SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snoep het liefst van jouw walletjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
johannes_vermeer snoept van meerdere walletjes
quote:Op zondag 1 juni 2014 03:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snoep het liefst van jouw walletje
Mensen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Oh jee what happenedquote:
De tering. Blokkeer FOK!, knal je telefoon naar de andere kant van het huis, en leer gvd.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Morgen toets en als ik het niet haal heb ik straks half jaar extra vertraging
Ja maar het is zo saaaaaaaiquote:Op zondag 1 juni 2014 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De tering. Blokkeer FOK!, knal je telefoon naar de andere kant van het huis, en leer gvd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alleen al klinkt al saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Ik wens je heel veel succes. Heb je geen studiegenoten die een manier weten om er doorheen te komen?quote:
De enige studiegenoten waar ik nog contact mee heb (klas bestaat uit nog 7 mensen oid) zijn nog minder gemotiveerd dan mij. Dit is een tweedejaars vak (ben zelf vierdejaars) dus al die tweedejaars lui ken ik allemaal niet. Ohja, en ik ben niet bij de colleges geweest en heb het boek ook nietquote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes. Heb je geen studiegenoten die een manier weten om er doorheen te komen?
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De enige studiegenoten waar ik nog contact mee heb (klas bestaat uit nog 7 mensen oid) zijn nog minder gemotiveerd dan mij. Dit is een tweedejaars vak (ben zelf vierdejaars) dus al die tweedejaars lui ken ik allemaal niet. Ohja, en ik ben niet bij de colleges geweest en heb het boek ook niet
Het is wel vies makkelijk hoor, dus haal het wel denk ik. Maarja, na het eerste jaar viel de helft al af (begonnen met iets van 60 ofzo) en sindsdien wordt het steeds minder. Op papier zitten er nog iets van 9-11 mensen echt in mijn klas (in mijn jaar dus ook), en daarvan zijn er hooguit vijf die ook actief wat doen voor de studie. De rest is allemaal depressief/ziek/geen zin/eigenlijk gestopt maar nog ingeschreven ivm stufi etc.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik heb plotseling een stuk minder vertrouwen in je.
En wow, zoveel mensen gestopt met de opleiding?
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
De rest is allemaal depressief/ziek/geen zin/eigenlijk gestopt maar nog ingeschreven ivm stufi etc.
Volgende zondag rond deze tijd zal ik wel aan een magnetronmaaltijd zittenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:49 schreef Ro-ald het volgende:
Volgende zondag rond deze tijd ben ik lekker in Venetië aan het chillen
Magnetronmaaltijdenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgende zondag rond deze tijd zal ik wel aan een magnetronmaaltijd zitten
Wat voor werk doe je?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben moe godverdomme.
Ik doe 'n keer een weekend helemaal niks en ik kak helemaal in
Oh okequote:Op zondag 1 juni 2014 17:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat de kantine op m'n werk niks anders biedt.
Waar?quote:
Nee dan zal ik ook voor een magnetronmaaltijd gaan inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja of ik moet droog brood gaan eten, maar dat is ook niks eigenlijk
Hier kookt m'n zusje.. Hoor ik net m'n moeder vragen wanneer ze boodschappen gaat doen.quote:
Gelukkig bepaal ik zelf wanneer ik ga koken & eten. Op jezelf wonenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier kookt m'n zusje.. Hoor ik net m'n moeder vragen wanneer ze boodschappen gaat doen.
Ik heb honger godverdomme
En deze zijn best verdomde lekker http://www.ah.nl/appie/producten/product/wi223809/samhoud-lasagnequote:Op zondag 1 juni 2014 17:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee dan zal ik ook voor een magnetronmaaltijd gaan inderdaad.
Er was nergens anders werkquote:
Ja is dat lekker lasagne uit de magnetron?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En deze zijn best verdomde lekker http://www.ah.nl/appie/producten/product/wi223809/samhoud-lasagne
450 gram zelfs, fantastisch! Maar eigenlijk wel nét iets te weinig
Ja, vergeleken met bv. de stoommaaltijden van AH is die heerlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is dat lekker lasagne uit de magnetron?
Welke Action werk je ga ik daar bier drinken in de winkelquote:Op zondag 1 juni 2014 17:42 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Er was nergens anders werk
Maar ze draaien daar de hele dag WildFM___________!!!!!!!!!!!!!!!
Grotere aidsmuziek bestaat niet
Beter dan Guus Meeuwis en Paul de Leeuw in de AH waar ik werkquote:Op zondag 1 juni 2014 17:42 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Er was nergens anders werk
Maar ze draaien daar de hele dag WildFM___________!!!!!!!!!!!!!!!
Grotere aidsmuziek bestaat niet
Alkmaar, bij de AH XL.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Welke Action werk je ga ik daar bier drinken in de winkel
Dat dacht je!quote:Op zondag 1 juni 2014 17:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beter dan Guus Meeuwis en Paul de Leeuw in de AH waar ik werk
Kwam hier laatst een man met een sigaret in z'n bek, volgensmij een joint zelfs. Ik zeg zo dat die binnen niet mag roken. "JA VRIEND IS NIET AAN MAN"quote:Op zondag 1 juni 2014 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Welke Action werk je ga ik daar bier drinken in de winkel
Toen ik nog werkte in de AH zag ik ook gewoon soms mensen roken in de winkelquote:Op zondag 1 juni 2014 17:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kwam hier laatst een man met een sigaret in z'n bek, volgensmij een joint zelfs. Ik zeg zo dat die binnen niet mag roken. "JA VRIEND IS NIET AAN MAN"
Geen jonko's klappen in de supermarktquote:Op zondag 1 juni 2014 17:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kwam hier laatst een man met een sigaret in z'n bek, volgensmij een joint zelfs. Ik zeg zo dat die binnen niet mag roken. "JA VRIEND IS NIET AAN MAN"
Ik klap je terug.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zet geld op jou in. Ik denk dat jij wel wat harder kan klappen.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
FL?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit vond ik er zo kadig uit zienquote:Op zondag 1 juni 2014 17:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En deze zijn best verdomde lekker http://www.ah.nl/appie/producten/product/wi223809/samhoud-lasagne
450 gram zelfs, fantastisch! Maar eigenlijk wel nét iets te weinig
Ja ik kom nogsteeds dagelijks bij de mediamarkt om te kijken of je er al bent.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:20 schreef KLTZK het volgende:
Nee maar er is enkel liefde tussen d4v1d en mij
Waar was het ook alweer?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik kom nogsteeds dagelijks bij de mediamarkt om te kijken of je er al bent.
Waar in Utrecht?quote:
Welk station?quote:
Ik kom niet uit Utrecht vriendquote:
Utrecht Centraal, Als ze het naast overvecht station hadden gezet was die winkel al leeg gejat voor die open gingquote:
Staat genoteerd, als ik er ooit kom zal ik je een bezoekje brengen.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Utrecht Centraal, Als ze het naast overvecht station hadden gezet was die winkel al leeg gejat voor die open ging
Het is geen racisme, het is de waarheid.quote:
Mijn levenslied.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Utrecht Centraal, Als ze het naast overvecht station hadden gezet was die winkel al leeg gejat voor die open ging
hoe zou hij dat moeten weten?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
David! Wanneer komen de hamsterweken (of route 99) weer?
Weet ik veel, ik weet niet wat je als werknemer allemaal al weet en niet qua aanbiedingen die eraan komenquote:
Hamsterweken zijn er 2x per jaar. Vlak na kerst (quote:Op zondag 1 juni 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Best heel erg veelquote:Op zondag 1 juni 2014 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik weet niet wat je als werknemer allemaal al weet en niet qua aanbiedingen die eraan komen
2x per jaar maar?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hamsterweken zijn er 2x per jaar. Vlak na kerst () en meestal na de zomervakantie weer.
geen idee.quote:
De actie duurt (mits ik mij dus niet vergis) ook het langst van allemaal, 3 weken of zo.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2x per jaar maar?Voor mijn gevoel was dat vaker. Route 99 dan?
gewoon naar de makro gaan daar is alles standaard al goedkoperquote:Op zondag 1 juni 2014 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Moet ik nog lang wachtten tot er weer chille actieweken zijn
Hebben we hier niet in de buurtquote:Op zondag 1 juni 2014 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon naar de makro gaan daar is alles standaard al goedkoper
Enkel als je echt groot inkoopt. Het is voornamelijk efficiënt, echt veel goedkoper is het niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon naar de makro gaan daar is alles standaard al goedkoper
maarja ama koopt ook haar lange vloei groots in tochquote:Op zondag 1 juni 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als je echt groot inkoopt. Het is voornamelijk efficiënt, echt veel goedkoper is het niet.
De beantwoorden vragen als werknemer zijn daarentegen niet efficiënter
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maarja ama koopt ook haar lange vloei groots in toch
Volgende week wel hamsters maar niet hamsterwekenquote:Op zondag 1 juni 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik zag al zoiets. Maar ik kan niet goed zien wat het precies is?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgende week wel hamsters maar niet hamsterweken
En ik kan dat volgensmij 'n dag of twee dagen eerder zien dan jij.. Er is geen planning ofzo
Hup holland hup hamsters.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik zag al zoiets. Maar ik kan niet goed zien wat het precies is?
Dat zal nog wel een paar keer goed fout gaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hup holland hup hamsters.
Dan zo aan de kassa
Wilt u nog hup holland hamster zegels? Maar je dan eerst 20x verspreken
Ik ben blij dat ik geen kassa kan draaienquote:Op zondag 1 juni 2014 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal nog wel een paar keer goed fout gaan.
Ik sinds de nieuwe kassa's ook niet meerquote:Op zondag 1 juni 2014 20:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen kassa kan draaien
Hoezo?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik sinds de nieuwe kassa's ook niet meer
ohquote:Op zondag 1 juni 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit meer cursus gedaan sinds wie die elektronische dingen kregen.
Nerd.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
God damnit C-programmeren is verdomd lastig
Hoezo dat?quote:
Moet voor school. Zodat je programma's voor natuurkundige dingen kan maken ofzoquote:
Welke jij?quote:
Ook oud schroot en motoronderdelen naar het schijnt.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:30 schreef GekkePoes het volgende:
op dit plaatje is een kat te vinden
[ afbeelding ]
Ik heb Mark Knopfler onderbroken voor deze bagger, wat is dit voor figuurquote:Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pax. Ben je niet trots op je mede dorpeling?
Waar dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook oud schroot en motoronderdelen naar het schijnt.
Sssttt.....ik moet het nog kijken!!!quote:Op zondag 1 juni 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Confrontatie met de man die zich als Alberto voordoet
Verstandig wel. Ik kijk dankzij de tvsc op zondagavond dus SBS. Hoe FOK! mijn leven beïnvloedde.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik neem het altijd op, dan kan ik die 30 minuten reclame door spoelen!
Owja, SBS6
"fok was best kut totdat ik wp ontmoette"quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verstandig wel. Ik kijk dankzij de tvsc op zondagavond dus SBS. Hoe FOK! mijn leven beïnvloedde.
Ik ga er een boek over schrijven.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"fok was best kut totdat ik wp ontmoette"
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
WP was te vergelijken met een boksbal. Ik kon hem slaan en het boeide hem niets.
En hoe voel jij je daaronder?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verstandig wel. Ik kijk dankzij de tvsc op zondagavond dus SBS. Hoe FOK! mijn leven beïnvloedde.
Ik ga er een boek over schrijven.
Daar hoop ik achter te komen na het boek.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nog nooit naar die Alberto onzin gekeken noch Peter R de Vries. Zelfs Probleemwijken heb ik professioneel kunnen vermijden.
Wat een spektakel
[..]
En hoe voel jij je daaronder?
Edit: Wow. Die SC
Die kliek in de OP alleen alquote:Op zondag 1 juni 2014 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar hoop ik achter te komen na het boek.
Wat is er met die SC?
jij bent ook een kliekquote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt reuze mee de kliek. Ik post er ook joh.
Check mijn ramenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je andere persoonlijkheden tellen niet
Ik ook, wel alleen op zondagavondquote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valt reuze mee de kliek. Ik post er ook joh.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je andere persoonlijkheden tellen niet
Ik eigenlijk tegenwoordig altijdquote:Op zondag 1 juni 2014 22:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook, wel alleen op zondagavond
yeyquote:
anders wat melatonine poppenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:42 schreef Ro-ald het volgende:
Geen slaap godverdomme. Ritme natuurlijk helemaal verneukt.
oh ik nietquote:Op zondag 1 juni 2014 23:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik slaap liever gewoon normaal inslaap zonder slaappillen of wat dan ook te gebruiken.
Lijkt me niet verstandig, als je vrij bent kan het wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
soms gewoon niet slapen omdat je niet kan slapen yolo
toch maar mineconemy er op zetten danquote:Op zondag 1 juni 2014 23:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jorrit kan zichzelf daar "verkopen"
ondersteunt dat ook prostitutie?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
toch maar mineconemy er op zetten dan
Is het ook wel jaquote:Op maandag 2 juni 2014 00:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, als je vrij bent kan het wel.
Maar als je de volgende dag moet werken lijkt het mij echt kut
Met bier kan je ook lekker slapenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, als je vrij bent kan het wel.
Maar als je de volgende dag moet werken lijkt het mij echt kut
Ik drink weinig bier door de weeks bijna helemaal niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met bier kan je ook lekker slapen
Slaappillen worden mij al vrijwel mijn hele leven geadviseerd, maar die zooi schijnt zo tyfus verslavend te werken/slecht te zijn dat ik dan liever moe ben.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 03:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou meer als een uur of 10. Zo fit voel ik mij![]()
Hehe. Op zich goed toch dat je er moe van wordt.quote:Op maandag 2 juni 2014 03:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dingen in Roller Coaster gaan niet goed, ik word er letterlijk moe van.
RCT om 3 uur 's nachts, wat doe ik met mijn leven.
De volgende keer heeft Fopje weer alarm dienst!quote:Op maandag 2 juni 2014 12:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Verdomme.... zul je net zien dat HaeN82 de mod van dienst is.
Jij keek er zeker al naar uit toen je vanochtend wakker werdquote:Op maandag 2 juni 2014 12:09 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
De volgende keer heeft Fopje weer alarm dienst!
OMG IK BEN HELEMAAL IN HYPE NUquote:
Je hebt de laatste niet gezien?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Slik je pillen eens, en begin opnieuw.
Het einde, in tegenstelling tot velen was ik geen fan en ben ik blij met de uitkomst.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, daarom ook dat Arya gifje. Misschien leg ik de linken gewoon niet.
Met deze serie nog fan zijn van iemandquote:Op maandag 2 juni 2014 18:54 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Het einde, in tegenstelling tot velen was ik geen fan en ben ik blij met de uitkomst.
Ik vind het een irritant karakter, praatjes praatjes en zo vol van zichzelf en zijn relaxte leefwijze.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met deze serie nog fan zijn van iemandWaarom blij met de uitkomst?
Al moet ik toegeven dat ik fan ben van Arya, dat kan nog wel eens vervelend worden gezien the red wedding o.a.
Ik vond dat juist wel een fijne afwisselingquote:Op maandag 2 juni 2014 18:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik vind het een irritant karakter, praatjes praatjes en zo vol van zichzelf en zijn relaxte leefwijze.
Dat begreep ik al. Best lastige vraag om te beantwoorden dan, sorryquote:Op maandag 2 juni 2014 18:59 schreef Cosmo. het volgende:
Ik probeer het zo spoilervrij mogelijk te houden.
Euh wat?quote:
Sneue gedoe. Het is al kansloosquote:Op maandag 2 juni 2014 19:07 schreef Ro-ald het volgende:
Fokstok is kwijt of zo
GC / FOK!STOK door Nederland #164
Ja klopt. Gezeik over een stokquote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euh wat?
[..]
Sneue gedoe. Het is al kansloosen dat stelen en spreken namens een SC vind ik zo mogelijk nog kanslozer.
Met die kevers.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euh wat?
[..]
Sneue gedoe. Het is al kansloosen dat stelen en spreken namens een SC vind ik zo mogelijk nog kanslozer.
Dan maak je gewoon een nieuwe. Sowieso zal ik niet snel opzoek gaan naar een stokquote:Op maandag 2 juni 2014 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dus precies. Het is dus mogelijk om een issue te maken van zo iets;.
Dat dus preciesquote:
Even terugkijken dan maar.quote:
FOK!stok 'gestolen, iemand mailt naar die FOK!stok email met een bedreiging en doet dat namens een SC, en er is dus weer heibel.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:11 schreef Cosmo. het volgende:
Ik heb geen zin om dom drama te lezen, dus is er een samenvatting?
Tsja ieder zijn ding dit dat. Lijkt wel een beetje op geocaching, doen ook best veel mensen. Het is maar net wat je hobby's zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan maak je gewoon een nieuwe. Sowieso zal ik niet snel opzoek gaan naar een stok
Maar die mensen hun stok wordt dus steeds gejat, dat is het kanslooste van allemaalquote:Op maandag 2 juni 2014 19:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan maak je gewoon een nieuwe. Sowieso zal ik niet snel opzoek gaan naar een stok
Dat heeft juist z'n charmequote:Op maandag 2 juni 2014 19:15 schreef Calipso het volgende:
[..]
Wil ik wel.alleen het ziet er erg verouderd uit.
Ik weet niet wat ik kanslozer vind dat die stokken worden gejat of het gezeik erover.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maar die mensen hun stok wordt dus steeds gejat, dat is het kanslooste van allemaal
Joh het komt ook uit 1937, maar werkt.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:15 schreef Calipso het volgende:
[..]
Wil ik wel.alleen het ziet er erg verouderd uit.
Je krijgt een woord. Dat moet uit uitbeelden door tekenen. Andere mensen raden het woord. En zo is iedereen een keer aan de beurt. Iemand wint door middel van de meeste punten.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:16 schreef Calipso het volgende:
Doen dan? Uitleg in Jip en Janneke taal in dm pls
donequote:Op maandag 2 juni 2014 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maak een room aan, dan kunnen er meer mensen in
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:19 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom er zo aan, moet even kruik opnieuw vullen
Ik heb de schuld inmiddels ook al meermaals gekregen. Waarom snap ik nog niet helemaal alleen.quote:
Ja ik zag het inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de schuld inmiddels ook al meermaals gekregen. Waarom snap ik nog niet helemaal alleen.
In de lijst rechts moet je naar beneden gaan, dubbelklik op de fokroomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn uitzeindbureau
Alsof we kinderen zijn die niet op tijd komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |