Samen met Kruijswijk jaquote:Op zondag 1 juni 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mollema gaat zeker weer ronde van Zwitserland doen?
Mwah, het is niet alsof ze hem meteen de Tour laten rijden.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Vreemd dat ze Kelderman daar gelijk weer laten rijden. Die jongen heeft wel wat rust verdiend zou je zeggen.
Als hij zich nog goed voelt, kan hij nu juist profiteren van zijn vorm die hij uit de Giro meeneemt. Kruijswijk behaalde z'n beste prestaties vlak na een hele goede slotweek in de Giro, Clement reed vorig jaar met de besten mee omhoog in de Dauphiné vlak na een goede Giro en van Emden had in 2010 net de Giro gereden toen hij opeens meerdere koersen ging winnen. Je kunt enorm profiteren van topvorm vanuit de Giro, dat kan ook voor Kelderman gelden. En voor de Giro heeft hij amper gekoerst, tussen Catalonië (eind maart) en de Giro reed hij enkel 2 eendagskoersen.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Vreemd dat ze Kelderman daar gelijk weer laten rijden. Die jongen heeft wel wat rust verdiend zou je zeggen.
idd en volgens mij pakt hij na de Dauphine en NK weer een rustperiode om zich te focussen op de Vueltaquote:Op maandag 2 juni 2014 08:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij zich nog goed voelt, kan hij nu juist profiteren van zijn vorm die hij uit de Giro meeneemt. Kruijswijk behaalde z'n beste prestaties vlak na een hele goede slotweek in de Giro, Clement reed vorig jaar met de besten mee omhoog in de Dauphiné vlak na een goede Giro en van Emden had in 2010 net de Giro gereden toen hij opeens meerdere koersen ging winnen. Je kunt enorm profiteren van topvorm vanuit de Giro, dat kan ook voor Kelderman gelden. En voor de Giro heeft hij amper gekoerst, tussen Catalonië (eind maart) en de Giro reed hij enkel 2 eendagskoersen.
Maar het belangrijkste is dat hij zelf nog fris genoeg is, als dat niet zo is, kan hij deze ronde beter overslaan.
Wiggins rijdt niet (rijdt Zwitserland neem ik dan aan). Dit is niet de jonge Henao maar Sergio, die overigens voorlopig reserve staat.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:21 schreef Syntix het volgende:
Sky komt wel met een aardig team aanzetten als die deelnemerslijst klopt. Wiggins, Porte, Froome, Nieve, Thomas en talent HenaoWel benieuwd naar Contador, want die heeft het goed gedaan in het voorjaar...
Het lijkt de Zoncolan wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:47 schreef Slobeend het volgende:
In de 7e etappe naar Finhaut-Emosson zit in de laatste kilometer een stuk van 28,3%.
De klim is 10,2 km aan 8% gemiddeld, Zoncolan is 11% gemiddeld. Maar die laatste kilometer is niet mals nee.quote:
Ik zou dat als renner niks vinden als je al even bezig bent en het wordt alleen maar steiler, dan heb ik liever dat de berg steil begint en daarna afvlakt. Maar goed zo'n berg is voor de kijker altijd goed.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De klim is 10,2 km aan 8% gemiddeld, Zoncolan is 11% gemiddeld. Maar die laatste kilometer is niet mals nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |