Waar slaat dit op? Ik geef mijn voorspelling en ik ben gelijk een Spanjaard?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:48 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ga lekker je overbuurland (thuisploeg Spanje) steunen.![]()
Nederland
Oh, maar ik kan niet tegen alles wat met Spanje te maken heeft.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Ik geef mijn voorspelling en ik ben gelijk een Spanjaard?
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:52 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan niet tegen alles wat met Spanje te maken heeft.![]()
Ben nooit in Spanje geweest en ik zal het ook nooit doen.
Idem voor Portugal, rotvoetballand zeg.
Ik kan hier niets mee, sorry.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:52 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan niet tegen alles wat met Spanje te maken heeft.![]()
Ben nooit in Spanje geweest en ik zal het ook nooit doen.
Idem voor Portugal, rotvoetballand zeg.
Ik heb de pest aan Spanje.. denk dat er gewoon realisten in dit topic zitten.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:45 schreef Eenskijken het volgende:
wtf doen al die spaanse gekke fans in dit topic
Jijquote:Op zondag 1 juni 2014 20:45 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:45 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:01 schreef Sunshineboy het volgende:
Nu al het wedstrijdtopic? Duurt nog 1,5 week...
Wat ik zei dit leek het groepstopicquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij weet ook niet wat je wil he Cnor
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:48 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ga lekker je overbuurland (thuisploeg Spanje) steunen.![]()
Nederland
Voorspellingen over een voetbalwedstrijd afdoen als "realisme"....quote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan Spanje.. denk dat er gewoon realisten in dit topic zitten.
Het is realisme dat Spanje een veel beter elftal heeft dan Nederlandquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Voorspellingen over een voetbalwedstrijd afdoen als "realisme"....![]()
Yup, dat is waar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is realisme dat Spanje een veel beter elftal heeft dan Nederland
Ik hoop het niet, want we zullen heel lang op die 2-0 moeten wachten danquote:
Allemaal zand in de ogen strooien van die ouwe walrus. Spanje is gewoon met Argentinië en Brazil een van de 4 sterkste landenquote:Bondscoach Vicente del Bosque beschouwt Spanje niet als dé favoriet voor de wereldtitel. De Spanjaarden zijn de regerend wereld- en Europees kampioen maar volgens Del Bosque zijn er veel meer kanshebbers.
'We nemen onze verantwoordelijkheid en willen als titelverdediger zeker een goed WK spelen', zei Del Bosque zondag in de Duitse krant Welt am Sonntag. 'Maar favoriet? Dat zijn we zeker niet. We weten dat alleen al in Europa zeker nog twee, drie geweldige ploegen zijn die zo probleemloos het WK kunnen winnen. En in Zuid-Amerika ook.'
Spanje begint het WK op 13 juni met de wedstrijd tegen Nederland. Deze ontmoeting is een herhaling van de WK-finale in 2010. Del Bosque weet dat er soms wat kritiek is op het spel van de Spanjaarden. 'Ik respecteer dat. We hebben het er in ieder geval niet bepaald slecht mee gedaan.
Fred Rutten vindt dit leukquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Del Bosque: 'Duel with Netherlands worries me. The Netherlands is a team that is well organized.'
Hoezo? Als we echt van Spanje winnen, dan zullen we ook wel van Chili en Australië winnen. Dan worden we dus eerste in de poule....dan zien we Brazilië dus niet eens. Behalve als Brazilië zelf tweede in de poule wordt. Dat kan natuurlijk best, want tegen Servië was het een dramaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef tong80 het volgende:
Met Sneijder, Robben en van Persie hebben we 3 wereldtoppers op het hoogtepunt van hun kunnen. Die van Spanje hebben hun beste tijd gehad. Dit wordt geen eitje, maar een degelijke overwinning. Om daarna Chili en Australië te slachten. Gunnen we Brazilië de kwartfinale.
Beste tijd gehad? Je praat weer eens onzin.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef tong80 het volgende:
Met Sneijder, Robben en van Persie hebben we 3 wereldtoppers op het hoogtepunt van hun kunnen. Die van Spanje hebben hun beste tijd gehad. Dit wordt geen eitje, maar een degelijke overwinning. Om daarna Chili en Australië te slachten. Gunnen we Brazilië de kwartfinale.
quote:Nederland begint vrijdagavond aan het WK 2014 en treft dan direct regerend wereld- en Europees kampioen Spanje. Het duel in de Arena Fonte Nova in Salvador zal geleid worden door scheidsrechter Nicola Rizzoli. De 42-jarige Italiaan staat al enkele jaren bekend als één van de toppers in het internationale arbitersgilde.
Voor de zoveelste keer: de 5-3-2 opstelling kan zeer offensief gespeeld worden. Volle bak zoals Ajax deed tegen Barcelona kan in feite ook. Als Janmaat en Blind doorschuiven naar het middenveld (of aanval) en Sneijder gaat dichter bij de zestien van Spanje spelen, dan speel je bijna 3-4-3 of 3-3-4. Laat je niet te veel misleiden door de opstelling. Het grote verschil is dat je altijd 3 mensen achter houdt in plaats van 2. Maar het loopvermogen van de backs en het doorschuiven van Sneijder bepaalt hoe aanvallend er gespeeld gaat worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:26 schreef Stiggie het volgende:
De toch verdedigende opstelling van het NL elftal is wel zorgwekkend. Als er één ploeg is die dat gewend is is het Spanje om tegen dat soort countervoetbal te voetballen....
Misschien is het toch beter om net als Ajax tegen Barca volle bak er in te gaan, wat ze minder vaak meemaken. Dat was ook geen denderend team
Maar misschien is het ook wel goed. Joost mag het weten
Nee, als we wonder boven wonder met veel geluk winnen van Spanje, zie ik ons het wel weer verkloten tegen Australiëquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:20 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Hoezo? Als we echt van Spanje winnen, dan zullen we ook wel van Chili en Australië winnen.
Brazilië en Italië nemen oefenwedstrijden zelden serieus, op het WK staan ze er wel altijd.quote:Dan worden we dus eerste in de poule....dan zien we Brazilië dus niet eens. Behalve als Brazilië zelf tweede in de poule wordt. Dat kan natuurlijk best, want tegen Servië was het een drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |