Fas wil datquote:
Bedankt voor de samenvatting.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fas wil dat
Vin wil meehelpen
Tijn kijkt toe
Ja dat ook, maar in dit geval kijk ik graag toe hoe fax door fas in een ravijn gegooid wordt.quote:
ik maak fotosquote:Op zondag 1 juni 2014 19:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fas wil dat
Vin wil meehelpen
Tijn kijkt toe
Je vraagt of ik je afdankertjes wil?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:38 schreef artelligence het volgende:
Fax, heb jij belang bij al die vrouwen die ik afwijs?
ga in een aardbeienpakquote:
dit is geen discussiequote:
Iddquote:Op zondag 1 juni 2014 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting.
Weinig boeiends dus...
Ditquote:Op zondag 1 juni 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
Een gesprek, wat onzinnig geklets. Jammer dat dit moet worden uitgelegd
Als je het zo zegt klinkt het heel negatiefquote:
Ach ik wil ze wel hebben hoor. Stuur maar langsquote:Op zondag 1 juni 2014 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het heel negatief![]()
Nee ik heb niet zoveel vrouwen afgewezen de laatste jaren
Jij gaat anders vaak genoeg serieus in de aanvalquote:
jaaaa sumoquote:Op zondag 1 juni 2014 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga ik wel als wortel. Of komkommer. Of banaan. Of sumoworstelaar.
ik zei expres niets.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:48 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, ik zal wel hulp nodig hebben met m'n kippenkracht.![]()
inb4 Mk
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij gaat anders vaak genoeg serieus in de aanval
Tegenwoordig niet meer heel vaakquote:Op zondag 1 juni 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij gaat anders vaak genoeg serieus in de aanval
Ok, zeefje heb je al gehad he?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik wil ze wel hebben hoor. Stuur maar langs
Haha waaat?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die en nog 7 anderen![]()
Maar ik ga verder geen namen noemen
Zit er garantie op?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:38 schreef artelligence het volgende:
Fax, heb jij belang bij al die vrouwen die ik afwijs?
Wat een player diequote:Op zondag 1 juni 2014 19:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die en nog 7 anderen![]()
Maar ik ga verder geen namen noemen
Daar kan je ook heel serieus over praten, welk ravijn gaat faxie in worden gegooid?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zit wel een groot gat tussen iemand het ravijn in willen tiefen en serieus praten
Laten we dan maar niet doenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan je ook heel serieus over praten, welk ravijn gaat faxie in worden gegooid?
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Als fax toch dood moet, mag ik hem dan hebben voor mijn experiment?
Dood of levend?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik prefereer de wat krappere scheuren...quote:Op zondag 1 juni 2014 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan je ook heel serieus over praten, welk ravijn gaat faxie in worden gegooid?
Doe dat maar met je Tindersletquote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
hoe kom je erbij dat ie dood moetquote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Levend, dat is zeg maar cruciaal voor mijn experiment.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar doe ik heel andere dingen mee.quote:
Aanname.quote:
Ja.quote:
Wat houdt dat experiment precies in?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Levend, dat is zeg maar cruciaal voor mijn experiment.
Dude, ik bescheur me om je grappenquote:
Eerst beloven dat je meedoet, dan vertellen we het.quote:
Als ik een laatste wens mag doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst beloven dat je meedoet, dan vertellen we het.
Nee.quote:
Mijn liefdesleven ligt in de afgrondquote:Op zondag 1 juni 2014 20:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dude, ik bescheur me om je grappenVeel beter dan je klaagzangen over je single life
wij moeten samen eens op jacht
Dat dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst beloven dat je meedoet, dan vertellen we het.
Dan vraag ik het wel aan faxie wat het experiment van huppel inhoudquote:
Is een mooi experiment hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan vraag ik het wel aan faxie wat het experiment van huppel inhoud
Vertel eens wat meerquote:
Ze wil je zaadquote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan vraag ik het wel aan faxie wat het experiment van huppel inhoud
Het heeft met een orgasme te maken.quote:
Die van mij ook, maar ik heb hoop :pquote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven ligt in de afgrond
Ik kan jouw grappen ook wel waarderen vaak
Ja natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het heeft met een orgasme te maken.
Dus doe je mee?
Niet waaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar ik heb hoop :p
Waarop?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar ik heb hoop :p
Yeah buddy!quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah buddy!
Dan ga ik vast de galg bouwen.
Sterven op je hoogtepuntquote:Op zondag 1 juni 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah buddy!
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah buddy!
Wat een held die Tijn.quote:
Komt hij zo weer?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh. Ik had veel eerder zo'n lokale scharrel moeten nemen.
Nee, morgen.quote:
*start tinder weer op*quote:Op zondag 1 juni 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh. Ik had veel eerder zo'n lokale scharrel moeten nemen.
Jawel.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie niet dat seks met een scharrel (waar je niet verliefd op bent) na een tijdje gaat vervelen?
neequote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie niet dat seks met een scharrel (waar je niet verliefd op bent) na een tijdje gaat vervelen?
quote:
Ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
Nee, ik word altijd verliefd op mijn scharrelsquote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
dan is het ook geen scharrel en telt het nietquote:Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik word altijd verliefd op mijn scharrelszonder seks te hebben natuurlijk.
Daar is Tijnbrein het niet helemaal mee eens denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan is het ook geen scharrel en telt het niet
Na 5 minuten.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
dit eigenlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet vaak echt n scharrel gehad eigenlijk.
nou ja zegquote:Op zondag 1 juni 2014 21:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben een beetje kleurenblind en haal JB en MK nu door elkaar. Qua UI.
Die naam in de UI zie je ook niet?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben een beetje kleurenblind en haal JB en MK nu door elkaar. Qua UI.
Ik kan ook niet lezen.quote:
En dan kies je elke keer een Feyenoorder uitquote:Op zondag 1 juni 2014 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil gewoon geen relatie maar ook zeker geen langdurige droogstand dus ja dan maar scharrelen.
Ik heb al dezelfde sinds dat ik 'fax' als bijnaam hebquote:Op zondag 1 juni 2014 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat dan trouwens wel weer zo is, veel mensen letten in eerste instantie op een UI in plaats van een naam. Ooit weleens mee geexperimenteerd in het datingtopic(ja, ik verveelde me).
dat klopt.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat dan trouwens wel weer zo is, veel mensen letten in eerste instantie op een UI in plaats van een naam. Ooit weleens mee geexperimenteerd in het datingtopic(ja, ik verveelde me).
ik wissel regelmatig, maar kom altijd weer terug bij mn browniequote:Op zondag 1 juni 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al dezelfde sinds dat ik 'fax' als bijnaam heb
Da's niet waar!quote:Op zondag 1 juni 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan kies je elke keer een Feyenoorder uit
Ik gebruikte toen tijnbrein zijn UI en onderschriften. En dan natuurlijk allerlei bazenpostings zetten. Reageerden nogal wat mensen verbaasd op. Was best bizar om te zien nog.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al dezelfde sinds dat ik 'fax' als bijnaam heb
Stiekem wil ze jou.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan kies je elke keer een Feyenoorder uit
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik gebruikte toen tijnbrein zijn UI en onderschriften. En dan natuurlijk allerlei bazenpostings zetten. Reageerden nogal wat mensen verbaasd op. Was best bizar om te zien nog.
Hai Rupsje "hetisooknooitgoed" wat heb je nu weer gedaan dat ze je in een ravijn willen duwen?quote:
Fokmamaquote:Op zondag 1 juni 2014 21:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai Rupsje "hetisooknooitgoed" wat heb je nu weer gedaan dat ze je in een ravijn willen duwen?
Alles goed daar?quote:
Moppiequote:
Ja, bijna naar huis.quote:
Hij maakt geen slechte grappen meer en das eigenlijk best saai.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai Rupsje "hetisooknooitgoed" wat heb je nu weer gedaan dat ze je in een ravijn willen duwen?
Naar huis? nu aan het werk dan?quote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2014 21:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij maakt geen slechte grappen meer en das eigenlijk best saai.
't Is toch Ruspje Nooitgenoeg?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja, mag nog tot 2230 uur.quote:
In jouw geval nietquote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is toch Ruspje Nooitgenoeg?![]()
Ik ben braaf geweest hoor. Ze zijn gewoon aan het haten
Nouja die ene vond ik best wel leukquote:Op zondag 1 juni 2014 21:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij maakt geen slechte grappen meer en das eigenlijk best saai.
Hai meid, zaterdagje was lekker rustig hoor, niet zoveel gedaan met mijn knie. Vandaag lekker bij vriendinnetje geweest en ff gaan shoppen, heerlijk weer even naar buiten na 3 dagen binnen zittenquote:
En dat op de zondagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |