SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comincia la battaglia![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die eer wil ik ook wel aan Viviani geven.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nizzolo, grootste faalhaas van deze ronde.
De Dauphiné begint komend weekendquote:Op zondag 1 juni 2014 17:20 schreef Slobeend het volgende:
Het was een mooie Giro, met een verdiende winnaar. Zwart gat van twee weken nu.
Hele plein wordt leeg gespoeld daarquote:Op zondag 1 juni 2014 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Zo, flinke stortbui ineens
Frecce Tricolori
Had nou naar mij geluisterd ouwe reus. Toshquote:Op zondag 1 juni 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft een snipperdag genomen.
http://www.letour.fr/criterium-du-dauphine/2014/fr/etape-1.htmlquote:Op zondag 1 juni 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb alvast een topic aangemaakt. Sommige profielen kan ik nog niet vinden.
SPT / Critérium du Dauphiné 2014
Gefeliciteerd ouwe reus, ik neem vanavond een biertje terwijl ik aan jouw eerste en mijn derde plek denk.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had nou naar mij geluisterd ouwe reus. Tosh
[ afbeelding ]
Volgend jaar meer Colombiaantjes, ga je winnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe reus, ik neem vanavond een biertje terwijl ik aan jouw eerste en mijn derde plek denk.
Bij 3/4/6 ''il n'y a pas profilequote:Op zondag 1 juni 2014 17:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/criterium-du-dauphine/2014/fr/etape-1.html
Registreer alvast een Colombiaans naampje en dan ga jij elke etappe 9 Colombiaantjes opstellen.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgend jaar meer Colombiaantjes, ga je winnen.
Bedankt ouwe pik, ik zal ook aan je denken, maar dat doe ik eigenlijk altijd al.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe reus, ik neem vanavond een biertje terwijl ik aan jouw eerste en mijn derde plek denk.
Als johannes naar jou en mij had geluisterd had hij Duque en van der Sande opgesteld. Dan had hij gewoon nog de subleague gewonnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgend jaar meer Colombiaantjes, ga je winnen.
Oja, kun je me een link dm'en? Dan registeer ik mij alvast.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Registreer alvast een Colombiaans naampje en dan ga jij elke etappe 9 Colombiaantjes opstellen.
o sorry hoor!!!quote:Op zondag 1 juni 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg andere topics voor.
Nee die wordt tweede achter Betancur ofcourse.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:40 schreef Cavaliers het volgende:
Zo, ik heb me geregistreerd. Verwacht een zeer sterk team tijdens de Tour. Henao gaat Froome aflossen als kopman.
heb je ook een linkje voor mij dan doe ik mee tijdens de Tourquote:Op zondag 1 juni 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Registreer alvast een Colombiaans naampje en dan ga jij elke etappe 9 Colombiaantjes opstellen.
Ik ga dan ook vlammen, deze ronde heb ik gebruikt om in vorm te geraken.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:40 schreef Cavaliers het volgende:
Zo, ik heb me geregistreerd. Verwacht een zeer sterk team tijdens de Tour. Henao gaat Froome aflossen als kopman.
Ik zie nu pas dat het om het budget gaat, en niet om de puntenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had nou naar mij geluisterd ouwe reus. Tosh
[ afbeelding ]
http://tourcoach.nl/quote:Op zondag 1 juni 2014 17:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je ook een linkje voor mij dan doe ik mee tijdens de Tour
De geschiedenis wijst uit dat de Giro rijden ter voorbereiding op de Tour, vaak niet goed uitwerkt. Houd er rekening mee dat je vanaf de tweede week tekort gaat komen.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga dan ook vlammen, deze ronde heb ik gebruikt om in vorm te geraken.
Atapuma die het Colombiaanse podium compleet maakt, genot.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nee die wordt tweede achter Betancur ofcourse.
Ik verwacht in de derde week eerder problemen omdat ik dan op vakantie ga, maar gelukkig zit het met mijn voorspellende gaves wel snor.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De geschiedenis wijst uit dat de Giro rijden ter voorbereiding op de Tour, vaak niet goed uitwerkt. Houd er rekening mee dat je vanaf de tweede week tekort gaat komen.
En je team?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb mij vernoemd naar de zwaarste klim die ik ooit gezien heb.
Alleen maar marginal gains deze laatste etappe, maakte ik mij geen zorgen om.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:53 schreef Roceco het volgende:
Verdomme, alles gemist vandaag en ik zie dat ik toch nog bijna op het podium was geraakt
Kut voor Ciclismo dat ie nog verloren heeft trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |