praten, welk ravijn gaat faxie in worden gegooid?
Doe dat maar met je Tindersletquote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
hoe kom je erbij dat ie dood moetquote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Levend, dat is zeg maar cruciaal voor mijn experiment.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar doe ik heel andere dingen mee.quote:
Aanname.quote:
Ja.quote:
Wat houdt dat experiment precies in?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Levend, dat is zeg maar cruciaal voor mijn experiment.
Dude, ik bescheur me om je grappenquote:
Eerst beloven dat je meedoet, dan vertellen we het.quote:
Als ik een laatste wens mag doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst beloven dat je meedoet, dan vertellen we het.
Nee.quote:
Mijn liefdesleven ligt in de afgrondquote:Op zondag 1 juni 2014 20:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dude, ik bescheur me om je grappenVeel beter dan je klaagzangen over je single life
wij moeten samen eens op jacht
Dat dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst beloven dat je meedoet, dan vertellen we het.
Dan vraag ik het wel aan faxie wat het experiment van huppel inhoudquote:
Is een mooi experiment hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan vraag ik het wel aan faxie wat het experiment van huppel inhoud
Vertel eens wat meerquote:
Ze wil je zaadquote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan vraag ik het wel aan faxie wat het experiment van huppel inhoud
Het heeft met een orgasme te maken.quote:
Die van mij ook, maar ik heb hoop :pquote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven ligt in de afgrond
Ik kan jouw grappen ook wel waarderen vaak
Ja natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het heeft met een orgasme te maken.
Dus doe je mee?
Niet waaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar ik heb hoop :p
Waarop?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar ik heb hoop :p
Yeah buddy!quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah buddy!
Dan ga ik vast de galg bouwen.
Sterven op je hoogtepuntquote:Op zondag 1 juni 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah buddy!
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah buddy!
Wat een held die Tijn.quote:
Komt hij zo weer?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh. Ik had veel eerder zo'n lokale scharrel moeten nemen.
Nee, morgen.quote:
*start tinder weer op*quote:Op zondag 1 juni 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh. Ik had veel eerder zo'n lokale scharrel moeten nemen.
Jawel.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie niet dat seks met een scharrel (waar je niet verliefd op bent) na een tijdje gaat vervelen?
neequote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie niet dat seks met een scharrel (waar je niet verliefd op bent) na een tijdje gaat vervelen?
quote:
Ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
Nee, ik word altijd verliefd op mijn scharrelsquote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
dan is het ook geen scharrel en telt het nietquote:Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik word altijd verliefd op mijn scharrelszonder seks te hebben natuurlijk.
Daar is Tijnbrein het niet helemaal mee eens denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan is het ook geen scharrel en telt het niet
Na 5 minuten.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
dit eigenlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet vaak echt n scharrel gehad eigenlijk.
nou ja zegquote:Op zondag 1 juni 2014 21:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben een beetje kleurenblind en haal JB en MK nu door elkaar. Qua UI.
Die naam in de UI zie je ook niet?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben een beetje kleurenblind en haal JB en MK nu door elkaar. Qua UI.
Ik kan ook niet lezen.quote:
En dan kies je elke keer een Feyenoorder uitquote:Op zondag 1 juni 2014 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil gewoon geen relatie maar ook zeker geen langdurige droogstand dus ja dan maar scharrelen.
Ik heb al dezelfde sinds dat ik 'fax' als bijnaam hebquote:Op zondag 1 juni 2014 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat dan trouwens wel weer zo is, veel mensen letten in eerste instantie op een UI in plaats van een naam. Ooit weleens mee geexperimenteerd in het datingtopic(ja, ik verveelde me).
dat klopt.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat dan trouwens wel weer zo is, veel mensen letten in eerste instantie op een UI in plaats van een naam. Ooit weleens mee geexperimenteerd in het datingtopic(ja, ik verveelde me).
ik wissel regelmatig, maar kom altijd weer terug bij mn browniequote:Op zondag 1 juni 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al dezelfde sinds dat ik 'fax' als bijnaam heb
Da's niet waar!quote:Op zondag 1 juni 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan kies je elke keer een Feyenoorder uit
Ik gebruikte toen tijnbrein zijn UI en onderschriften. En dan natuurlijk allerlei bazenpostings zetten. Reageerden nogal wat mensen verbaasd op. Was best bizar om te zien nog.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al dezelfde sinds dat ik 'fax' als bijnaam heb
Stiekem wil ze jou.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan kies je elke keer een Feyenoorder uit
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik gebruikte toen tijnbrein zijn UI en onderschriften. En dan natuurlijk allerlei bazenpostings zetten. Reageerden nogal wat mensen verbaasd op. Was best bizar om te zien nog.
Hai Rupsje "hetisooknooitgoed" wat heb je nu weer gedaan dat ze je in een ravijn willen duwen?quote:
Fokmamaquote:Op zondag 1 juni 2014 21:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai Rupsje "hetisooknooitgoed" wat heb je nu weer gedaan dat ze je in een ravijn willen duwen?
Alles goed daar?quote:
Moppiequote:
Ja, bijna naar huis.quote:
Hij maakt geen slechte grappen meer en das eigenlijk best saai.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai Rupsje "hetisooknooitgoed" wat heb je nu weer gedaan dat ze je in een ravijn willen duwen?
Naar huis? nu aan het werk dan?quote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2014 21:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij maakt geen slechte grappen meer en das eigenlijk best saai.
't Is toch Ruspje Nooitgenoeg?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja, mag nog tot 2230 uur.quote:
In jouw geval nietquote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is toch Ruspje Nooitgenoeg?![]()
Ik ben braaf geweest hoor. Ze zijn gewoon aan het haten
Nouja die ene vond ik best wel leukquote:Op zondag 1 juni 2014 21:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij maakt geen slechte grappen meer en das eigenlijk best saai.
Hai meid, zaterdagje was lekker rustig hoor, niet zoveel gedaan met mijn knie. Vandaag lekker bij vriendinnetje geweest en ff gaan shoppen, heerlijk weer even naar buiten na 3 dagen binnen zittenquote:
En dat op de zondagquote:
Ow zal eens kijkenquote:
Betaald FOK!ken.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En dat op de zondagWat doe je voor werk dan?
Wat een droombaanquote:
Je kopte het kopje erin hihahoquote:Op zondag 1 juni 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow zal eens kijkenIk kijk niet zo vaak meer omdat 99% toch van de kitesurfgroep is...
![]()
Maar ik maakte een grap over 'een opening voor een inkopper' Ik kopte de inkopper in zeg maar.
quote:
Oh kut het is zondagquote:Op zondag 1 juni 2014 21:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai meid, zaterdagje was lekker rustig hoor, niet zoveel gedaan met mijn knie. Vandaag lekker bij vriendinnetje geweest en ff gaan shoppen, heerlijk weer even naar buiten na 3 dagen binnen zitten![]()
Ja nog spannende dingen gedaan?
Oh ja die. Heeft geen indruk gemaakt ben het alweer vergetenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow zal eens kijkenIk kijk niet zo vaak meer omdat 99% toch van de kitesurfgroep is...
![]()
Maar ik maakte een grap over 'een opening voor een inkopper' Ik kopte de inkopper in zeg maar.
Meer aanwezig dan gisteren in ieder gevalquote:Op zondag 1 juni 2014 21:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh ja die. Heeft geen indruk gemaakt ben het alweer vergeten
Is je libido alweer terug?
Hellyeah. Komt door mijn bijdrage hèquote:Op zondag 1 juni 2014 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer aanwezig dan gisteren in ieder geval
Vriendinnetje heeft nieuwe rolgordijnen gekocht en ik alleen grastapijt voor op het balkon, verder eigenlijk niet veel leuks gezienquote:Op zondag 1 juni 2014 21:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh kut het is zondag![]()
ShoppenIk haat het eigenlijk maar heb zaterdag een vrijdag ook nieuwe dingen gekocht
![]()
Wat heb jij gekocht?
Kusje op je zere knie
Proost.quote:
Hoi Lolaquote:
Klaar! Meneer ligt als een roosje te pitten in zijn nieuwe kamerquote:Op zondag 1 juni 2014 21:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoi Lola
Hoe gaat het met klussen meid?
Laat ons beslissen danquote:Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vriendinnetje heeft nieuwe rolgordijnen gekocht en ik alleen grastapijt voor op het balkon, verder eigenlijk niet veel leuks gezienIk heb wel een heel leuk bankstel gezien waar ik verliefd op ben geworden
maar ik weet het nog niet, ben altijd een twijfelkont
Aaw wat leukquote:Op zondag 1 juni 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klaar! Meneer ligt als een roosje te pitten in zijn nieuwe kamer
En hoe wil je dat doen dan Tijn?quote:
Jup ben er trots op...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weg.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2014 21:39:13 ]
Beter twijfels dan impulsieve aankopen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vriendinnetje heeft nieuwe rolgordijnen gekocht en ik alleen grastapijt voor op het balkon, verder eigenlijk niet veel leuks gezienIk heb wel een heel leuk bankstel gezien waar ik verliefd op ben geworden
maar ik weet het nog niet, ben altijd een twijfelkont
laat zien waar je uit kan kiezenquote:
Ja soms baal ik wel van mezelf hoor altijd dat getwijfel en gedraaiquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
laat zien waar je uit kan kiezenen dan kiezen wij voor jou.
Ja ik heb een bank staan en hij is niet nieuw meer en hier en daar een scheurtje, dus ja als ik iemand moeten laten kiezen, kiezen ze vast voor nieuwquote:Op zondag 1 juni 2014 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh leuke kamer Lola
Niets makkelijker dan geld van een ander uit te gevenquote:
Ik ben KAPOTquote:Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Carooltje79 het volgende:
ow dat ziet er echt super leuk uit Lola!!
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh leuke kamer Lola
Thanksquote:
Als je het geld er voor hebt dan kan het best, maar als het niet nodig is dan gewoon nog een even met die bank doen die je nu hebtquote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik heb een bank staan en hij is niet nieuw meer en hier en daar een scheurtje, dus ja als ik iemand moeten laten kiezen, kiezen ze vast voor nieuw
Ja dat geloof ik, dat heb ik 2 weken terug bij een vriendin gedaan de hele week verven en pfff ik moet er ook even niet meer aan denken hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben KAPOT4 dagen geklust
Fokking hel
behang krabben
alle muren 2 keer gewit
de groene muren zelfs 3 keer gegroend
radiator 3 keer gelakt
Ik kan geen verf meer zien
[..]
[..]
Thanks![]()
Was hard nodig.. Babybehang kan echt niet meer voor een bijna 6-jarige
Was met mijn oude huisgenotenquote:
Ja alleen deze vind ik te groot, al zit hij echt goddelijkquote:Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het geld er voor hebt dan kan het best, maar als het niet nodig is dan gewoon nog een even met die bank doen die je nu hebt
Ik ben trots op mijn leerling.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was met mijn oude huisgenoten
Maar ik liet ze een poepie ruiken, nadat ik van jou had geleerd.
Ik was uiteraard weer die mensen in het Noorden.
Past die bank wel dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja alleen deze vind ik te groot, al zit hij echt goddelijk
Ja ik heb ook nog genoeg te doenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik, dat heb ik 2 weken terug bij een vriendin gedaan de hele week verven en pfff ik moet er ook even niet meer aan denken hoor![]()
Al moet ik wel zeggen dat ik zoveel leuke dingen in de bouwmarkten gezien heb dat ik eigenlijk zelf ook wel aan de klus wil en lekker alles veranderen
Ja die is echt een stuk kleiner, gaat denk ik echt veel mooier staanquote:
Ja die hebben wij bij haar ook gedaanquote:Op zondag 1 juni 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog genoeg te doende hal boven bijvoorbeeld..... en de trap
dat is een kutklus
maar voorlopig is het even klaar.
Ik ben nu nog op zoek naar kan en klare verduisterende gordijnen...
Als je die nieuwe bank hebt kom ik hem wel een keer uittestenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja die is echt een stuk kleiner, gaat denk ik echt veel mooier staan
Oh kan en klaar?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja die hebben wij bij haar ook gedaangewoon 3x moeten doen
![]()
Ze hebben bij ikea verduisterende gordijnen voor een leuk prijsje die heb ik vorig jaar bij mijn kleine man op zijn kamer gehangen, ben er erg tevreden over
Ja ik moest er eentje inkorten, ze hebben een aantal maten, moet je even kijken welke maat je nodig hebtquote:
Alleen in de laatste ronde werd er een landje van mij in het Noorden ingenomen, waardoor ik een kasteel verloor. Verder heeft niemand voet gezet in de koude gebiedenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn leerling.
Starks ja, die hebben sowieso wel een goede positie
Ow dat mag hoor hahaquote:Op zondag 1 juni 2014 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je die nieuwe bank hebt kom ik hem wel een keer uittesten
Ik wil ook, maar ik mag niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
Moet ik weeeeeeeer naar Ikea
Wat vervelend
Ik zie allen maar lengte 300 cm dat is WAY to langquote:Op zondag 1 juni 2014 21:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik moest er eentje inkorten, ze hebben een aantal maten, moet je even kijken welke maat je nodig hebt
Nicequote:Op zondag 1 juni 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed, veel gereden en ook op een redelijk tempo
Gewoon rondneuzen, maar de kans is groot dat je iets kooptquote:Op zondag 1 juni 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
Ik vind gewoon rondneuzen en gratis koffie halen al leuk
Nee ze hebben ze ook kleiner ik heb er eentje van 1,60 en 80 hangen geloof ik zo uit mijn hoofdquote:Op zondag 1 juni 2014 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie allen maar lengte 300 cm dat is WAY to lang
Waren met 14 totaal, flink wat herrieschoppersquote:Op zondag 1 juni 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceMaar goed dat ik niet op de XL was dan.
pinpas thuis laten...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon rondneuzen, maar de kans is groot dat je iets koopt![]()
Ik moet eigenlijk 2 x 160 breed en 180 lang hebbenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ze hebben ze ook kleiner ik heb er eentje van 1,60 en 80 hangen geloof ik zo uit mijn hoofd
En hotdogsquote:Op zondag 1 juni 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
Ik vind gewoon rondneuzen en gratis koffie halen al leuk
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50290530/quote:Op zondag 1 juni 2014 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pinpas thuis laten...
[..]
Ik moet eigenlijk 2 x 160 breed en 180 lang hebben
Whehehe. Het is dat gisteren mijn accu leeg was, dus ik kreeg de motor ook niet op tijd afquote:Op zondag 1 juni 2014 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waren met 14 totaal, flink wat herrieschoppers
Oh dat is wel een idee ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pinpas thuis laten...
[..]
Ik moet eigenlijk 2 x 160 breed en 180 lang hebben
oh schat ik moet gordijnen hebben, geen rolgordijnquote:Op zondag 1 juni 2014 21:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50290530/
Ze hebben ze ook in verschillende kleuren en maten
Hmmm hotdogsquote:
Die heb ik vorige week opgehangen. Wat een kut dingenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50290530/
Ze hebben ze ook in verschillende kleuren en maten
ow sorryquote:Op zondag 1 juni 2014 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh schat ik moet gordijnen hebben, geen rolgordijn
Die van 3m zit band bij wat je erop kan strijken om in te korten.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh schat ik moet gordijnen hebben, geen rolgordijn
Haha geeft toch niksquote:
Ja maar dan is de breedte nog niet breed genoegquote:Op zondag 1 juni 2014 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die van 3m zit band bij wat je erop kan strijken om in te korten.
Zijn gordijnen, die horen niet strak in de breedtequote:Op zondag 1 juni 2014 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha geeft toch niks
[..]
Ja maar dan is de breedte nog niet breed genoeg
En werkt dat een beetje?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:52 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb net vorige week oude dekbedovertrekken achter mijn gordijnen geklemd, voor n extra verduisterend effect. Geen zin om naar de ikea te gaan.
Ik vond de verduisterende gordijnen te duurquote:Op zondag 1 juni 2014 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha geeft toch niks
[..]
Ja maar dan is de breedte nog niet breed genoeg
Zuchtquote:Op zondag 1 juni 2014 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn gordijnen, die horen niet strak in de breedte
Slaap lekker moppiequote:
Het is wel een optie misschien, alhoewel ik heb best een groot raamquote:
Ik had vorig jaar voor onze slaapkamer een mooie aanbieding gescoord maar die gordijnen hebben ze natuurlijk niet meerquote:Op zondag 1 juni 2014 21:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik vond de verduisterende gordijnen te duurdaarom heb rolgordijnen genomen
Dan koop je er drie? Lekker ruim!quote:Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zucht![]()
145+145 = 290
ik moet 320 hebben
dan heb ik alsnog een gat van 30cm dan kan ik net zo goed GEEN gordijnen ophangen he? klapjosti
Stomtoevallig paste het hier vrij aardig.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel een optie misschien, alhoewel ik heb best een groot raam
Ja inderdaad als je voor een leuke prijsje kan scoren is het altijd goed natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar voor onze slaapkamer een mooie aanbieding gescoord maar die gordijnen hebben ze natuurlijk niet meer
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zucht![]()
145+145 = 290
ik moet 320 hebben
dan heb ik alsnog een gat van 30cm dan kan ik net zo goed GEEN gordijnen ophangen he? klapjosti
Mijn slaapkamer raam is 180 bij 120 dus vrij groot voor een dekbedovertrekquote:Op zondag 1 juni 2014 21:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Stomtoevallig paste het hier vrij aardig.
Dat valt toch wel mee?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer raam is 180 bij 120 dus vrij groot voor een dekbedovertrek
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week opgehangen. Wat een kut dingen
liesjemieooowquote:Op zondag 1 juni 2014 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
Je hebt dekbedovertrekken van 220x240.
Dan is een normaal gordijn toch praktischer met open en dicht doenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
Je hebt dekbedovertrekken van 220x240.
ben er toevallig wel blij meequote:
Het ging er ook om, om dat achter je gordijn op te hangen om ze meer verduisterend te makenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is een normaal gordijn toch praktischer met open en dicht doen
jij hebt natuurlijk een eenpersoonsbedquote:Op zondag 1 juni 2014 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is een normaal gordijn toch praktischer met open en dicht doen
met een spiegel erboven.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
Later als ik groot ben wil ik echt zo'n kingsize bed.
Wat kan ronddraaien.
Oooooooh zeg dat dan gelijkquote:Op zondag 1 juni 2014 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lits jumeaux![]()
das extra groot
liesjemooooow
En dat gaat dus niet bij mijquote:Op zondag 1 juni 2014 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het ging er ook om, om dat achter je gordijn op te hangen om ze meer verduisterend te maken
Met rozenblaadjes en R.Kelly op de achtergrond?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
Later als ik groot ben wil ik echt zo'n kingsize bed.
Wat kan ronddraaien.
en een spiegel aan het plafondquote:Op zondag 1 juni 2014 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met rozenblaadjes en R.Kelly op de achtergrond?
jij hebt een pun als ui?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt natuurlijk een eenpersoonsbed
Ja, maar wat heeft dat hier mee te maken?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt natuurlijk een eenpersoonsbed
Nee rozenblaadjes zijn totaal niet praktisch.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met rozenblaadjes en R.Kelly op de achtergrond?
dat je je gordijnen groot vond voor een bedquote:Op zondag 1 juni 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat hier mee te maken?
Die heb ik ookquote:Op zondag 1 juni 2014 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lits jumeaux![]()
das extra groot
liesjemooooow
ik zie dat niet. ik zie een pun.quote:
Zijn ze ook mijn gordijnenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat je je gordijnen groot vond voor een bed
Dat net de deur open kan en de rest is gewoon bedquote:Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef muhahaha het volgende:
Kamer met 1 supermegagroot matras op de grond
Kun je er ook niet uitvallen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat net de deur open kan en de rest is gewoon bed
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had eerst altijd 2 een persoons liggen omdat ik schijnbaar altijd de dekens pikte, en nu met deze grote kan ik pikken wat ik wil maar blijft altijd nog iets overquote:
Gewoon jezelf erin in oprollenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik had eerst altijd 2 een persoons liggen omdat ik schijnbaar altijd de dekens pikte, en nu met deze grote kan ik pikken wat ik wil maar blijft altijd nog iets over
wat een lelijk kindquote:
ondanks dat we kont aan kont liggen geen problemen mee dat ik deken te kort heb of over...gaat precies goed zoquote:Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik had eerst altijd 2 een persoons liggen omdat ik schijnbaar altijd de dekens pikte, en nu met deze grote kan ik pikken wat ik wil maar blijft altijd nog iets over
Jjaaa lijkt me zo fijnquote:Op zondag 1 juni 2014 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik ook het liefstequote:
Nou goed tochquote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat een lelijk kind
[..]
ondanks dat we kont aan kont liggen geen problemen mee dat ik deken te kort heb of over...gaat precies goed zo
mij ook... en dan snachts wakker worden en niet weten waar je bentquote:
Haha, als een rolmops, wel lekker warm en knusquote:
lekker knusquote:Op zondag 1 juni 2014 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij sliepen vannacht in een twijfelaar (denk ik, t kwam niet echt over als een eenpersoonsbed)en dat ging eigenlijk prima, was wel klein, maar het ging best
Ik twijfelde wel...quote:Op zondag 1 juni 2014 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij sliepen vannacht in een twijfelaar en dat ging eigenlijk prima, was wel klein, maar het ging best
Das best knusquote:Op zondag 1 juni 2014 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij sliepen vannacht in een twijfelaar (denk ik, t kwam niet echt over als een eenpersoonsbed)en dat ging eigenlijk prima, was wel klein, maar het ging best
Lamp installeren die op geluid aangaatquote:Op zondag 1 juni 2014 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mij ook... en dan snachts wakker worden en niet weten waar je bent
En dat je dan moet pissen maar moeilijk je nest uit komt
En dan lig je te snurken en gaat het licht telkens aanquote:Op zondag 1 juni 2014 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lamp installeren die op geluid aangaat
Opstaan gaat dan zo moeilijkquote:Op zondag 1 juni 2014 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gewoon je bed op vleorniveau, dan kun je je gewoon laten vallen
En dan net je bed missen en keihard op de grond vallenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gewoon je bed op vleorniveau, dan kun je je gewoon laten vallen
Beetje koala'en.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet je hem ook niet op snurk geluid instellenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan lig je te snurken en gaat het licht telkens aan
En probeer het tentje maar eens uit te komenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
Ben met een goede vriendin eens een aantal dagen gaan kamperen met zo'n klein tentje, wat een ramp was dat zeg.
Dan kun je niet anders dan dicht tegen elkaar liggen, wat op zich niet erg is, maar wel als er 1 nogal beweeglijk is en je regelmatig een arm in je gezicht hebt.
nou ja zeg.quote:
Hoe dan wel? Uit bed gaan is vrijwel geluidloos.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je hem ook niet op snurk geluid instellen
Kan je toch instellen? Klapgeluid bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe dan wel? Uit bed gaan is vrijwel geluidloos.
Oh op die fiets. Ik dacht op volume.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan je toch instellen? Klapgeluid bijvoorbeeld.
Of op stemcommando.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |