nee hoor, hij was even daarvoor 1 seconde in beeld geweest, maar dat had bijna iedereen blijkbaar gemist.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:06 schreef F_JD het volgende:
Haha, daar had Kelderman iedereen te pakken, samenzwering met de regie.
Het dak is gewoon 63% hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja.
Niemand doet hem dat na.
Terechte Girowinnaar dus.
Een echte Combiaanse dakhaas.
Het dak kan niet hoog genoeg.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:07 schreef Pedroso het volgende:
7e plek ook het hoogst haalbare, de eerste 6 gewoon beter.
Ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Wat rijdt Quintana nog meer ? Vuelta neem ik aan ?
Gesink, Hoflandquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat een mooi team heeft Belkin ondertussen, Kelderman, Mollema, Ten Dam, Boom, Kruijswijk, Tankink. Ik zie potentie.
Groenen is het niet met je eens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat een mooi team heeft Belkin ondertussen, Kelderman, Mollema, Ten Dam, Boom, Kruijswijk, Tankink. Ik zie potentie.
Winnaar daar bekend dus (als Froome en Contador niet meedoen tenminste).quote:
Had Contador al niet gezegd dat hij de Vuelta ging rijden?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Winnaar daar bekend dus (als Froome en Contador niet meedoen tenminste).
Vuelta staat ook op het programma van Valv Piti, dus die zal wel onterecht de kopmanstatus claimen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Contador stond op de lijst die gisteren gepost is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Had Contador al niet gezegd dat hij de Vuelta ging rijden?
Weer zo'n half-Nederlandse buitenlander die wél iets kan winnen.quote:
Man, man, man.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Man, man, man![]()
![]()
![]()
Hopelijk vinden ze hem en krijgt hij een proces aan de broek vanwege ongewenste intimiteiten.
Zou kunnen maar als ie voluit gaat in de Tour dan denk ik niet dat ie helemaal topfit zal zijn in de Vuelta.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Had Contador al niet gezegd dat hij de Vuelta ging rijden?
Als Contador daarvoor de Tour rijdt moet ik het nog maar zien. Froome was ook niet meer goed toen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |