SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comincia la battaglia![]()
![]()
![]()
Quintana zit nog lekker te eten en drinken, ademt niet eens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Uran en Quintana kunnen toch echt wel veel harder?
Was Jose de Cauwerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Renaat![]()
"hij loopt daar opnieuw ! Pak hem bij z'n ... en gooi hem over de afsluiting "
Gooi 'm beneden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:55 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Nee, die voegde toe "gooi 'm van de berg af".
Heb je ook wat tegen de Elfstedentocht?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:55 schreef Toby56 het volgende:
Rogers doet niets fout, als-ie inhoudt kan-ie ook niet meer verder.
Vanaf nu een publieksverbod op de laatste berg.
Ook op die zogenaamd lollige Oranje Alpe d'Huez.
Ik ben het al jaren zat.
Dit is topsport gvd, geen debielencircus.
BAH.
Vast al eens goed gereden in een klimetappe in Oost-Wallonie, dus flauwe opmerking.quote:
Denk dat hij sowieso niet had gewonnen, maar lijkt nu de 2e plek te gaan verspelen aan Pellizotti, die had hij wel gehaald.quote:
Zoals de 11steden in 1986 verliep?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:56 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Heb je ook wat tegen de Elfstedentocht?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:56 schreef Konijnenjager het volgende:
Countdown tot Thijs' column hierover.
nee, die zei , gooi hem beneden, waarop Renaat weer zoiets zou, van nou nou, dat is wat al te strafquote:
Ik vrees als er nu 1 komt dat het dan weer op '86 gaat lijkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals de 11steden in 1986 verliep?
Ja.
In 1997 ging het alweer stukken beschaafder.
Echt mooi ja.quote:
twitter:Digger_forum twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 16:37:35Fuyu Li, who got two years, for being positive for the same thing Rogers got no ban for, must be fucking livid watching this. reageer retweet
Kans is heel groot ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks pakt er niemand punten in de prono
Liever een motor.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat die kneus daar rennen met zijn mobiele camera?
Ik hoop dat ie uit zijn handen tieft en een renner erover heen gast
Oh, 1 iemand heeft Pellizotti. Die wint van iedereenquote:
Welkom in de Hel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:02 schreef Pedroso het volgende:
Wellens gewoon even 8 minuten aan zijn broek in 8 km tijd.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:03 schreef DeeBee het volgende:
Quintana, gereden als een laffe dakhaas met die ploeg van hem vandaag.
De etappe.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:04 schreef Sasman het volgende:
[..]Niks meer te winnen had hij..Sjonge sjonge
En dan ga je 15 km in de wielen hangen en het tempo drukken met je ploeg in de afdaling ervoor?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:04 schreef Sasman het volgende:
[..]Niks meer te winnen had hij..Sjonge sjonge
Ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is godver niet eens moe man wanneer hij net boven kwam... [...]
nee hoor, hij was even daarvoor 1 seconde in beeld geweest, maar dat had bijna iedereen blijkbaar gemist.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:06 schreef F_JD het volgende:
Haha, daar had Kelderman iedereen te pakken, samenzwering met de regie.
Het dak is gewoon 63% hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja.
Niemand doet hem dat na.
Terechte Girowinnaar dus.
Een echte Combiaanse dakhaas.
Het dak kan niet hoog genoeg.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:07 schreef Pedroso het volgende:
7e plek ook het hoogst haalbare, de eerste 6 gewoon beter.
Ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Wat rijdt Quintana nog meer ? Vuelta neem ik aan ?
Gesink, Hoflandquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat een mooi team heeft Belkin ondertussen, Kelderman, Mollema, Ten Dam, Boom, Kruijswijk, Tankink. Ik zie potentie.
Groenen is het niet met je eens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat een mooi team heeft Belkin ondertussen, Kelderman, Mollema, Ten Dam, Boom, Kruijswijk, Tankink. Ik zie potentie.
Winnaar daar bekend dus (als Froome en Contador niet meedoen tenminste).quote:
Had Contador al niet gezegd dat hij de Vuelta ging rijden?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Winnaar daar bekend dus (als Froome en Contador niet meedoen tenminste).
Vuelta staat ook op het programma van Valv Piti, dus die zal wel onterecht de kopmanstatus claimen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Contador stond op de lijst die gisteren gepost is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Had Contador al niet gezegd dat hij de Vuelta ging rijden?
Weer zo'n half-Nederlandse buitenlander die wél iets kan winnen.quote:
Man, man, man.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Man, man, man![]()
![]()
![]()
Hopelijk vinden ze hem en krijgt hij een proces aan de broek vanwege ongewenste intimiteiten.
Zou kunnen maar als ie voluit gaat in de Tour dan denk ik niet dat ie helemaal topfit zal zijn in de Vuelta.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Had Contador al niet gezegd dat hij de Vuelta ging rijden?
Als Contador daarvoor de Tour rijdt moet ik het nog maar zien. Froome was ook niet meer goed toen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
te veelquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak hebben we Buren nu moeten missen dit jaar?
En niet vanwege schaamte van de berg springen, nee hoor even later opnieuw mee rennen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Man, man, man.
Da's een De Cauwertje.
Lul, lul, lul was nog toepasselijker geweest.
Wat een hersenloze zak tabak was dat.
(Met nog een flink stel anderen.)
Niet naar Brugklas kijkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
We kunnen nu allemaal lekker hockey kijken in het ADO-stadion jongens.
Ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hockeyquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
We kunnen nu allemaal lekker hockey kijken in het ADO-stadion jongens.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:53 schreef heywoodu het volgende:
Stak iemand z'n been uit naar een meerenner, maar die actie mislukte
Oefenwedstrijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom vanavond Nederland-Ghana kijken.
Best een leuke sport.quote:
Euh.quote:
Vanavond genieten aan de kust.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom vanavond Nederland-Ghana kijken.
Katwijkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond genieten aan de kust.
In Katwijk.
Date met Marco?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Katwijk.
Goeie actie.quote:
Nog even serieus reageren. Enerzijds zou ik vaker dit soort ingrijpen van mede toeschouwers zien, maar ik ben bang dat dat juist meer gevaar voor de renners op gaat leveren en tot vechtpartijen leidt.quote:
Inderdaad, dat kun je beter gewoon iemand vastgrijpen en van de weg wegtrekken, dit is eigenlijk ook redelijk onverantwoord (en best wel stiekem en lafjes).quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog even serieus reageren. Enerzijds zou ik vaker dit soort ingrijpen van mede toeschouwers zien, maar ik ben bang dat dat juist meer gevaar voor de renners op gaat leveren en tot vechtpartijen leidt.
In dit geval was er voldoende ruimte dus geen gevaar voor de renner. Vastgrijpen en wegtrekken kan ook link zijn indien de uitvoering niet vlekkeloos is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kun je beter gewoon iemand vastgrijpen en van de weg wegtrekken, dit is eigenlijk ook redelijk onverantwoord (en best wel stiekem en lafjes).
Mooi man.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Katwijk.
Bij welke van zijn drie huizen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ga Dirk Kuyt thuis opwachten.
Genietenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:22 schreef Aguero het volgende:
Eerst nog even genieten van Clips voordat Buren begint.
Oh, gewoon een indruk. Het voetje gaat vooruit op het moment de mee-rennende idioot wegkijkt.quote:
Gaat hier wel top 25 rijden in het eindklassement als 20-jarige, ik vraag me ueberhaupt af of iemand met die leeftijd de afgelopen 20 jaar wel beter heeft gedaan in een grote rondequote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Sebastian Henao pas 36e op acht minuten.
Nee, nog niet 1 keer. Heb jij een leuke gif?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:44 schreef Kingstown het volgende:
Guerini ook al 24 keer gepost in deze etappe?
Geen gifje, maar er is wel een hele leuke van te maken voor degene die dat kunnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, nog niet 1 keer. Heb jij een leuke gif?
Dankzij dat incident wordt de overwinning van Guerini nog mooier.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen gifje, maar er is wel een hele leuke van te maken voor degene die dat kunnen.
Vanaf 4.50
twitter:robhatchtv twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 17:41:47#giro boss Mauro Vegni says 2015 race will take place entirely on Italian soil. reageer retweet
Beter had ie die bril een kilometertje verder gedropt. Die supporter natuurlijk de hele tijd overal zoekenquote:
De winnaar van de rode lantaarn.quote:
Ik vind Jetse Bol echt totaal niet grappig. Jullie wel?quote:
Nee, maar laat m nou maar.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind Jetse Bol echt totaal niet grappig. Jullie wel?
En wie vormen jouw top drie?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:35 schreef wimderon het volgende:
Jetse Bol zit qua humor op het niveau Michiel Elijzen, Seth Gaaikema en Jurgen Raymann. Dat is dus niet bovenaan de ladder.
Sporters zouden allemaal een twitterverbod moeten krijgen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind Jetse Bol echt totaal niet grappig. Jullie wel?
Behalve Joey Barton.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sporters zouden allemaal een twitterverbod moeten krijgen.
Liefst ook een spreekverbod trouwens.
Johannes en ik hebben na veel onderling gesteggel de krachten gebundeld en zijn met deze gouden greep 2 en 3 in de stand, maar niet genoeg om Ciclismo92 van de troon te stoten. Het voelt een beetje als Berzin en Ugrumov tegen Rominger in de Giro van 1995.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:21 schreef Roceco het volgende:
Jullie met je kutpellizotti.... Daar gaat mijn podiumplek en eeuwige glorie
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gaat hier wel top 25 rijden in het eindklassement als 20-jarige, ik vraag me ueberhaupt af of iemand met die leeftijd de afgelopen 20 jaar wel beter heeft gedaan in een grote ronde
Nou dan wil ik best als Claudio Chiappucci de geschiedenis ingaan hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes en ik hebben na veel onderling gesteggel de krachten gebundeld en zijn met deze gouden greep 2 en 3 in de stand, maar niet genoeg om Ciclismo92 van de troon te stoten. Het voelt een beetje als Berzin en Ugrumov tegen Rominger in de Giro van 1995.
Gaat dit jaar de Tour winnen, heeft iedereen zand in de ogen gestrooid.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Andy Schleck werd al wel tweede in de Giro toen hij 21 was.
Dit filmpje laat niet alles zien.quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dringerige-fan.dhtmlquote:
Fransoos.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:32 schreef Salina het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dringerige-fan.dhtml
Hier zie je het pas goed.
Toeschouwer loopt met vlag en al (Pools?) recht voor Rolland uit (loopt in zijn baan, zeg maar), die hem daarna een tik geeft.
Rolland moet gewoon minstens een halve meter naar links uitwijken, gewoon voor zo'n fucking toeschouwer. Bah.
Poels pakt dan even de bril af.
Irritante toeschouwers.
Met rood-witte vlag?quote:
Blijft Woutje he, zo'n aardig jongen.twitter:WoutPoels twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 20:49:00I hope that guy finds his glasses! If not, I will send him a pair from home;) Sorry, heat of the moment when fans get a little too close! reageer retweet
de praktijk. lange wegen. buiten, vrijheden van de burger. geld,quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:02 schreef PippenScottie het volgende:
Als het bij elke beklimming raak is, qua vervelende toeschouwers en het gros van de fans en alle wielrenners ergert zich er dood aan... Waarom wordt er dan geen actie ondernomen?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:21 schreef vaarsuvius het volgende:
Verzin maar eens een haalbare oplossing .......
Het probleem speelt alleen bij de beklimmingen van de grote cols. En dan vaak ook alleen bij de slotklim.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
de praktijk. lange wegen. buiten, vrijheden van de burger. geld,
Verzin maar eens een haalbare oplossing .......
Ik kwam ook niet meer bij op dat moment!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:14 schreef Salina het volgende:
Net de laatste 20 kilometer gezien, opgenomen van de Belg.
Episch commentaar bij al die vervelende toeschouwer-momentjes.
Gooi hem van de berg!
Da's der misschien een beetje over.
Als het niet te diep is, dan...
Zelfs vrouwen gaan meelopen.
Da's er helemaal over!
dronken evenement bezoekers kopen geen wielertruitjes, zijn gewoon echte wielerfans helaas.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:21 schreef 4-elements het volgende:
Heb net wat stukjes terug gezien. Pfff. Wat een idioten. Ze beseffen niet dat ze door hun gedrag de koers beïnvloeden. Zijn waarschijnlijk ook geen echte wielerfans, maar dronken evenementbezoekers. Bah.
Een échte wielerfan weet toch wel dat renners dit bloed irritant vinden? Het zou niet eens bij me opkomen om met ze mee te rennen.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
dronken evenement bezoekers kopen geen wielertruitjes, zijn gewoon echte wielerfans helaas.
Niet iedereen loopt in wielertruitjes, hè?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
dronken evenement bezoekers kopen geen wielertruitjes, zijn gewoon echte wielerfans helaas.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor de renners laten rijden.
Niet toen ze nog een tijdrit reden op de slotdag.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een slotetappe toch bijna altijd ...
Ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een slotetappe toch bijna altijd ...
Ja vroeger .... Oh ja Mentsjovquote:Op zondag 1 juni 2014 16:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Niet toen ze nog een tijdrit reden op de slotdag.
Menchov was dan ook een halve Nederlander. Net als Cavendish een halve Belg is.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dit forum waar je bij het iedereen over je heen kreeg als je niet voor Menchov was.
Is er dit jaar anderhalve week Tour du Jour?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:34 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig hebben we dit jaar in de TDF op de dag van de slotettape een vrouwenwedstrijd op de Champs Elysee
Giri.quote:
Nog geen een keer gezien en ik kan me op zich voorstellen dat dit daar wel een moment voor is, als je de Giro wintquote:Op zondag 1 juni 2014 16:55 schreef Evertjan het volgende:
dat gesleur met die kinderen tegenwoordig bij die sporters![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:55 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Mad?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:55 schreef Evertjan het volgende:
![]()
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bongiorno is zo goed dat hij gisteren ook nog de Stelvio heeft beklommen.
Die enorm grappige knul uit West-Friesland.quote:
Belkin is een product.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |